Her er han så - Birk <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

Bavianis

kitty skriver:

Jeg står nok for ca 50 besøg af denne tråd. Jeg sidder bare og siger "nåååårh" og smelter Og nu er det fand*e snart MIN tur.. Jeg der havde mistet håbet! *Suk* Livet er skønt!

Og du er sku en smækker mor! Du får en yummy mummy-stempel, når Rosa og jeg har fået presset Henrik til at lave et

Ja, det er bare så vildt. Det, som man har drmt om så længe er nu endelig en realitet. Og så er det bare endnu vildere, dejligere og mere rørende end man kunne forestille sig i sine lyserøde, hormonelle drømme. Det er utroligt. Jeg glæder mig SÅ meget til at se din kattekylling, Kitty.

Uh, de store oplevelser man deler herinde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

Mette.

Stort tillykke med lille Birk HVor er han bare smuk. 

Anmeld

1. juni 2011

Sofia

Kære Susanne, hvor har jeg glædet mig til denne tråd. Han er så sød og smuk din lille Birk, ihh hvor er det fantastisk. Og dejligt at høre fødslen gik så fint, jeg fik også en epidural og hvor er det bare en fantastisk opfindelse. Hvordan går det med amningen nu? Mange tanker til jer 3

Anmeld

1. juni 2011

AnneBJ

Ih jeg har sådan tænkt på dig! Så at du havde veer, og har så ikke algt mærke til update siden!

Kæmpe stort tillykke med lille Birk, hvor er han bare smuk!!

Anmeld

2. juni 2011

Stine Raaholt

Stort tillykke med lille Birk

kram S

Anmeld

2. juni 2011

businesstigger

Ved ikke hvordan jeg har misset dit indlæg. Tillykke med Birk!!! Hvor er han bare total lækker og dejlig!!!

Det lyder som en hård omgang på sygehuset men godt at I er hjemme og alle er glade og lykkelige!

Anmeld

2. juni 2011

Bavianis

Sofia skriver:

Kære Susanne, hvor har jeg glædet mig til denne tråd. Han er så sød og smuk din lille Birk, ihh hvor er det fantastisk. Og dejligt at høre fødslen gik så fint, jeg fik også en epidural og hvor er det bare en fantastisk opfindelse. Hvordan går det med amningen nu? Mange tanker til jer 3

Tak skal du have, hvor er det sødt sagt.

Efter jeg fik ammebrikker, er det bare gået vildt godt. Det værst medtagne bryst måtte jeg holde pause med et par dage, hvor jeg bare malkede ud (fik en stor "sugekop" til maskinen, så vorten slet ikke rørte kanten). I de dage fuldammede jeg ham med det andet bryst alene. Det resulterede selvfølgelig i, at det ene bryst blev mega stort og spændt, og det andet sygnede hen. Men efter et par dage med lige amning på begge er de blevet nogenlunde lige effektive. Jeg bruger dog stadig suttebrikkerne, men skal selvfølgelig holde op snart... 

Men vildt at en lille silikone-dims kan gøre så stor en forskel.

Anmeld

2. juni 2011

Valle81

Hold nu kæft - jeg tuder:0)

At se at du har født - jamen bare det at se det er nok - der behøvedes ingen tekst eller noget;0)

Jeg er så rørtog så sindsygt glad på Jeres vegne:0)

Det er helt gået forbi min næse:0)

Kæmpe hjertelig monster mega tillykke med Jeres smukke velskabte dreng;0)

Anmeld

2. juni 2011

Valle81

Hold nu kæft - jeg tuder:0)

At se at du har født - jamen bare det at se det er nok - der behøvedes ingen tekst eller noget;0)

Jeg er så rørtog så sindsygt glad på Jeres vegne:0)

Det er helt gået forbi min næse:0)

Kæmpe hjertelig monster mega tillykke med Jeres smukke velskabte dreng;0)

Anmeld

3. juni 2011

mortil4dejligepiger

Bavianis skriver:

Hej dejlige tøser...

Jeg beklager virkelig den ekstremt lange ventetid på opdatering herinde, men vi er først kommet hjem fra sygehuset igår, sen eftermiddag. Fødslen gik bare super godt. Jeg droppede fuldstændig vandbadet og hoppede på en epidural i stedet, hvilket jeg ikke senere fortrød, da fødslen tog 21 timer fra veerne startede. Men, som man kan se på billederne, var det en rigtig god oplevelse.

Vi kom på Patienthotellet, men mine bryster blev mega spændte (mælken løb til allerede efter 1,5 døgn), og han suttede dem helt stykker. Derefter fik jeg feber, og vi blev overflyttet til B11 på Aalborg sygehus. Jeg blev medicineret og hjulpet med amningen, men Birks bilirubin niveau blev så højt, at det desværre krævede behandling, så vi blev efter 1,5 døgn på B11 overført til Neonatal, hvor han fik lys i et døgn.

Det har været nogle mega hårde dage på sygehuset, med konstante undersøgelser og meget lidt søvn. Nu er vi dog kommet hjem igen, og nøj hvor er det bare dejligt. Jeg har fået masser af lure, og vi hygger bare alle tre mega meget. Jeg har ALDRIG været så lykkelig i mit liv... Han er bare så utrolig dejlig.

Jeg skal nok lægge en FB ud senere. Men nu til det vigtigste - SPAM!!!

Mange kærlige og lykkelige kram til Jer fra

BIRKS MOR

Tillykke med ham - hvor er han skøn!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.