Her er han så - Birk <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.268 visninger
49 svar
0 synes godt om
28. maj 2011

Bavianis

Hej dejlige tøser...

Jeg beklager virkelig den ekstremt lange ventetid på opdatering herinde, men vi er først kommet hjem fra sygehuset igår, sen eftermiddag. Fødslen gik bare super godt. Jeg droppede fuldstændig vandbadet og hoppede på en epidural i stedet, hvilket jeg ikke senere fortrød, da fødslen tog 21 timer fra veerne startede. Men, som man kan se på billederne, var det en rigtig god oplevelse.

Vi kom på Patienthotellet, men mine bryster blev mega spændte (mælken løb til allerede efter 1,5 døgn), og han suttede dem helt stykker. Derefter fik jeg feber, og vi blev overflyttet til B11 på Aalborg sygehus. Jeg blev medicineret og hjulpet med amningen, men Birks bilirubin niveau blev så højt, at det desværre krævede behandling, så vi blev efter 1,5 døgn på B11 overført til Neonatal, hvor han fik lys i et døgn.

Det har været nogle mega hårde dage på sygehuset, med konstante undersøgelser og meget lidt søvn. Nu er vi dog kommet hjem igen, og nøj hvor er det bare dejligt. Jeg har fået masser af lure, og vi hygger bare alle tre mega meget. Jeg har ALDRIG været så lykkelig i mit liv... Han er bare så utrolig dejlig.

Jeg skal nok lægge en FB ud senere. Men nu til det vigtigste - SPAM!!!

Mange kærlige og lykkelige kram til Jer fra

BIRKS MOR

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

otlitrom

Jeg tuder lige, hvis det er OK?

Hvor er han SMUK! Tillykke søde Bavian!

Anmeld

28. maj 2011

Lotus86

Kæmpe kæmpe stort tillykke bavianis - han er godt nok en af de lækreste babyer jeg længe har set..

Jeg glæder mig til at læse om hele forløbet

Anmeld

28. maj 2011

Faith

Nej hvor er han bedårende! Intet mindre

Kæmpe stort tillykke med jeres lille Birk!

Hvor stor er han? Han ser umiddelbart ud til at være et lille nips. Smukke dreng.

Anmeld

28. maj 2011

Bavianis

smillaluna skriver:

Nej hvor er han bedårende! Intet mindre

Kæmpe stort tillykke med jeres lille Birk!

Hvor stor er han? Han ser umiddelbart ud til at være et lille nips. Smukke dreng.

Gud ja, det glemte jeg helt at skrve noget om. Han ER et lille nips - 49 cm og 2680 g

Anmeld

28. maj 2011

Vial

Jeg tænkte faktisk på dig i dag. Tænkte, nu måtte det da snart være.

Går så ind og søger efter dit profilnavn for se, om du har pippet lidt om noget spændende...

Hvad ser jeg?? Den dejligste lille dreng. For fanden, hvor er han dejlig og smuk - rigtig fine træk.

Ham glæder jeg mig til at følge.

Synes det er sødt, som han ligger der i sit solarie.

Anmeld

28. maj 2011

Bruus

GUD hvor er han en smuk lille fyr Jeg ønsker jer STORT og kærligt tillykke med jeres lille søn Glæder mig meget til at læse fødselsberetningen.

Anmeld

28. maj 2011

mortilsofieogsara

hvor er han bare skøn og stort tillykke med ham

Anmeld

28. maj 2011

linefun

Ih, stort tillykke med jeres skønne Birk.
Det lyder til det både har været en spændende og god oplevelse. Glæder mig til at læse mere

Sikke nogle dejlige billeder

Anmeld

28. maj 2011

Lyksfyn

Stort Tillykke med den lille fine dreng! Det blir bare ikke større

Så GLÆDER man sig bare til at se sin baby!

Alt det bedste til den lille familie!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.