Lillemandens bolig 34+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2011

Maalene

Happiness skriver:

Du skal ikke være bekymret. Det er jo så forskelligt fra person til person! Hun skal nok komme til at losse en masse til dig snart!

Har farmand mærket hende endnu?

Jaaa, ved det godt - men ihh, hvor er man utålmodig, når man nu gerne bare vil losses

Nej, har han nemlig ikke endnu, og det er der mange af de andres mænd, som har Men mærker måske 10 spark i løbet af en dag, og det er forskellige steder næsten hver gang, så han har desværre ikke rigtig haft muligheden for det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

Lotus86

Virkelig flot mave

Anmeld

27. maj 2011

Happiness

Maalene skriver:

Jaaa, ved det godt - men ihh, hvor er man utålmodig, når man nu gerne bare vil losses

Nej, har han nemlig ikke endnu, og det er der mange af de andres mænd, som har Men mærker måske 10 spark i løbet af en dag, og det er forskellige steder næsten hver gang, så han har desværre ikke rigtig haft muligheden for det

I må tage en hel dag i sengen, hvor han bare må nusse maven hele dagen. Så skal hun nok gøre sig bemærket

Men det er jo også de største ting i livet der lader sig vente på sig

Anmeld

27. maj 2011

Maalene

Happiness skriver:

I må tage en hel dag i sengen, hvor han bare må nusse maven hele dagen. Så skal hun nok gøre sig bemærket

Men det er jo også de største ting i livet der lader sig vente på sig

KANON undskylding for at ligge og putte i sengen hele dagen

Har prøvet at tage hans hånd på maven flere gange, hvis jeg lige har mærket hende et par gange det samme sted, men han bliver altså snydt hver gang

Åhh, hvor har du ret - sikke en smuk sætning

Anmeld

27. maj 2011

Happiness

Lotus86 skriver:

Virkelig flot mave

Mange tak! Din kan du jo også være stolt af!

Du er også tæt på nu! Han kan jo snart komme til verden

Anmeld

27. maj 2011

Lotus86

Happiness skriver:

Mange tak! Din kan du jo også være stolt af!

Du er også tæt på nu! Han kan jo snart komme til verden

Tusind tak

Ja nu må han gerne snart begynde at tænke på at komme ud, er virkelig ved at være utålmodig

Anmeld

27. maj 2011

Happiness

Lotus86 skriver:

Tusind tak

Ja nu må han gerne snart begynde at tænke på at komme ud, er virkelig ved at være utålmodig

Forstår jeg godt. Kunne forestille mig at de sidste uger er de læææænngste i hele graviditeten...

Anmeld

27. maj 2011

Lotus86

Happiness skriver:

Forstår jeg godt. Kunne forestille mig at de sidste uger er de læææænngste i hele graviditeten...

Ja både og, for på den ene side føler jeg at der bare er 100 år til endnu, men det er nok fordi, at jeg slet ikke kan forestille mig at det pludselig er nu. På den anden side synes jeg også bare tiden går sindsygt hurtigt for tiden, synes hele tiden jeg runder en ny uge

Anmeld

28. maj 2011

***S***

Flot mave!  

Anmeld

28. maj 2011

-Milla-

Hvor er maven bare fin.
Det helt vildt, så hurtigt det går. Jeg har 22 dage tilbage, det synes jeg bare heller ikke lyder af noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.