Nu har min mors kæreste taget billeder af Carla igen :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.344 visninger
25 svar
0 synes godt om
23. april 2011

Barbamama

Og jeg synes bare de er så gode. Han er rigtig god til at fange de gode blikke!!! Så nu bliver I Carla-spammet  Og der sneg sig lige et billede ind af mig også. Synes for en gangs skyld der er kommet et godt et, så skal jeg jo lige blære mig lidt. Ha ha ha

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2011

TbCp

Ja han er da sundsygt god til at tage billeder!!! Det hjælper selvfølgelig også at have en god model

Og drøngodt billede af dig også!

Anmeld

23. april 2011

Barbamama

TbCp skriver:

Ja han er da sundsygt god til at tage billeder!!! Det hjælper selvfølgelig også at have en god model

Og drøngodt billede af dig også!

Hi hi tak  Ja jeg fik lige 69 billeder sendt til min mail, men jeg måtte helere lige beherske mig lidt da jeg skulle lægge dem ind her. He he

Anmeld

23. april 2011

TbCp

michella80 skriver:

Hi hi tak  Ja jeg fik lige 69 billeder sendt til min mail, men jeg måtte helere lige beherske mig lidt da jeg skulle lægge dem ind her. He he

Hehe

Anmeld

23. april 2011

JustAnotherName

Virkelig gode billeder. Imponerende!! I er et par smukke tøser, du og Carla.

Anmeld

23. april 2011

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Virkelig gode billeder. Imponerende!! I er et par smukke tøser, du og Carla.

Tusind tak  Og ja han er bare god!

Anmeld

23. april 2011

NaFe

de er virkelig bare så super gode....er helt vild med når han laver det i den der "gamle" stil som det først og det af dig... men vildt vildt gode billder..han fanger virkelig lige the moment....

Anmeld

23. april 2011

Barbamama

NaFe skriver:

de er virkelig bare så super gode....er helt vild med når han laver det i den der "gamle" stil som det først og det af dig... men vildt vildt gode billder..han fanger virkelig lige the moment....

Ja jeg elsker også det i sort hvid af Carla. Og er også glad for det af mig! Jeg har også overvejet at få det af Carla forstørret. Det ser bare godt ud!

Anmeld

23. april 2011

Rosa

Er du vimmer, hvor er de bare gode  Hun er da bare så bedårende, den lille mus!!!  De emmer virkelig af sommerstemning og hygge!!!

Anmeld

23. april 2011

Barbamama

Rosa skriver:

Er du vimmer, hvor er de bare gode  Hun er da bare så bedårende, den lille mus!!!  De emmer virkelig af sommerstemning og hygge!!!

Tak skal du have. Ja han har taget rigtig mange gode stemningsbilleder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.