Min ret så store mave 15+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18.279 visninger
32 svar
0 synes godt om
26. maj 2011

Madam Blå

Pyha - synes godt nok det går stærkt.. Billedet er fra i søndags, og synes at maven er vokset siden. Spændende at se, hvad jordemoderen siger til den i morgen

Har det godt nok svært med at blive større og at tage på.. Mit problemområde har altid været maven, så det er godt nok svært at se den vokse derudaf.. Men samtidig også rigtig dejligt  Glæder mig til at den bliver lidt større endnu, så jeg ikke selv føler mig tyk, men gravid

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

baby012

hvor er det en fin mave du har dig der !

Anmeld

26. maj 2011

MaliksMor

Kristinav skriver:

Pyha - synes godt nok det går stærkt.. Billedet er fra i søndags, og synes at maven er vokset siden. Spændende at se, hvad jordemoderen siger til den i morgen

Har det godt nok svært med at blive større og at tage på.. Mit problemområde har altid været maven, så det er godt nok svært at se den vokse derudaf.. Men samtidig også rigtig dejligt  Glæder mig til at den bliver lidt større endnu, så jeg ikke selv føler mig tyk, men gravid

Hvor er du bare smuk, gravid

Anmeld

26. maj 2011

Mauser.

sikke en stor mave, det er da dejligt <3 er det din første ?? 

Anmeld

26. maj 2011

Filippa & Liva

wow, hvor er mavsen allerede stor når man tænker på du ikke er længere henne... Men smuk er du!!!

Anmeld

26. maj 2011

Happiness

Sikke en smuk mave. Og dejligt at den allerede ser gravid ud! Min var bare en ekstra delle i laaaang tid

Anmeld

26. maj 2011

Maalene

Rigtig flot mave - synes bestemt du ser gravid ud og ikke tyk

Anmeld

26. maj 2011

Madam Blå

gravid20 skriver:

hvor er det en fin mave du har dig der !

Tusind tak

Må indrømme jeg har været lidt flovover at blive så stor.. Men det bliver man jo, når man er gravid. Nogle hurtigere end andre

Anmeld

26. maj 2011

Madam Blå

CamillaRH skriver:

Hvor er du bare smuk, gravid

Tusind tak

Har været så ked af at den var så stor.. Er ved at vænne mig til det nu - men det har været lidt svært synes jeg.

Godt man har så søde damer på baby.dk, der giver komplimenter

Anmeld

26. maj 2011

baby012

Kristinav skriver:

Tusind tak

Må indrømme jeg har været lidt flovover at blive så stor.. Men det bliver man jo, når man er gravid. Nogle hurtigere end andre

det jo det  

men bare tænk over hvor mange der misunder dig den mave, der er intet så smukt som en gravid kvinde.. glæder mig til min mave begynder at vise at jeg er gravid syns jeg godt snart den måtte .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.