Prøv og se denne fødsel (Advarsel, man ser ALT)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

TineA

Dinna88 skriver:

Åh, jeg ville ønske, at jeg var en blomsterbarn. Men desværre.

Jeg synes ikke der er noget mere... Uf, end at tænke på en hvid fødselsstue hvor man er omgivet af personer i hvidt og elektronisk udstyr. Desuden har de jo sterilt udstyr og prof. folk der - må man stærkt gå ud fra. De er jo ikke dumme, bare fordi de har en naturligt forhold til det hele 

Nej nej, jeg siger ikke de er dumme.. Jeg forstår bare ikke hvad det barn laver der.. Jeg tror bare, at vi er til "hver vores side" - hvis du forstår. Det er, i mine øjne, ikke SMUKT at føde. Det er smukt at skabe et barn, men lige i det øjeblik de kommer ud, er det altså ikke smukt Been there, DONE that!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Dinna88

W.. skriver:

Nej nej, jeg siger ikke de er dumme.. Jeg forstår bare ikke hvad det barn laver der.. Jeg tror bare, at vi er til "hver vores side" - hvis du forstår. Det er, i mine øjne, ikke SMUKT at føde. Det er smukt at skabe et barn, men lige i det øjeblik de kommer ud, er det altså ikke smukt Been there, DONE that!!

Hehe. Kan godt se hvor du kommer fra. Det er heller ikke fordi hele svigermekanikken plus bedsteforældre skal være med når jeg engang (engang!) skal føde, men konceptet om at have de tætteste der synes jeg er dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.