Kattekyllingen, 36+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.360 visninger
35 svar
0 synes godt om
27. maj 2011

otlitrom

Endnu en uge er gået, og der er 2 styks nye billeder af Krølfisens bolig.

Jeg er træt, kaster meget op, har plukveer og er hormonella hystella på bedste vis. Lyder dejligt ikke? (Stakkels kæreste )

Har været til fødselsforberedelse idag, og det var rigtig fint. Bare en fryyygtelig lang dag, når vi skulle sidde stille på umådeligt dårlige stole! Ren tortur mod højgravide!!

Som om det ikke var nok var der kø på motorvejen, og 25 minutters transport blev til 2½ time. AV mit haleben!

Ellers har vi det fint. Familiens arveseng skal hentes i morgen, og så er alt vist ved at være på plads. Så mangler jeg bare liiiige mentalt at omstille mig på, at det kan ske lige om snart!

God weekend, de damer og herrer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

Vingummien

Så er det snart nu

Anmeld

27. maj 2011

Najsen86

Uha det er vildt tiden går så hurtigt... jeg er 30+0 i dag.. tiden flyver

lige pludselig har i jeres guldklump i armene

Anmeld

27. maj 2011

Lotus86

Endnu et wow herfra - den er altså og bliver et pragteksemplar den mave

Når nu arvesengen kommer hjem i morgen, så er der ingen undskyldning mere for ikke at vise krølfisens værelse frem

Anmeld

27. maj 2011

-Milla-

Smuk, smuk og smuk.
Synes faktisk den er lidt spids mavsen, spændende at se om der gemmer sig en lille dreng eller pige.

Anmeld

27. maj 2011

NoName

kitty skriver:

Jeg er træt, kaster meget op, har plukveer og er hormonella hystella på bedste vis. Lyder dejligt ikke? (Stakkels kæreste )

Har været til fødselsforberedelse idag, og det var rigtig fint. Bare en fryyygtelig lang dag, når vi skulle sidde stille på umådeligt dårlige stole! Ren tortur mod højgravide!!

Som om det ikke var nok var der kø på motorvejen, og 25 minutters transport blev til 2½ time. AV mit haleben!

Ellers har vi det fint. Familiens arveseng skal hentes i morgen, og så er alt vist ved at være på plads. Så mangler jeg bare liiiige mentalt at omstille mig på, at det kan ske lige om snart!

wuhhuuuuuu wow manner, hold da fast hvor ser du godt ud Kitty.

Den mavse der klær dig virkelig godt.

Den ser tung ud, men det er den garanteret også.... ihhhhhihhi jeg glæder mig SÅ mega meget til at læse fb og se billedspam af krølfisen

Anmeld

27. maj 2011

otlitrom

Taaak, de damer!

NoName, den er i hvert fald tung. Skulle jeg ske at gå i fødsel tror jeg ikke en epidural er nødvendig. Jeg er overbevist om at jeg allerede selv har cuttet mine nervebaner

Anmeld

27. maj 2011

TbCp

Yeeeahhh... så er du ved at være nået i mål!!!

Anmeld

27. maj 2011

Mira0911

Smuuuuk mave! Og snart er du af med den.... 

Anmeld

28. maj 2011

JustAnotherName

kitty skriver:

Ajjjj, Kitty   Hvor strutter maven rund og smuk!  Såååå flot! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.