Min ret så store mave 15+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

Madam Blå

Mulleunge skriver:

sikke en stor mave, det er da dejligt <3 er det din første ?? 

Ja, den er temmelig stor. Og jeps - den allerførste

Håber ikke den bliver ved med at vokse - så ender det også at blive den sidste, for så revner jeg da Hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Mira0911

Synes det er en smuk mave... 

Anmeld

26. maj 2011

Madam Blå

BigBabyWish skriver:

wow, hvor er mavsen allerede stor når man tænker på du ikke er længere henne... Men smuk er du!!!

Jeg føler mig også ret så stor. Folk rejser sig i bussen og alt muligt!

Tusind tak!

Anmeld

26. maj 2011

MaliksMor

Tusind tak

Har været så ked af at den var så stor.. Er ved at vænne mig til det nu - men det har været lidt svært synes jeg.

Godt man har så søde damer på baby.dk, der giver komplimenter

Jeg fik det også sådan, da jeg nået uge 20, man følte sig bare så "stor" men, NYD det. Også at se mave vokse, det er simpelthen det bedste. Det vil du sikkert også sige når du har født. Og maven stille og roligt forsvinder.

- Også er du virkelig smuk gravid

Anmeld

26. maj 2011

Madam Blå

Happiness skriver:

Sikke en smuk mave. Og dejligt at den allerede ser gravid ud! Min var bare en ekstra delle i laaaang tid

Hihi - ja, man er ikke i tvivl Det er vist kun mig selv, der kan blive det.. Kvinder hihi

Anmeld

26. maj 2011

Filippa & Liva

Kristinav skriver:

Jeg føler mig også ret så stor. Folk rejser sig i bussen og alt muligt!

Tusind tak!

hi hi, det bliver spændende at se hvor stor du bliver men man kan tydeligt se det er en smuk gravid mave!

Anmeld

26. maj 2011

Madam Blå

Maalene skriver:

Rigtig flot mave - synes bestemt du ser gravid ud og ikke tyk

Tuusind tak

Det hjælper altid med søde ord, når man ikke føler sig så godt tilpas i sin krop. Er vist så småt ved at vænne mig til det, så det skal nok gå 

Anmeld

26. maj 2011

Madam Blå

BigBabyWish skriver:

hi hi, det bliver spændende at se hvor stor du bliver men man kan tydeligt se det er en smuk gravid mave!

Mange tak Ja, jeg er godt nok også spændt.. Håber min mave kan holde en lille pause med at vokse. Ellers ender jeg jo med at ligne en elefant til sidst

Anmeld

26. maj 2011

Filippa & Liva

Kristinav skriver:

Mange tak Ja, jeg er godt nok også spændt.. Håber min mave kan holde en lille pause med at vokse. Ellers ender jeg jo med at ligne en elefant til sidst

Man siger jo at maven vokser i ryk, så mon ikke der bliver en stille periode før den vokser endnu mere...

Anmeld

26. maj 2011

Madam Blå

CamillaRH skriver:

Jeg fik det også sådan, da jeg nået uge 20, man følte sig bare så "stor" men, NYD det. Også at se mave vokse, det er simpelthen det bedste. Det vil du sikkert også sige når du har født. Og maven stille og roligt forsvinder.

- Også er du virkelig smuk gravid

Ja, jeg føler mig meget stor.. Men du har ret, allerede nu når jeg serpå de tre mavebillederjeg har, kan jeg tydeligt se den vokse. Og det er jo dejligt, for jeg ved det er min lille prinsesse der vokser derinde

Dejligt at vide, at jeg ikke er alene om at føle sig stor.. Har haft lidt dårligt med det, da man hører så mange der er kede af deres små maver. Så skal jeg jo ikke have det dårligt medmin store vom men græsset er vel altid grønnere

Tuusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.