Prøv og se denne fødsel (Advarsel, man ser ALT)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

TineA

Jeg havde nok givet hende en skraber i barselsgave! Forstår ikke hvad de unger lavet der(nede)?!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Sof

muzen skriver:

jeg er dybt imponeret, over at hun har tålmodighed til at have alle de unger randene rundt

Det var sjovt nok også det første jeg tænkte 

Anmeld

29. maj 2011

Diana...

ØJ hvor ville jeg gerne føde igen eller 30 gange mere åhh det fantastisk. 

Anmeld

29. maj 2011

Dinna88

W.. skriver:

Jeg havde nok givet hende en skraber i barselsgave! Forstår ikke hvad de unger lavet der(nede)?!?

De har da lov til at være en del af det, har de ikke? Nogle er åbne omkring det og meget frisindede - det er de. Jeg synes det er fantastisk, at børnene er med. Så ved de da hvor "baby kommer fra" 

Anmeld

29. maj 2011

lisbethita

MyDream skriver:

Det minder lidt om en hippie fødsel, men hun er godt nok god til og styre sine veer..

I kan se den her

wwwwooooooow....det var godt nok sjovt at se efter man selv har født! For mig er en fødsel noget meget privat, så det føles vildt mærkeligt, at andre gerne vil vise det og også, at de var så mange mennesker der + børn. Men...hey...der er vi jo bare forskellige! Vildt!!

Som andre også nævner, så virker det næsten som om, at hun ikke har ondt?? Jeg mindes at have råbt om hjælp og nærmest sparket sengeenden af sengen....men havde også været i gang i 2-3 dage på det tidspunkt...

Men tak for indlægget! Det var lidt sjov at se. 

Anmeld

29. maj 2011

quar20

Diana... skriver:

ØJ hvor ville jeg gerne føde igen eller 30 gange mere åhh det fantastisk. 

Den hopper jeg med på Følelsen af at man kan sætte et barn til verden og hvor høj man er på lykke bagefter - amen det er jo UBESKRIVELIGT

Anmeld

29. maj 2011

Sitrani

uden tvivl en god fødsel, men må indrømme jeg synes det er lidt skørt at børnene er så meget med, som de er, og sidder helt nede i skrævet på hende..... det ligger mig ikke naturligt, men det er da fedt, at de er med i rummet, men lidt underligt at de ligefrem skal være med fysisk næsten..... hver sin smag....

Anmeld

29. maj 2011

Phoenix

Hold da op. Hun er da imponerende. Men lidt for hippie-agtigt efter min smag, især med den lille pige, der var lidt for deltagende.  

Og sikken en lækker baby der kom ud

Anmeld

29. maj 2011

jette1983

jeg er egentig meget imod at have yngre søskende med til fødsler, jeg synes ikke de skal se deres mor i det smertehelvede, jeg tror ikke på at det er godt for dem. 

Men hende her klarede det jo bare helt fantastisk, så lige i den situation synes jeg faktisk at det er ok, jeg ville bare ikke bryde mig om at have børnene helt så tæt på som de er her, ej heller at blive berørt af så mange hænder som hun bliver.

Men fantastisk fødsel, gid jeg var så stærk ;-)

Anmeld

29. maj 2011

Kløver

wow

Sådan en fødsel ville jeg gerne ha haft, bare uden alle tilskuerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.