Kattekyllingen, 36+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2011

Ni-ko-li-ne

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

otlitrom

AnneBJ skriver:

Du er simpelthen alt for labert gravid!! Bare det var mig der så sådan ud, højgravid! - Felix er ikke gammel nok til, at jeg savner min tykke mave, men han er lækker nok til, at jeg GLÆDER mig til at se indholdet af din... Jeg tror også det er et lille tøsepigebarn, der ligger og hygger sig - for så kan Felix og hende kæreste med det samme (næsten) og vi kan holde kage/kaffe møder hver gang rollinger skal lege indtil de er gamle nok til, at de inviterer deres mødre hjem i deres fælles bolig.... 

Haha, ja Anne. Så kan vi æde kage og drikke kaffe og være de mest fantastiske svigermødre for vores unger. Det gider jeg godt

Tak for alle de søde kommentarer

Anmeld

29. maj 2011

otlitrom

dorthemus skriver:

Er du så færdig, hvor er der lige sket meget  Den er virkelig fin din mave...og ligner min med Runa i  Så mon ikke der ligger en tøsebasse derinde og hygger sig

Jo, jeg har hele tiden været ret sikker på, at det er en pige der gemmer sig derinde. Men nu må vi se. Jeg er SÅ spændt på at finde ud af det!

Anmeld

29. maj 2011

businesstigger

Dejlig stor mave!

Og nu er du jo næsten inden for termin. Hvor er det vildt. Husker det som var det i går at du etstede positiv!

Lyder hårdt med opkast og de andre gener. Håber du klarer det og at H ved at det bare er hormonerne der taler og gladeligt står model til det frem til den store dag. Det ER jo det hele værd når I står med kattekyllingen i armene

Anmeld

29. maj 2011

otlitrom

businesstigger skriver:

Dejlig stor mave!

Og nu er du jo næsten inden for termin. Hvor er det vildt. Husker det som var det i går at du etstede positiv!

Lyder hårdt med opkast og de andre gener. Håber du klarer det og at H ved at det bare er hormonerne der taler og gladeligt står model til det frem til den store dag. Det ER jo det hele værd når I står med kattekyllingen i armene

Ja, den er stoooor! Jeg sad lige og kigge på mine før-graviditets-billeder. Hold da op en forskel Jeg burde skamme mig over at føle mig tyk i sin tid!!!

Det føles både som var det lige igår at testen var positiv.. Men også som om der er gået evigheder, at det godt snart må slutte. Vi er bare SÅ spændte på at hilse på det lille væsen!

Måske er der snart mms'er på vej.. Det har plukket af pommern til idag, jeg har ikke kunnet lave en dyt..

Anmeld

29. maj 2011

businesstigger

kitty skriver:

Ja, den er stoooor! Jeg sad lige og kigge på mine før-graviditets-billeder. Hold da op en forskel Jeg burde skamme mig over at føle mig tyk i sin tid!!!

Det føles både som var det lige igår at testen var positiv.. Men også som om der er gået evigheder, at det godt snart må slutte. Vi er bare SÅ spændte på at hilse på det lille væsen!

Måske er der snart mms'er på vej.. Det har plukket af pommern til idag, jeg har ikke kunnet lave en dyt..

Kan godt forstå I ikke kan vente mere. Selv var jeg jo op og ned fra 3. sal med vasketøj og alt mulig andet + ude og jogge til sidst da jeg var gravid med Alexander fordi jeg blev for utålmodig.

Men de kommer jo når de kommer ... og eg er sikker på det bliver den dejligste kattekylling nogensinde!

Håber at plukveerne aftager - og de rigtige snart tiltager i stedet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.