Kattekyllingen, 36+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2011

VNB

jubiii nu er det snart nu!

og du ser jo som altid henrivende ud søde Anna!!!

kan godt huske hvor tung den store mavse er til sidst... så forstår godt at du er træt! MEN nyd nu alligevel den sidste tid hvor i stadig "kun" er jer to  

Sov længe, sov til middag, sov til eftermiddag... for guds skyld SOV! (hahaha ja jeg er i søvn underskud for tiden... - og det er selvom viktor sover 10 timer hver nat...)

Jeg har sagt det før - men nu siger jeg det igen: Jeg glæder mig for vildt til at se hvem der gemmer sig i den flotte mave!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

otlitrom

Hvor er I søde allesammen!

Vi har lige hentet sengen hjem idag, så nu kan baby bare komme an. Tænk at vi har ventet så længe.. 3½ år siden jeg smed pillerne. Og om max 35 dage bliver jeg sat igang, hvis ikke jeg har født inden! Det er fantastisk!!

Anmeld

28. maj 2011

Kruse90

smuk smuk mave smukke

Syntes tiden er fløjet afsted.
Glæder mig så meget til at se krølfisen

Anmeld

28. maj 2011

<3

Jamen du er da så smuk! Smuk med smuk på!

Lækker mave, lækker baby og lækker mor! Det kan kun gå godt!

Er vis på at det hele kommer til at gå så godt og ligesom Caroline er jeg en smule misundelig! Det kan man slet ikke lade være med når det hele bare sidder som det skal på dig

Vildt at der kun er er lige en måned tilbage!! Og jeg fødte i uge 38! Det er jo lige om lidt men...- er du ikke kun lige blevet gravid??

Ih altså glæder mig til at høre mere og det hele!

knus

Anmeld

28. maj 2011

Risen

WOW sikke en smuk mave du har fået dig kitty! Jeg glæder mig sådan på du og kærestens vejne. 

Anmeld

28. maj 2011

dorthemus

kitty skriver:

Endnu en uge er gået, og der er 2 styks nye billeder af Krølfisens bolig.

Jeg er træt, kaster meget op, har plukveer og er hormonella hystella på bedste vis. Lyder dejligt ikke? (Stakkels kæreste )

Har været til fødselsforberedelse idag, og det var rigtig fint. Bare en fryyygtelig lang dag, når vi skulle sidde stille på umådeligt dårlige stole! Ren tortur mod højgravide!!

Som om det ikke var nok var der kø på motorvejen, og 25 minutters transport blev til 2½ time. AV mit haleben!

Ellers har vi det fint. Familiens arveseng skal hentes i morgen, og så er alt vist ved at være på plads. Så mangler jeg bare liiiige mentalt at omstille mig på, at det kan ske lige om snart!

God weekend, de damer og herrer!

Er du så færdig, hvor er der lige sket meget  Den er virkelig fin din mave...og ligner min med Runa i  Så mon ikke der ligger en tøsebasse derinde og hygger sig

Anmeld

28. maj 2011

ønskebørn74

kitty skriver:

Jeg er træt, kaster meget op, har plukveer og er hormonella hystella på bedste vis. Lyder dejligt ikke? (Stakkels kæreste )

Har været til fødselsforberedelse idag, og det var rigtig fint. Bare en fryyygtelig lang dag, når vi skulle sidde stille på umådeligt dårlige stole! Ren tortur mod højgravide!!

Som om det ikke var nok var der kø på motorvejen, og 25 minutters transport blev til 2½ time. AV mit haleben!

Ellers har vi det fint. Familiens arveseng skal hentes i morgen, og så er alt vist ved at være på plads. Så mangler jeg bare liiiige mentalt at omstille mig på, at det kan ske lige om snart!

God weekend, de damer og herrer!

Hold nu op hvor er den bare fiiiiin din mave!!!!!!  Og godt det snart er overstået med alle de gener du render med!!!!!

Lene

Anmeld

28. maj 2011

Ranarupta

kitty skriver:

Altid smuk! Bliver mærkeligt, når du smider billeder op af krølfisen og uden din fine mave...

Anmeld

28. maj 2011

baby012

Så er der ikke længe til

- ps. sikke en fin mave  det da noget af et pragt eksemplar ..  

bliver spændende at se hvad der gemmer sig derinde !  

Anmeld

28. maj 2011

AnneBJ

Du er simpelthen alt for labert gravid!! Bare det var mig der så sådan ud, højgravid! - Felix er ikke gammel nok til, at jeg savner min tykke mave, men han er lækker nok til, at jeg GLÆDER mig til at se indholdet af din... Jeg tror også det er et lille tøsepigebarn, der ligger og hygger sig - for så kan Felix og hende kæreste med det samme (næsten) og vi kan holde kage/kaffe møder hver gang rollinger skal lege indtil de er gamle nok til, at de inviterer deres mødre hjem i deres fælles bolig.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.