Lillemandens bolig 34+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.314 visninger
53 svar
0 synes godt om
27. maj 2011

Happiness

Så er det et par uger siden jeg fik sat et nyt mavebillede ind.

Jeg er nu 34+0, 6 uger til termin, ialt 42 dage!!! Det er dælme ikke længe

Lillemanden står fast, og er blevet skønnet til 2100g. i onsdags. Så han vokser som han skal

Jeg nyder maven, og synes stadig ikke den er kæmpe, men er dog begyndt at have en del rygproblemer. Øv, men tager det glædeligt med, så længe lillemanden har det godt i mavsen!

Billedet er fra imorges!

Ha en god weekend!

Camilla

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

Frejsmor

Happiness skriver:

Så er det et par uger siden jeg fik sat et nyt mavebillede ind.

Jeg er nu 34+0, 6 uger til termin, ialt 42 dage!!! Det er dælme ikke længe

Lillemanden står fast, og er blevet skønnet til 2100g. i onsdags. Så han vokser som han skal

Jeg nyder maven, og synes stadig ikke den er kæmpe, men er dog begyndt at have en del rygproblemer. Øv, men tager det glædeligt med, så længe lillemanden har det godt i mavsen!

Billedet er fra imorges!

Ha en god weekend!

Camilla

Sikke fin din mave er søde, tiden går da godt nok stærk hvad? Kun 42 dage tilbage, det er jo næsten ikke til at forstå!!!

Glæder mig til at se den i virkeligheden på søndag...

Uuh kan slet ikke vente faktisk hehe, til at se jer alle sammen og hygge rigtig meget og så er deres brunch buffet bare sååå god og så laver de verdens bedste kakaodrink(the after eight), den er lige til at blive afhængig af...

Anmeld

27. maj 2011

Filippa & Liva

Du bærer maven kanon flot!

Anmeld

27. maj 2011

Mira0911

Flot mave.... 

Anmeld

27. maj 2011

Happiness

BabyBambi skriver:

Sikke fin din mave er søde, tiden går da godt nok stærk hvad? Kun 42 dage tilbage, det er jo næsten ikke til at forstå!!!

Glæder mig til at se den i virkeligheden på søndag...

Uuh kan slet ikke vente faktisk hehe, til at se jer alle sammen og hygge rigtig meget og så er deres brunch buffet bare sååå god og så laver de verdens bedste kakaodrink(the after eight), den er lige til at blive afhængig af...

Tak søde!

Glæder mig også rigtig meget! Bare ærgeligt med vejret. Men er siker på vi nok skal få det hyggeligt alligevel.

Uhh... Den kakaodrink må man jo næsten prøve...

Anmeld

27. maj 2011

Happiness

BigBabyWish skriver:

Du bærer maven kanon flot!

Mange tak!  Og kan kun sige i lige måde!

Anmeld

27. maj 2011

Happiness

Mira0911 skriver:

Flot mave.... 

Tak tak! Din er også utrolig smuk. Og flot stor allerede. Jeg må nok bare erkende at min mave bare ikke bliver kæmpe Folk tror stadig jeg kun er ca. halvvejs

Anmeld

27. maj 2011

Mira0911

Happiness skriver:

Tak tak! Din er også utrolig smuk. Og flot stor allerede. Jeg må nok bare erkende at min mave bare ikke bliver kæmpe Folk tror stadig jeg kun er ca. halvvejs

Tak... Ja jeg tror jeg noget stor denne gang end da jeg ventede Julie.. 

Du kan nå og blive lidt større endnu... 

Anmeld

27. maj 2011

Happiness

Mira0911 skriver:

Tak... Ja jeg tror jeg noget stor denne gang end da jeg ventede Julie.. 

Du kan nå og blive lidt større endnu... 

Ja, det er vidst meget normalt med nr. 2 graviditet.

Hehe... Ja det kan jo være maven tager et enormt ryk de sidste 6 uger Håber det lidt, så man RIGTIGT kan vise maven frem

Anmeld

27. maj 2011

Frejsmor

Happiness skriver:

Tak søde!

Glæder mig også rigtig meget! Bare ærgeligt med vejret. Men er siker på vi nok skal få det hyggeligt alligevel.

Uhh... Den kakaodrink må man jo næsten prøve...

Jaa vi får helt sikkert en rigtig hyggelig dag alligevel, vi må jo evt. finde os et andet sted at sætte os hen bagefter, vi finder nok ud af det..

Mmm den er i hvert fald rigtig god, varm kakao med en undertone af mint og så maaasser er flødeskum på toppen med chokoladesovs, muuums..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.