Bavianis skriver:
Hej dejlige tøser...
Jeg beklager virkelig den ekstremt lange ventetid på opdatering herinde, men vi er først kommet hjem fra sygehuset igår, sen eftermiddag. Fødslen gik bare super godt. Jeg droppede fuldstændig vandbadet og hoppede på en epidural i stedet, hvilket jeg ikke senere fortrød, da fødslen tog 21 timer fra veerne startede. Men, som man kan se på billederne, var det en rigtig god oplevelse.
Vi kom på Patienthotellet, men mine bryster blev mega spændte (mælken løb til allerede efter 1,5 døgn), og han suttede dem helt stykker. Derefter fik jeg feber, og vi blev overflyttet til B11 på Aalborg sygehus. Jeg blev medicineret og hjulpet med amningen, men Birks bilirubin niveau blev så højt, at det desværre krævede behandling, så vi blev efter 1,5 døgn på B11 overført til Neonatal, hvor han fik lys i et døgn.
Det har været nogle mega hårde dage på sygehuset, med konstante undersøgelser og meget lidt søvn. Nu er vi dog kommet hjem igen, og nøj hvor er det bare dejligt. Jeg har fået masser af lure, og vi hygger bare alle tre mega meget. Jeg har ALDRIG været så lykkelig i mit liv... Han er bare så utrolig dejlig.
Jeg skal nok lægge en FB ud senere. Men nu til det vigtigste - SPAM!!!
Mange kærlige og lykkelige kram til Jer fra
BIRKS MOR