Lillemandens bolig 34+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2011

Mira0911

Happiness skriver:

Hihi... Det er jo det der tæller Du sørger jo bare for at prinsessen rigtigt kan danse ballet derinde

Jeps....  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

Kay

Happiness skriver:

Hihi nej.. Så var det da lige ølmaven fra cafeen der så småt lignede

Men tak søde. Er også glad for den, selv om den godt måtte være lidt større for min skyld

Håber snart der er gevinst for jer! Har du egentlig været igennem en ny undersøgelse for pco?

nej ik endnu... skal til GU her d. 6... men var til lægen tirsdag og hun mener måske jeg har Hyperprolaktinæmi (se link i bunden hvis du er forvirret)... så nu har jeg fået taget blodprøver og får svar tirsdag... så det er jeg et nervøs for... især efter jeg læste om det... der er laaang tid til tirsdag sys jeg...

( http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/prolaktinaemi.htm&nbsp

Anmeld

27. maj 2011

Happiness

Kay skriver:

nej ik endnu... skal til GU her d. 6... men var til lægen tirsdag og hun mener måske jeg har Hyperprolaktinæmi (se link i bunden hvis du er forvirret)... så nu har jeg fået taget blodprøver og får svar tirsdag... så det er jeg et nervøs for... især efter jeg læste om det... der er laaang tid til tirsdag sys jeg...

( http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/prolaktinaemi.htm&nbsp

Det håber jeg virkelig ikke for dig! Så hellere pco! Puha... Kan godt forstå der er meget lang til tirsdag!

for at ALT er ok, og at det bare er din krop der laver numre med dig!

Anmeld

27. maj 2011

Kay

Happiness skriver:

Det håber jeg virkelig ikke for dig! Så hellere pco! Puha... Kan godt forstå der er meget lang til tirsdag!

for at ALT er ok, og at det bare er din krop der laver numre med dig!

håber jeg sgu også... var bare total modløs efter jeg havde været ved lægen... godt jeg har et bryllup at planlægge så jeg ik bare skal side og tænke på det hele dagen

Anmeld

27. maj 2011

Maalene

Happiness skriver:

Taarrrrk smukke!

Men det er jo lige før at din mave er større end min allerede... Så der er jeg misundelig... Der gik meget lang tid før min mave tog form som den er nu.

Kan slet ikke vente til at hilse på min lille prins. Tror han har gravet sig godt ned i mit bækken i nat. Havde rigtig mange plukveer. Og kan ikke mærke ham så meget som jeg plejer idag. Eller jeg mærker ham bare lidt længere nede, hvor lungerne ikke sidder... Hvilket mine lunger er MEGET glade for

Ja, det er tæt på, at den er større end din er... Hehe... Vildt så meget forskel der er, frygter virkelig hvor stor jeg bliver

Haha - dejligt han er begyndt at skåne dine lunger... Det må dælme ikke være rart at få sådan et ordentligt los

Uhh, hvor er det vildt der ikke er mere end 42 dage tilbage - det er jo INGENTING søde... Glæder mig helt vildt til at se jeres lillemand

Anmeld

27. maj 2011

Happiness

Kay skriver:

håber jeg sgu også... var bare total modløs efter jeg havde været ved lægen... godt jeg har et bryllup at planlægge så jeg ik bare skal side og tænke på det hele dagen

Ja det er altid noget! Det bliver da også bare fantastisk! Er sikker på du bliver en smuk smuk brud!

Anmeld

27. maj 2011

Kay

Happiness skriver:

Ja det er altid noget! Det bliver da også bare fantastisk! Er sikker på du bliver en smuk smuk brud!

glæder mig også heldt vildt!!! det bliver en helt fantalastisk dag

Anmeld

27. maj 2011

Happiness

Maalene skriver:

Ja, det er tæt på, at den er større end din er... Hehe... Vildt så meget forskel der er, frygter virkelig hvor stor jeg bliver

Haha - dejligt han er begyndt at skåne dine lunger... Det må dælme ikke være rart at få sådan et ordentligt los

Uhh, hvor er det vildt der ikke er mere end 42 dage tilbage - det er jo INGENTING søde... Glæder mig helt vildt til at se jeres lillemand

Tror man ønsker hvad alle andre har Ville ønske at jeg blir kæmpe

Har prinsessen det ellers godt? Nu når du bygger hende en så stor og smuk hule

Kan heller ikke vente... Og det gør heller ikke noget hvis han skulle komme lidt før Bare det er efter de 37+ Så er han mere end velkommen!!!

Og kunne være ekstra bonus hvis han kommer før 1. juli, så jeg får børnepengene med i juli

Anmeld

27. maj 2011

Happiness

Kay skriver:

glæder mig også heldt vildt!!! det bliver en helt fantalastisk dag

Forstår jeg godt! Det er også bare en dag du bare skal nyde at være prinsesse for en dag Bliver det så det helt store?

Ihhh gid det var mig... Men jeg får det jo nok også en dag Tror bare Stig er bange for at få beskidte knæ

Anmeld

27. maj 2011

Kay

Happiness skriver:

Forstår jeg godt! Det er også bare en dag du bare skal nyde at være prinsesse for en dag Bliver det så det helt store?

Ihhh gid det var mig... Men jeg får det jo nok også en dag Tror bare Stig er bange for at få beskidte knæ

hihi... det bliver det helt anderledes... tror jeg godt vi kan sige du kan jo følge med i min bryllups tråd... den er ik så lang endnu... men det kommer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.