Min ret så store mave 15+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

Frøken J.

Kristinav skriver:

Det er bare så smukt med en kæmpe mave Glæder mig til at slæbe rundt på den, når den bliver så stor. Ja, jeg er også mere tryg med at vise mig nu, så der skal nok komme flere billeder

Synes også det er rigtig sjovt at se andres maver.

Haha Jeg kan godt forstå dig. Kan selv tænke lidt det samme. Har i forvejen en pænt stor barm, men det er da sjovt at se, hvor meget de kan fylde lige pludselig Og så glemmer man det jo, så når man går forbi spejlet tænker man, wow mand!

Jamen jeg har det faktisk godt Er ved at lære at leve med min bækkenløsning, så det går fremad. Er dog allerede ved at blive skør af at gå hjemme... Men men - jeg må nyde det. Det er jo den sidste tid jeg har til mig selv Har slemme ligamentsmerter, men det er ikke hele tiden.

Skal til jordemoder for første gang imorgen. Håber virkelig hun er sød Apropos, kan du huske hvad nummer jordemodercentret ligger på - på Oluf Palmes Alle? Går ud fra at du også var deroppe

Hvad med dig? Hvordan er det at være over halvvejs-mærket?

Jamen det er lige netop det, man bliver helt overrasket Og det bliver jo nok kun værre endnu

Nøj hvor du døjer med mange ting, det er jeg da ked af at høre! Det eneste man kan tænke er jo, at det er det værd, selvom jeg kan tænke mig det ikke altid er lige nemt! Jeg synes faktisk jeg har det ret nemt. Jeg kan ikke komme i tanke om, at jeg døjer mig noget ud over træthed. Jeg får ondt nederst i lænden som stråler ned i balderne, så det er svært at gå ordentligt hvis jeg har været aktiv, men det er der ikke de dage, jeg bare slapper af..

Det er nr. 49, 3. sal. Det kan godt være lidt forvirrende at finde indgangen.. Kryds fingre for du får den samme som mig. Hun hedder Claire. Hun er SÅ sød!

Men alt i alt har jeg det godt. Meget aktiv baby - nyder det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

banditten2011

hold da op en flot mave... kan se vi har samme termin den 10nov såå hold da op jeg er misundelig på din fine mave.. jeg ser bar små fed ud hehe.. men fin mave

Anmeld

26. maj 2011

Madam Blå

Secrets skriver:

Jamen det er lige netop det, man bliver helt overrasket Og det bliver jo nok kun værre endnu

Nøj hvor du døjer med mange ting, det er jeg da ked af at høre! Det eneste man kan tænke er jo, at det er det værd, selvom jeg kan tænke mig det ikke altid er lige nemt! Jeg synes faktisk jeg har det ret nemt. Jeg kan ikke komme i tanke om, at jeg døjer mig noget ud over træthed. Jeg får ondt nederst i lænden som stråler ned i balderne, så det er svært at gå ordentligt hvis jeg har været aktiv, men det er der ikke de dage, jeg bare slapper af..

Det er nr. 49, 3. sal. Det kan godt være lidt forvirrende at finde indgangen.. Kryds fingre for du får den samme som mig. Hun hedder Claire. Hun er SÅ sød!

Men alt i alt har jeg det godt. Meget aktiv baby - nyder det

Ja, det er træls at døje med det - men har lært at håndtere det, så kan sagtens fungere. Nok lidt langsommere end andre, men det går Det er nemligdet værd. Midt i alt det her vokser min lille datter sig stor og stærk

Uh - det lydersådan som min bækkenløsning startede Ondt i lænden og strålede ned i balden. Var sikker på, at jeg havde trænet for hårdt, eller gjort noget forkert. Men det var det ikke. Håber du kan holde det nede så det ikke bliver til bækkenløsning. For det er monster irriterende at have! Mens jeg stadig gik i skole måtte jeg bede kæresten om at gøre ALT for mig, fordi jeg brugte alle mine kræfter på at komme i skole.

Sover du om dagen så, for at holde dig kørende?

Super - mange tak! Jamen det håber jeg da at jeg også gør så Men det finder jeg ud af i morgen. Hvad skal der egentlig ske? Er det ikke bare snak?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.