Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
michella80 skriver: Lene du snakker russisk men jeg kan se og høre at det er noget godt. SÅ WEHOOOOO
Lene du snakker russisk men jeg kan se og høre at det er noget godt. SÅ WEHOOOOO
1000 tak sødeste!!!! Ja det er super godt... Folikler er der hvor ægene er i og jeg havde minimum 11 der var klar... De har forhøjet min dosis så alle æg får et hårdt spark (Gonal-F er næring til ægene og får dem til at vokse og at der bliver flere end det normale ene el. to æg i en cyklus)... Sidst var der 2 ægder stak af så det mislykkedes totalt... Så nu må vi se...
Hvordan har i det????
Lene
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebarn74 skriver: 1000 tak sødeste!!!! Ja det er super godt... Folikler er der hvor ægene er i og jeg havde minimum 11 der var klar... De har forhøjet min dosis så alle æg får et hårdt spark (Gonal-F er næring til ægene og får dem til at vokse og at der bliver flere end det normale ene el. to æg i en cyklus)... Sidst var der 2 ægder stak af så det mislykkedes totalt... Så nu må vi se... Hvordan har i det???? Lene
He he tak for forklaringen! Det er da bare fantastisk!!!!
Jo tak vi har det godt. Hun bliver frækkere og frækkere for hver dag der går
ønskebarn74 skriver: 1000 tak søde!!!! Hvordan har du det???? Lene
1000 tak søde!!!! Hvordan har du det???? Lene
puuhhh ha... ik helt godt... men det bliver forhåbentlig bedrre når jeg får svar tirsdag...
Kay skriver: puuhhh ha... ik helt godt... men det bliver forhåbentlig bedrre når jeg får svar tirsdag...
Ok, der er noget jeg er gået glip af!!! Hvad er der fat søde???
michella80 skriver: He he tak for forklaringen! Det er da bare fantastisk!!!! Jo tak vi har det godt. Hun bliver frækkere og frækkere for hver dag der går
Dejligt at høre søde!!!! Det må jo ligge i generne... GGG...
ønskebarn74 skriver: Ok, der er noget jeg er gået glip af!!! Hvad er der fat søde??? Lene
tror der er mange der er gået glip af det... burde måske lave en tråd med det... tror jeg lige jeg gør... så jeg ik "stjæler" din glade tråd
ønskebarn74 skriver: Det er officielt, vi er igang igen..... Havde en super scanning. min. 5 follikler i venstre side og min. 6 i højre side. Og de har lavet et helt nyt forløb. Meget højere dose Gonal-f og allerede scanning d. 1.6. så nu må vi se hvad der sker..... til jer alle sammen, ja til hele verden....
Det er officielt, vi er igang igen..... Havde en super scanning. min. 5 follikler i venstre side og min. 6 i højre side. Og de har lavet et helt nyt forløb. Meget højere dose Gonal-f og allerede scanning d. 1.6. så nu må vi se hvad der sker.....
til jer alle sammen, ja til hele verden....
Sikke en skøn opdatering at få smækket i hovedet!!
Wuhuuu, kan ikke få armene ned på dine vegne!
Glæder mig til opdatering d. 1/6!!
SÅ HAMRENDE FANTASTISK!!!!!
ønskebarn74 skriver: Dejligt at høre søde!!!! Det må jo ligge i generne... GGG... Lene
Ha ha ha hov hov du! Jeg har ALDRIG lavet noget jeg ikke måtte
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: SÅ HAMRENDE FANTASTISK!!!!!
Jepper er høj af lykke fordi vi endelig er igang igen!!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128