Prøv og se denne fødsel (Advarsel, man ser ALT)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2011

Becks

Shibby skriver:

En af de bedste fødsler

Præcis.. Det ser rigtig rart ud (Hvis man da kan kalde en fødsel det)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

Shibby

Selv peter syntes ikke det var slemt, og han kiggede endda hans x samme sted da lucas blev født og har ellers hadet fødsler lige siden..hehe

Anmeld

28. maj 2011

Mother-love

MyDream skriver:

Ja, hun gør det bare som om det er det nemmeste i verden.. Derfor synes jeg også det er rart at have set den, så man ved at det også kan foregå på denne måde

hehe ja lige præcis.. nu skal jeg godt nok føde ved pks... men rart at vide hvis jeg nu skal føde "normalt" ved nummer 2 når man engang når dertil

Anmeld

28. maj 2011

Becks

Shibby skriver:

Selv peter syntes ikke det var slemt, og han kiggede endda hans x samme sted da lucas blev født og har ellers hadet fødsler lige siden..hehe

Hehe..

Anmeld

28. maj 2011

Faith

Ej hvor er hun sej! Og synes det er fedt de har så afslappet et forhold til det at føde!

Anmeld

28. maj 2011

metski83

Hold da op....Det var en speciel fødsel syntes jeg

Anmeld

28. maj 2011

Miss T

Det så legende let ud, især med alle de mennesker omkring hende, det havde jeg ikke holdt ud! Sejt..

Anmeld

28. maj 2011

Rikkeas

Oooomg..

Hun er da meget sej, hende der.

1. fordi hun så mange unger der.

2. fordi hun SMILER.

3. fordi hun har så megen kontrol over ´hendes krop og hele situationen.

awesome! - hun ligner ikke én der har smerter overhovedet.. Gid vi andre kunne havde haft en lignende fødsel..

Anmeld

28. maj 2011

Lullaby

Det jeg er mest imponeret over er, at hun endda smiler undervejs. Hvad sker der for det? Jeg skreg og tudede og brølede som en abe..

Anmeld

28. maj 2011

baby012

håber jeg kan være bare halvt så rolig når jeg kommer dertil

tror x'en for tur den dag hehe... 

uha, syns godt nok at hun er SEJ  det jo fantastisk at hun kan tage det hele så roligt når man tænker på det hun går igennem .. kunne være man måske skulle humme igennem fødsel istedet for at gispe ?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.