kitty skriver:
Endnu en uge er gået, og der er 2 styks nye billeder af Krølfisens bolig.
Jeg er træt, kaster meget op, har plukveer og er hormonella hystella på bedste vis. Lyder dejligt ikke? (Stakkels kæreste
)
Har været til fødselsforberedelse idag, og det var rigtig fint. Bare en fryyygtelig lang dag, når vi skulle sidde stille på umådeligt dårlige stole! Ren tortur mod højgravide!!
Som om det ikke var nok var der kø på motorvejen, og 25 minutters transport blev til 2½ time. AV mit haleben!
Ellers har vi det fint. Familiens arveseng skal hentes i morgen, og så er alt vist ved at være på plads. Så mangler jeg bare liiiige mentalt at omstille mig på, at det kan ske lige om snart!
God weekend, de damer og herrer!
Hej ven,
Smukke smukke store mavse....! Tænk sig tiden snart er kommet. De sidste ting skal købes ind og som du skriver - så skal man også til mentalt at forberede sig på det, som er det mest fantastiske i verden - at blive mor og far! Lige pludseligt er ham kæresten ikke bare ens kæreste. Han er dit barns far - og det giver pludseligt et forhold en helt anden dimension. Det er så fantastisk at opleve.
Jeg glæder mig over, at tiden til det, som I har ønsket så længe snart er kommet. Og trods de sædvanlige graviditets træk ;-) så husk husk husk at nyd det, fordi du kommer også til at savne at være gravid! Hvert eneste stadie af det her skal du huske at nyde....lige præcist der, hvor du er nu ;-) Det er det bedste råd, jeg nogensinde har fået og det giver jeg nu videre til dig 
Jeg kan tydeligt huske, da det var mig og at jeg skrev til dig fra sygehuset fra Martins iphone. Tænk sig det er så længe siden nu.
Tænker på jer - og glæder mig, på jeres vegne