Prøv og se denne fødsel (Advarsel, man ser ALT)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

Gyllibik

Peace, Love and harmony. Hvor er det bare en fed video. Håber jeg får lov at gennemføre en normal fødsel næste gang. Iiihh hvor ser det hyggeligt ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

quar20

Gyllibik skriver:

Peace, Love and harmony. Hvor er det bare en fed video. Håber jeg får lov at gennemføre en normal fødsel næste gang. Iiihh hvor ser det hyggeligt ud

Anmeld

29. maj 2011

TineA

Dinna88 skriver:

De har da lov til at være en del af det, har de ikke? Nogle er åbne omkring det og meget frisindede - det er de. Jeg synes det er fantastisk, at børnene er med. Så ved de da hvor "baby kommer fra" 

Jeg synes sgu det er sært!

Anmeld

29. maj 2011

Dinna88

W.. skriver:

Jeg synes sgu det er sært!

Hvorfor? Børnene er da selv kommet derfra. Er det tabu, at have sine børn med til sin fødsel for dig?

Anmeld

29. maj 2011

TineA

Hvorfor? Børnene er da selv kommet derfra. Er det tabu, at have sine børn med til sin fødsel for dig?

Tabu, nej.. Men jeg vil sgu ikke have at mit barn skulle se mig dernede på den måde.. Fy for satan

Anmeld

29. maj 2011

Dinna88

Tabu, nej.. Men jeg vil sgu ikke have at mit barn skulle se mig dernede på den måde.. Fy for satan

Hold da Fast. Du lyder ikke til at have et særligt naturligt forhold til din krop eller fødsel

Anmeld

29. maj 2011

TineA

Dinna88 skriver:

Hold da Fast. Du lyder ikke til at have et særligt naturligt forhold til din krop eller fødsel

Tjo, det er ganske udemærket.. Det er jo ikke ligefrem lækkert at føde, vel? Blod, slim, sygelig smerte og andet godt.. Men det der kommer ud af det, ja DET er det hele værd! Men den klarede jeg fint med min mand og "mine læger" - ingen børn tilstede

Anmeld

29. maj 2011

Dinna88

W.. skriver:

Tjo, det er ganske udemærket.. Det er jo ikke ligefrem lækkert at føde, vel? Blod, slim, sygelig smerte og andet godt.. Men det der kommer ud af det, ja DET er det hele værd! Men den klarede jeg fint med min mand og "mine læger" - ingen børn tilstede

Lækkert, nej. Naturligt, ja. Jeg kan slet ikke se på det, som du gør 

Anmeld

29. maj 2011

TineA

Dinna88 skriver:

Lækkert, nej. Naturligt, ja. Jeg kan slet ikke se på det, som du gør 

Det er MEGET naturligt, ja.. Men det der er sgu for hippie til mig Jeg foretrækker hospitaler, sterile værktøjer og proffesionelle mennesker og ikke børn oppe i mit skr*v

Anmeld

29. maj 2011

Dinna88

W.. skriver:

Det er MEGET naturligt, ja.. Men det der er sgu for hippie til mig Jeg foretrækker hospitaler, sterile værktøjer og proffesionelle mennesker og ikke børn oppe i mit skr*v

Åh, jeg ville ønske, at jeg var en blomsterbarn. Men desværre.

Jeg synes ikke der er noget mere... Uf, end at tænke på en hvid fødselsstue hvor man er omgivet af personer i hvidt og elektronisk udstyr. Desuden har de jo sterilt udstyr og prof. folk der - må man stærkt gå ud fra. De er jo ikke dumme, bare fordi de har en naturligt forhold til det hele 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.