Maalene skriver:
Det tror jeg du har fuldstændig ret i - ville sikkert være ked af det, hvis den var lillle
- Vi kvinder er sgu ikke nemme at gøre tilfredse... Haha...
Ja, det håber jeg hun har
Mærker hende godt nok ikke så meget, men skal lige love for hun fik sparket til min blære i dag 
Uhh, det kan jeg godt forstå søde - sådan har jeg det også - alt efter 37+0 er fantastisk 
Haha - så må du se om du kan lokke med ham, og love ham lidt ekstra gaver, hvis han kommer før 
Vil lokke ham med MANGE gaver 
Får noget graviditetsmassage hver 14. dag. Og hun sagde sidst at når min jordmoder har sagt go for at han er stor nok og klar til at komme ud, så vil hun give mig hotstone massage. Det skulle kunne sætte gang i sagerne, da varmen fra stenene kan hjælpe med at udvide.
Ved ikke om det virker, men har da helt sikkert tænkt mig at give det et forsøg. Om ikke andet er det jo en time til to i ren luksus 
Jeg mærkede heller ikke lillemanden så meget da jeg var deromkring. Det var først omkring 26-27 at der virkelig kom gang i ham.
Hihi.... Ja de kan virkelig drille med den blære... Lillemanden ligger og presser sit hoved mod min konstant i øjeblikket... Så det kan være svært at tømme blæren helt.... Hvilket resultere i at jeg skal tisse konstant...
Anmeld