Lillemandens bolig 34+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2011

Maalene

Happiness skriver:

Tror man ønsker hvad alle andre har Ville ønske at jeg blir kæmpe

Har prinsessen det ellers godt? Nu når du bygger hende en så stor og smuk hule

Kan heller ikke vente... Og det gør heller ikke noget hvis han skulle komme lidt før Bare det er efter de 37+ Så er han mere end velkommen!!!

Og kunne være ekstra bonus hvis han kommer før 1. juli, så jeg får børnepengene med i juli

Det tror jeg du har fuldstændig ret i - ville sikkert være ked af det, hvis den var lillle - Vi kvinder er sgu ikke nemme at gøre tilfredse... Haha...

Ja, det håber jeg hun har Mærker hende godt nok ikke så meget, men skal lige love for hun fik sparket til min blære i dag

Uhh, det kan jeg godt forstå søde - sådan har jeg det også - alt efter 37+0 er fantastisk

Haha - så må du se om du kan lokke med ham, og love ham lidt ekstra gaver, hvis han kommer før

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

Happiness

Kay skriver:

hihi... det bliver det helt anderledes... tror jeg godt vi kan sige du kan jo følge med i min bryllups tråd... den er ik så lang endnu... men det kommer...

Det vil jeg gøre.

Er jo hyggeligt at kunne følge lidt med på sidelinien

Anmeld

27. maj 2011

Happiness

Maalene skriver:

Det tror jeg du har fuldstændig ret i - ville sikkert være ked af det, hvis den var lillle - Vi kvinder er sgu ikke nemme at gøre tilfredse... Haha...

Ja, det håber jeg hun har Mærker hende godt nok ikke så meget, men skal lige love for hun fik sparket til min blære i dag

Uhh, det kan jeg godt forstå søde - sådan har jeg det også - alt efter 37+0 er fantastisk

Haha - så må du se om du kan lokke med ham, og love ham lidt ekstra gaver, hvis han kommer før

Vil lokke ham med MANGE gaver

Får noget graviditetsmassage hver 14. dag. Og hun sagde sidst at når min jordmoder har sagt go for at han er stor nok og klar til at komme ud, så vil hun give mig hotstone massage. Det skulle kunne sætte gang i sagerne, da varmen fra stenene kan hjælpe med at udvide.

Ved ikke om det virker, men har da helt sikkert tænkt mig at give det et forsøg. Om ikke andet er det jo en time til to i ren luksus

Jeg mærkede heller ikke lillemanden så meget da jeg var deromkring. Det var først omkring 26-27 at der virkelig kom gang i ham.

Hihi.... Ja de kan virkelig drille med den blære... Lillemanden ligger og presser sit hoved mod min konstant i øjeblikket... Så det kan være svært at tømme blæren helt.... Hvilket resultere i at jeg skal tisse konstant...

Anmeld

27. maj 2011

Kay

Happiness skriver:

Det vil jeg gøre.

Er jo hyggeligt at kunne følge lidt med på sidelinien

lige som jeg gør med dig og lille mand... hmm har du overvejet at gi stig et hint med et par knæ beskytter

Anmeld

27. maj 2011

Happiness

Kay skriver:

lige som jeg gør med dig og lille mand... hmm har du overvejet at gi stig et hint med et par knæ beskytter

hihi... Det kunne være jeg skulle gøre det

Anmeld

27. maj 2011

Maalene

Happiness skriver:

Vil lokke ham med MANGE gaver

Får noget graviditetsmassage hver 14. dag. Og hun sagde sidst at når min jordmoder har sagt go for at han er stor nok og klar til at komme ud, så vil hun give mig hotstone massage. Det skulle kunne sætte gang i sagerne, da varmen fra stenene kan hjælpe med at udvide.

Ved ikke om det virker, men har da helt sikkert tænkt mig at give det et forsøg. Om ikke andet er det jo en time til to i ren luksus

Jeg mærkede heller ikke lillemanden så meget da jeg var deromkring. Det var først omkring 26-27 at der virkelig kom gang i ham.

Hihi.... Ja de kan virkelig drille med den blære... Lillemanden ligger og presser sit hoved mod min konstant i øjeblikket... Så det kan være svært at tømme blæren helt.... Hvilket resultere i at jeg skal tisse konstant...

Uhh, hvor lækkert

Det er da HELT klart et forsøg værd - er jo ikke ligefrem fordi man lider under sådan en behandling Hehe... Bliver heeelt misundelig nu

Det var dejligt at høre - der er mange herinde, som er lidt kortere henne end mig, som mærker rigtig rigtig meget, så kan man ikke lade være med at blive lidt bekymret

Haha... Arhh, hvor nitte Så kender du efterhånden ruten ud til toilettet Hihi...

Anmeld

27. maj 2011

Happiness

Maalene skriver:

Uhh, hvor lækkert

Det er da HELT klart et forsøg værd - er jo ikke ligefrem fordi man lider under sådan en behandling Hehe... Bliver heeelt misundelig nu

Det var dejligt at høre - der er mange herinde, som er lidt kortere henne end mig, som mærker rigtig rigtig meget, så kan man ikke lade være med at blive lidt bekymret

Haha... Arhh, hvor nitte Så kender du efterhånden ruten ud til toilettet Hihi...

Du skal ikke være bekymret. Det er jo så forskelligt fra person til person! Hun skal nok komme til at losse en masse til dig snart!

Har farmand mærket hende endnu?

Anmeld

27. maj 2011

Frøken J.

Happiness skriver:

Så er det et par uger siden jeg fik sat et nyt mavebillede ind.

Jeg er nu 34+0, 6 uger til termin, ialt 42 dage!!! Det er dælme ikke længe

Lillemanden står fast, og er blevet skønnet til 2100g. i onsdags. Så han vokser som han skal

Jeg nyder maven, og synes stadig ikke den er kæmpe, men er dog begyndt at have en del rygproblemer. Øv, men tager det glædeligt med, så længe lillemanden har det godt i mavsen!

Billedet er fra imorges!

Ha en god weekend!

Camilla

DE er simpelthen en smækkerlækker mavse du har dig lige dér 

Anmeld

27. maj 2011

Happiness

Secrets skriver:

DE er simpelthen en smækkerlækker mavse du har dig lige dér 

Mange tak

Har forresten læst lidt i din blog. Du skriver bare fantastisk! Det er ihvertfald fængende!

Anmeld

27. maj 2011

Frøken J.

Happiness skriver:

Mange tak

Har forresten læst lidt i din blog. Du skriver bare fantastisk! Det er ihvertfald fængende!

Tak skal du have! Det var sødt sagt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.