Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
michella80 skriver: Ha ha ha hov hov du! Jeg har ALDRIG lavet noget jeg ikke måtte
Ha ha ha hov hov du! Jeg har ALDRIG lavet noget jeg ikke måtte
Æææææhhhhmmmmm.... Nu husker du lige hvor tæt på hinanden vi har boet.......
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FrkLarsen skriver: Sikke en skøn opdatering at få smækket i hovedet!! Wuhuuu, kan ikke få armene ned på dine vegne! Glæder mig til opdatering d. 1/6!!
Sikke en skøn opdatering at få smækket i hovedet!!
Wuhuuu, kan ikke få armene ned på dine vegne!
Glæder mig til opdatering d. 1/6!!
1000 tak sødeste!!!! Skal nok opdatere herinde...
ønskebarn74 skriver: Æææææhhhhmmmmm.... Nu husker du lige hvor tæt på hinanden vi har boet.......
Nej det har jeg fortrængt
Kay skriver: tror der er mange der er gået glip af det... burde måske lave en tråd med det... tror jeg lige jeg gør... så jeg ik "stjæler" din glade tråd
tror der er mange der er gået glip af det... burde måske lave en tråd med det... tror jeg lige jeg gør... så jeg ik "stjæler" din glade tråd
Det skal du nu ikke tænke på!!!! Men tror der er mange der gerne vil høre hvordan du har det!!!!
michella80 skriver: Nej det har jeg fortrængt
Hold nu op et flot billede af dig du har lagt ind!!!!!
ønskebarn74 skriver: Hold nu op et flot billede af dig du har lagt ind!!!!!
Tak Det er min mors kæreste der har taget det. Er vildt glad for det.
Du kan se flere billeder her: https://www.baby.dk/debat/104323pi1/navlestrengen/nu-har-min-mors-kaereste-taget-billeder-af-carla-igen-.aspx
ønskebarn74 skriver: Det skal du nu ikke tænke på!!!! Men tror der er mange der gerne vil høre hvordan du har det!!!!
tak... har lavet en tråd nu... ku ik lave den uden at få tåre i øjnene... gik op for mig hvor bange jeg egentlig er...
Kay skriver: tak... har lavet en tråd nu... ku ik lave den uden at få tåre i øjnene... gik op for mig hvor bange jeg egentlig er...
glemte hetl :
https://www.baby.dk/debat/111680pi1/proever-at-blive-gravid/brug-for-krydsede-fingre.aspx
EJ hvor er det helt fantastisk krydser alt hvad jeg kan for jer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128