Min ret så store mave 15+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

Madam Blå

BigBabyWish skriver:

Man siger jo at maven vokser i ryk, så mon ikke der bliver en stille periode før den vokser endnu mere...

Jo jeg håber

So far er det bare kommet lige så stille dag for dag. Så den må gerne holde pause snart.. Men så længe bebs vokser som hun skal og har det godt, så skal jeg nok rende rundt med en tønde på maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Filippa & Liva

Kristinav skriver:

Jo jeg håber

So far er det bare kommet lige så stille dag for dag. Så den må gerne holde pause snart.. Men så længe bebs vokser som hun skal og har det godt, så skal jeg nok rende rundt med en tønde på maven

Jaa, lige præcis.

Det vigtigste er jo at den lille derinde har det godt.

Anmeld

26. maj 2011

Mauser.

Kristinav skriver:

Ja, den er temmelig stor. Og jeps - den allerførste

Håber ikke den bliver ved med at vokse - så ender det også at blive den sidste, for så revner jeg da Hihi

hihi .. det er da skønt at man kan se at du ER gravid og ikke bare har en delle på maven 

Anmeld

26. maj 2011

Madam Blå

Mulleunge skriver:

hihi .. det er da skønt at man kan se at du ER gravid og ikke bare har en delle på maven 

Ja, det er rigtigt Den tidligere delle er helt spændt ud nu

Anmeld

26. maj 2011

Frøken J.

Kristinav skriver:

Pyha - synes godt nok det går stærkt.. Billedet er fra i søndags, og synes at maven er vokset siden. Spændende at se, hvad jordemoderen siger til den i morgen

Har det godt nok svært med at blive større og at tage på.. Mit problemområde har altid været maven, så det er godt nok svært at se den vokse derudaf.. Men samtidig også rigtig dejligt  Glæder mig til at den bliver lidt større endnu, så jeg ikke selv føler mig tyk, men gravid

Jubii! Hehe Og hold nu OP det er en flot mave! Den er SÅ tydeligt gravid, jeg synes faktisk den er mere tydeligt gravid end min, så er egentlig lidt misundelig. Den skulle du have vist frem noget før 

Anmeld

26. maj 2011

Madam Blå

Secrets skriver:

Jubii! Hehe Og hold nu OP det er en flot mave! Den er SÅ tydeligt gravid, jeg synes faktisk den er mere tydeligt gravid end min, så er egentlig lidt misundelig. Den skulle du have vist frem noget før 

Tusind tak

Hihi - det skal du ikke være! Din er simpelthen så flot

(lagde du mærke til mine skanker? De er også vokset med maven.. Farvel talje. Håber vi ses igen en dag)

Det er nok igen den med det grønne græs på den anden side

Men jeg er ikke flov over den mere. Utroligt, hvad lidt støtte og opbakning fra baby.dk kan gøre

Anmeld

26. maj 2011

Frøken J.

Kristinav skriver:

Tusind tak

Hihi - det skal du ikke være! Din er simpelthen så flot

(lagde du mærke til mine skanker? De er også vokset med maven.. Farvel talje. Håber vi ses igen en dag)

Det er nok igen den med det grønne græs på den anden side

Men jeg er ikke flov over den mere. Utroligt, hvad lidt støtte og opbakning fra baby.dk kan gøre

Det lagde jeg ikke mærke til, og det siger jo at det bare er dig der er selvbevidst! Du skal virkelig være stolt af den mave. Den ligner på ingen måde en delle eller noget, det er helt tydeligt på formen, at den er gravid!

Og tak BTW! 

I feel you.. Min fine, slanke talje efter vægttab er blevet 12 cm større. Ak og ve! Jeg vil sige det eneste jeg er ok med ud over maven er forpartiet. Haha. Bortset fra jeg ikke kan lukke den øverste knap i min jakke, og ikke kan passe mine BH'er  Det er også lige ca. +10 i omkreds. Pyhada!

Men er glad for du ikke er flov mere, for det er der skisme heller ingen grund til!!

Anmeld

26. maj 2011

Madam Blå

Secrets skriver:

Det lagde jeg ikke mærke til, og det siger jo at det bare er dig der er selvbevidst! Du skal virkelig være stolt af den mave. Den ligner på ingen måde en delle eller noget, det er helt tydeligt på formen, at den er gravid!

Og tak BTW! 

I feel you.. Min fine, slanke talje efter vægttab er blevet 12 cm større. Ak og ve! Jeg vil sige det eneste jeg er ok med ud over maven er forpartiet. Haha. Bortset fra jeg ikke kan lukke den øverste knap i min jakke, og ikke kan passe mine BH'er  Det er også lige ca. +10 i omkreds. Pyhada!

Men er glad for du ikke er flov mere, for det er der skisme heller ingen grund til!!

Ja, det er jeg.. Alt for meget. Men det bliver forhåbentlig bedre Er vist ved at indse, at jeg kun bliver større indtil november. Men så længe lillepigen har det godt, så må jeg lade vægt være vægt.

10 cm?? Wow - du må have en glad kæreste Pyha, ja, jeg tør ikke måle mig længere Og kender til det med forpartiet.. Det er heller ikke blevet mindre. Men de er heldigvis ikke så ømme længere. Har også måttet investere i nye bh'er.

Og tusind tak for de søde ord!

Anmeld

26. maj 2011

Frøken J.

Kristinav skriver:

Ja, det er jeg.. Alt for meget. Men det bliver forhåbentlig bedre Er vist ved at indse, at jeg kun bliver større indtil november. Men så længe lillepigen har det godt, så må jeg lade vægt være vægt.

10 cm?? Wow - du må have en glad kæreste Pyha, ja, jeg tør ikke måle mig længere Og kender til det med forpartiet.. Det er heller ikke blevet mindre. Men de er heldigvis ikke så ømme længere. Har også måttet investere i nye bh'er.

Og tusind tak for de søde ord!

Og der er bare ikke noget smukkere end sådan en rigtig stor gravid mave, selvom den self. er tung at bære på. Så du må altså lige uploade løbende, vil rigtig gerne følge med i mavsens vokseværk

Haha ja. Hvis ikke jeg selv er gladere. Det er lidt pinligt, men fanger nogen gange mig selv i at stå og kigge i spejlet og tænke: "Oh yeah baby, nice boobs". Lol  Må jo nyde dem før de bliver flade som en 5-øre af amningen 

Godt de ikke er ømme mere. Det er mine heller ikke. Egentlig sjovt, eftersom det først er på det seneste de rigtig er vokset. Hvordan har du egentlig ellers?

Anmeld

26. maj 2011

Madam Blå

Secrets skriver:

Og der er bare ikke noget smukkere end sådan en rigtig stor gravid mave, selvom den self. er tung at bære på. Så du må altså lige uploade løbende, vil rigtig gerne følge med i mavsens vokseværk

Haha ja. Hvis ikke jeg selv er gladere. Det er lidt pinligt, men fanger nogen gange mig selv i at stå og kigge i spejlet og tænke: "Oh yeah baby, nice boobs". Lol  Må jo nyde dem før de bliver flade som en 5-øre af amningen 

Godt de ikke er ømme mere. Det er mine heller ikke. Egentlig sjovt, eftersom det først er på det seneste de rigtig er vokset. Hvordan har du egentlig ellers?

Det er bare så smukt med en kæmpe mave Glæder mig til at slæbe rundt på den, når den bliver så stor. Ja, jeg er også mere tryg med at vise mig nu, så der skal nok komme flere billeder

Synes også det er rigtig sjovt at se andres maver.

Haha Jeg kan godt forstå dig. Kan selv tænke lidt det samme. Har i forvejen en pænt stor barm, men det er da sjovt at se, hvor meget de kan fylde lige pludselig Og så glemmer man det jo, så når man går forbi spejlet tænker man, wow mand!

Jamen jeg har det faktisk godt Er ved at lære at leve med min bækkenløsning, så det går fremad. Er dog allerede ved at blive skør af at gå hjemme... Men men - jeg må nyde det. Det er jo den sidste tid jeg har til mig selv Har slemme ligamentsmerter, men det er ikke hele tiden.

Skal til jordemoder for første gang imorgen. Håber virkelig hun er sød Apropos, kan du huske hvad nummer jordemodercentret ligger på - på Oluf Palmes Alle? Går ud fra at du også var deroppe

Hvad med dig? Hvordan er det at være over halvvejs-mærket?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.