brug for krydsede fingre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.378 visninger
14 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. maj 2011

Kay

jeg fik jo konstateret Pco, da jeg var 20... altså 4 år siden... det blev jeg pga. udeblivende menses og har derfor ik været i behandling eller noget andet... bare fået konstateret at det er derfor jeg ikke fik min menses...

nå men da vi gik igang aftalte vi med lægen at når vi havde prøvet 6 md. kunne vi få tid til gyn og blive undersøgt... så det skal jeg d. 6 juni... for ligesom at finde ud af om der er sket noget... efter et vægt tab på 20 kg  har da i altfald fået blødninger igen... så det bliver spændene om vi skal i behandling eller hvad der sker

men så blev jeg jo så opmærksom på at det ikke var helt normalt/ret godt at der kom mælk ud af brysterne på mig, hvilket der har gjort i et par år... så jeg kontaktede min læge og hun stillede et par spørgsmål og tog en blodprøve... og sagde at der var stor sandsynlighed for at jeg har Hyperprolaktinæmi (se link i bunden)... hvilket hun så mener enten skyldes en stofskifte sygdom, eller en godartet svulst i hjernen...

blodprøven blev taget i tirsdags... og jeg får svar tirsdag... fuck det er svært at tænke på meget andet... har ondt i hoved og kvalme her til aften... tror lidt det er fordi jeg tænker for meget på det...

så ja... vil i ik nok  for mig... lige indtil på tirsdag hvor jeg måske  eller får et  og  

fra mig

http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/prolaktinaemi.htm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

ønskebørn74

Kay skriver:

jeg fik jo konstateret Pco, da jeg var 20... altså 4 år siden... det blev jeg pga. udeblivende menses og har derfor ik været i behandling eller noget andet... bare fået konstateret at det er derfor jeg ikke fik min menses...

nå men da vi gik igang aftalte vi med lægen at når vi havde prøvet 6 md. kunne vi få tid til gyn og blive undersøgt... så det skal jeg d. 6 juni... for ligesom at finde ud af om der er sket noget... efter et vægt tab på 20 kg  har da i altfald fået blødninger igen... så det bliver spændene om vi skal i behandling eller hvad der sker

men så blev jeg jo så opmærksom på at det ikke var helt normalt/ret godt at der kom mælk ud af brysterne på mig, hvilket der har gjort i et par år... så jeg kontaktede min læge og hun stillede et par spørgsmål og tog en blodprøve... og sagde at der var stor sandsynlighed for at jeg har Hyperprolaktinæmi (se link i bunden)... hvilket hun så mener enten skyldes en stofskifte sygdom, eller en godartet svulst i hjernen...

blodprøven blev taget i tirsdags... og jeg får svar tirsdag... fuck det er svært at tænke på meget andet... har ondt i hoved og kvalme her til aften... tror lidt det er fordi jeg tænker for meget på det...

så ja... vil i ik nok  for mig... lige indtil på tirsdag hvor jeg måske  eller får et  og  

fra mig

Puha sødeste altså!!!!  Hvor er det bare hårdt!!!!!  for at alt er ok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lene

Anmeld

28. maj 2011

Kay

ønskebarn74 skriver:

Puha sødeste altså!!!!  Hvor er det bare hårdt!!!!!  for at alt er ok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lene

tak... den ventetid er sku slem...  ar sidte og småtudet efter jeg skrev det... er sku mere bange end jeg først troede...

Anmeld

28. maj 2011

CamillaSoefelt

Kay skriver:

fra mig

Krydser fingre for dig :-)!!

Anmeld

28. maj 2011

MaliksMor

Kay skriver:

fra mig

Org

Krydser alt hvad der kan krydses for dig

Anmeld

28. maj 2011

Kay

CamillaSoefelt skriver:

Krydser fingre for dig :-)!!

mange tak

Anmeld

28. maj 2011

Kay

CamillaRH skriver:

Org

Krydser alt hvad der kan krydses for dig

mange tak... hvor er i dejlige at havde alle i skønne kvinder her på baby

Anmeld

29. maj 2011

Sanse

Du kan sørme tro at jeg  for dig

Jeg fik også den udmelding i tidernes morgen at jeg nok havde en forstørret hypofyse eller mikronom :/

Det viste sig at det var pga noget medicin jeg fik og efter nogle mdr. af medicin blev min hypofyse normal igen

De fandt til gengæld ud af senere at jeg havde for lavt stofskifte og en struma

Det jeg egentlig (ret dårligt) prøver at sige er at det kan sagtens gå i sig selv, og med medicin kan det hurtigt igen blive normalt 

Og så lige én ting til for måske at berolige dig lidt : En svulst i hypofysen kan ikke være ondartet!... det fik jeg at vide. dog kan det være den skal fjernes... 

Meeen vi håber da og  for at der slet ikke er noget i vejen

Knuser Sanni.

Anmeld

29. maj 2011

Kay

Sanse skriver:

Du kan sørme tro at jeg  for dig

Jeg fik også den udmelding i tidernes morgen at jeg nok havde en forstørret hypofyse eller mikronom :/

Det viste sig at det var pga noget medicin jeg fik og efter nogle mdr. af medicin blev min hypofyse normal igen

De fandt til gengæld ud af senere at jeg havde for lavt stofskifte og en struma

Det jeg egentlig (ret dårligt) prøver at sige er at det kan sagtens gå i sig selv, og med medicin kan det hurtigt igen blive normalt 

Og så lige én ting til for måske at berolige dig lidt : En svulst i hypofysen kan ikke være ondartet!... det fik jeg at vide. dog kan det være den skal fjernes... 

Meeen vi håber da og  for at der slet ikke er noget i vejen

Knuser Sanni.

mange tak... ved godt den ikke kan være ondartet... men skræmmende nok at der måske er nogle der skal ind og operere i min hjerne

er bare super glad for at der er nogle der gidder læse og bakke op

Anmeld

29. maj 2011

SSL

Jeg tænker på dig, jeg er glad for du har fået taget prøver så du kan få vished! jeg krydser for dig, og jeg sender mine varmeste tanker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.