Secrets skriver:
Og der er bare ikke noget smukkere end sådan en rigtig stor gravid mave, selvom den self. er tung at bære på. Så du må altså lige uploade løbende, vil rigtig gerne følge med i mavsens vokseværk 
Haha ja. Hvis ikke jeg selv er gladere. Det er lidt pinligt, men fanger nogen gange mig selv i at stå og kigge i spejlet og tænke: "Oh yeah baby, nice boobs". Lol
Må jo nyde dem før de bliver flade som en 5-øre af amningen 
Godt de ikke er ømme mere. Det er mine heller ikke. Egentlig sjovt, eftersom det først er på det seneste de rigtig er vokset. Hvordan har du egentlig ellers?
Det er bare så smukt med en kæmpe mave
Glæder mig til at slæbe rundt på den, når den bliver så stor. Ja, jeg er også mere tryg med at vise mig nu, så der skal nok komme flere billeder 
Synes også det er rigtig sjovt at se andres maver.
Haha
Jeg kan godt forstå dig. Kan selv tænke lidt det samme. Har i forvejen en pænt stor barm, men det er da sjovt at se, hvor meget de kan fylde lige pludselig
Og så glemmer man det jo, så når man går forbi spejlet tænker man, wow mand! 
Jamen jeg har det faktisk godt
Er ved at lære at leve med min bækkenløsning, så det går fremad. Er dog allerede ved at blive skør af at gå hjemme... Men men - jeg må nyde det. Det er jo den sidste tid jeg har til mig selv
Har slemme ligamentsmerter, men det er ikke hele tiden.
Skal til jordemoder for første gang imorgen. Håber virkelig hun er sød
Apropos, kan du huske hvad nummer jordemodercentret ligger på - på Oluf Palmes Alle? Går ud fra at du også var deroppe 
Hvad med dig? Hvordan er det at være over halvvejs-mærket?
Anmeld