Her er han så - Birk <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2011

Becks

Bavianis skriver:

Tak skal du have, hvor er det sødt sagt.

Efter jeg fik ammebrikker, er det bare gået vildt godt. Det værst medtagne bryst måtte jeg holde pause med et par dage, hvor jeg bare malkede ud (fik en stor "sugekop" til maskinen, så vorten slet ikke rørte kanten). I de dage fuldammede jeg ham med det andet bryst alene. Det resulterede selvfølgelig i, at det ene bryst blev mega stort og spændt, og det andet sygnede hen. Men efter et par dage med lige amning på begge er de blevet nogenlunde lige effektive. Jeg bruger dog stadig suttebrikkerne, men skal selvfølgelig holde op snart... 

Men vildt at en lille silikone-dims kan gøre så stor en forskel.

Jamen for pokker sødeste Bavian! Du har jo født

Jeg vågnede til morgen og lå og tænkte på, det da i grunden var længe siden jeg havde set dig herinde, og smuttede ind og loggede på! Og hvad ser jeg? Den smukkeste lille nyfødte jeg har set længe og hans stolte forældre! Hvor er det perfekt det hele

Stort tillykke med ham han er gude smuk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2011

Tina2

Hvor er han bare fantastisk smuk og dejlig, Susanne! Igen STORT tillykke med ham!

Anmeld

6. juni 2011

VNB

et lidt forsinket KÆMPE STORT TILLYKKE med jeres lille nye søn!

hvor er han bare SKØN!

rigtig dejlige billeder, i ser jo bare så lykkelige ud

Anmeld

6. juni 2011

Bavianis

Endnu engang tusind tak for alle Jeres søde beskeder. Jeg bliver så rørt over at I sådan følger med!

Idag har jeg smidt suttebrikkerne (ihvertfald en amning!) og det gik rigtigt godt, så nu prøver vi uden og ser om han år nok. Han spiser noget mere her i varmen, men det er vel almindeligt?

Ellers er han bare super dejlig. Vil helst ligge i armene (og ikke i liften), så har prøvet med en slynge, men jeg synes det er ret hårdt for ryggen?? Ringslyngen er nemmest at montere, men giver mest ondt i ryggen. Viklen er super besværlig at få til at sidde ordentligt...

Anmeld

6. juni 2011

Najsen86

mange gange tillykke med ham.. hvor er han bare lækker

Anmeld

9. juni 2011

mamalicious

Åh gud.. Hvordan kan det gå mig forbi sådan ???!!!

Abekatten er ude og se verden svinge i lianer, og modtage sin mors og fars kærlighed !! Hvor smuk og yndig en lille BIRK

Stort tillykke med jeres Birk, og velkommen til den nye favre verden

Anmeld

9. juni 2011

dorthemus

Så fandt jeg også din tråd...endnu en gang TILLYKKE med ham. Han er virkelig meget smuk, med de yndigste træk

Anmeld

10. juni 2011

mullesmith2

Wow havde slet ikke set du havde født, hvor er han godtnok smuk det er da helt ekstremt  vil også en lille bebs igen.

Anmeld

10. juni 2011

FruEllingsen

Stort tillykke med den bedårende lille dreng

Anmeld

11. juni 2011

Maria.

Det er fuldstændig gået min næse forbi at du har født!!!

Hvor er han bare SMUK!

Stort tillykke med ham!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.