Her er han så - Birk <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2011

Bavianis

TUSIND tak for alle Jeres søde hilsner! Det varmer virkelig meget.

Han er stadig fantastisk. Tilfreds, sover meget og græder ikke mere end at han kan trøstes med en babs eller blot at få lidt nærhed. Han er bare mors lille elske-mus!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

ønskebørn74

Bavianis skriver:

Hej dejlige tøser...

Jeg beklager virkelig den ekstremt lange ventetid på opdatering herinde, men vi er først kommet hjem fra sygehuset igår, sen eftermiddag. Fødslen gik bare super godt. Jeg droppede fuldstændig vandbadet og hoppede på en epidural i stedet, hvilket jeg ikke senere fortrød, da fødslen tog 21 timer fra veerne startede. Men, som man kan se på billederne, var det en rigtig god oplevelse.

Vi kom på Patienthotellet, men mine bryster blev mega spændte (mælken løb til allerede efter 1,5 døgn), og han suttede dem helt stykker. Derefter fik jeg feber, og vi blev overflyttet til B11 på Aalborg sygehus. Jeg blev medicineret og hjulpet med amningen, men Birks bilirubin niveau blev så højt, at det desværre krævede behandling, så vi blev efter 1,5 døgn på B11 overført til Neonatal, hvor han fik lys i et døgn.

Det har været nogle mega hårde dage på sygehuset, med konstante undersøgelser og meget lidt søvn. Nu er vi dog kommet hjem igen, og nøj hvor er det bare dejligt. Jeg har fået masser af lure, og vi hygger bare alle tre mega meget. Jeg har ALDRIG været så lykkelig i mit liv... Han er bare så utrolig dejlig.

Jeg skal nok lægge en FB ud senere. Men nu til det vigtigste - SPAM!!!

Mange kærlige og lykkelige kram til Jer fra

BIRKS MOR

hold op hvor er han bare smuk!!!!

Anmeld

12. juni 2011

Lulle25

Bavianis skriver:

Hej dejlige tøser...

Jeg beklager virkelig den ekstremt lange ventetid på opdatering herinde, men vi er først kommet hjem fra sygehuset igår, sen eftermiddag. Fødslen gik bare super godt. Jeg droppede fuldstændig vandbadet og hoppede på en epidural i stedet, hvilket jeg ikke senere fortrød, da fødslen tog 21 timer fra veerne startede. Men, som man kan se på billederne, var det en rigtig god oplevelse.

Vi kom på Patienthotellet, men mine bryster blev mega spændte (mælken løb til allerede efter 1,5 døgn), og han suttede dem helt stykker. Derefter fik jeg feber, og vi blev overflyttet til B11 på Aalborg sygehus. Jeg blev medicineret og hjulpet med amningen, men Birks bilirubin niveau blev så højt, at det desværre krævede behandling, så vi blev efter 1,5 døgn på B11 overført til Neonatal, hvor han fik lys i et døgn.

Det har været nogle mega hårde dage på sygehuset, med konstante undersøgelser og meget lidt søvn. Nu er vi dog kommet hjem igen, og nøj hvor er det bare dejligt. Jeg har fået masser af lure, og vi hygger bare alle tre mega meget. Jeg har ALDRIG været så lykkelig i mit liv... Han er bare så utrolig dejlig.

BIRKS MOR

Jeg har sådan tænkt på dig/jer. Og så er det gået min næse forbi du har født.

Stort tillykke med lille Birk, han er bare super fin 

Kærligst Louise

Anmeld

13. juni 2011

Ranarupta

Bavianis skriver:

Hej dejlige tøser...

BIRKS MOR

Susanne... Jeg har lige taget mig en lille tuder. Det er så dejlige billeder af den fineste familie!
Hvor er Birk bare smuk

Jeg har slet ikke opfattet, at du har født...

Stort, STORT tillykke med jeres lækre Birk!
Kram 

Anmeld

13. juni 2011

Bavianis

Ranarupta skriver:

Susanne... Jeg har lige taget mig en lille tuder. Det er så dejlige billeder af den fineste familie!
Hvor er Birk bare smuk

Jeg har slet ikke opfattet, at du har født...

Stort, STORT tillykke med jeres lækre Birk!
Kram 

Ej Altså Karina - hvor er du sød!

Han er også bare super dejlig ham Birk... Mor er helt solgt, og han er bare det bedste i hele verden!

Stort knus fra mig.

Anmeld

15. juni 2011

Fru Nielsen

Eeeeej jeg var fuldstændig gået glip af den her glædelige nyhed....

Kæmpe stort tillykke med sønnen, hvor er han dog bare skøn... Så dejlig altså!

Glæder mig til at læse en rigtig fb, og til at følge ham med mange flere billeder i fremtiden....

Knusser

Anmeld

18. juni 2011

LISBETH:-)

Ej jeg havde da slet ikke set at du havde født!

Fantastisk!

Tillykke!

Anmeld

22. juni 2011

Dot D

Hej Susanne.

Kæmpe tillykke til jer begge med den lille søde Birk, er da helt flov over, at jeg ikke havde set denne tråd

Hvor er han da bare en lækkerfis, glæder mig til at lave nogle aber til ham......

Knus fra Dot

Anmeld

5. juli 2011

Isabella_mor

han er dejlig ja han er... og nu er han jo sikkert en meget større og lidt tykkere dreng og sikke et fint badekar (har det samme) 

Anmeld

14. august 2011

DK

kitty skriver:

Jeg tuder lige, hvis det er OK?

Hvor er han SMUK! Tillykke søde Bavian!

Jeg er med her. Det er helt gået min næse forbi.

Suk hvor er han fin.

TILLYKKE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.