Min alt for lille tvilling b :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

Anette&Sophia

Kofoed33 skriver:

Tak. Det er rart at vide.

kan virkelig godt forstå at du reagere som du gør, også selvom jeg ikke selv har prøvet at stå i samme situation. men du er stærk. du skal nok klare det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

puhhaaa. søde.. hvor er det forfærdeligt....  Jeg har virkelig ondt i mit hjerte på jeres vegne... 

Kan godt forstå i er kede og i chok.. kunne kun forestille mig hvor hårdt det må være...

Men vigtigt at tvilling A har det godt....

Du er velkommen til at skrive privat, søde....

du får lige en  herfra....

Tønker også det rammer dig x hårdt af alle. Men skriver når overskudet er bedre. Lige nu skal jeg lige have svaret alle de søde kvinder der er herinde.

Anmeld

26. maj 2011

TheLittleOne

Ved ikke hvad jeg skal skrive udover at jeg føler med dig <3 Og ville ikke forlade tråden uden en stor til dig.

Anmeld

26. maj 2011

Kofoed.

Maalene skriver:

Nej nej NEEEEJ sødeste

Hvor gør det mig bare ubeskrivelig ondt, at I har mistet tvilling B... Ej, hvor er livet altså bare uretfærdigt nogen gange

Ih, ved slet slet ikke hvad jeg skal sige søde, det rører mig dybt og er helt ubeskrivelig ked af det på jeres vegne

Er dejligt at høre, at I har en masse familie til at støtte og hjælpe jer igennem denne svære tid - du ved jeg er her, hvis der er det mindste, du trænger til at få afløb for - vil hellere end gerne være dit hjælpende og støttende øre gennem denne svære tid

Brugeren maria_wt har tidligere fået foretaget en forsterreduktion i uge 19 - kan være du kan snakke med hende om det, da vi andre ikke kan sætte os ind i, hvordan det hele mp føles for jer lige nu - selvom vi er mange som er dybt berørte af det

Men er rigtig rigtig glad for, at tvilling A har det rigtig godt derinde

De største knus og varme tanker herfra - skriv ENDELIG, hvis der er noget !

Mange tak. Måske jeg skulle skrive til hende en dag. Og tak for øret.

Anmeld

26. maj 2011

twinny

Kofoed33 skriver:

Tønker også det rammer dig x hårdt af alle. Men skriver når overskudet er bedre. Lige nu skal jeg lige have svaret alle de søde kvinder der er herinde.

jaah det gør du bare, søde.... Skulle også hilse fra min kæreste og sige han sender jer mange varme tanker...

Anmeld

26. maj 2011

Kofoed.

CamillaRH skriver:

- ønsker jer alt held og lykke & håber på det bedste

Mange tak. Antager lidt det er til mig.

Anmeld

26. maj 2011

Kofoed.

Winnie skriver:

Åh, det gør min ondt at I skal igennem det. Jeg kan slet ikke forestille mig alle de tanker I må have. Som jeg forstår det er I ikke sikre på at tvilling B vil være der til fødslen? Oven i at I har mistet, så uvisheden. Pyha.

Vil sende et og en masse tanker.

Jo hun vil stadig være der, men i en endnu mindre udgave. Men det er mere uvisheden omkring, hvordan hendes videre fært vil påvirke a og fødselen og så videre.

Mange tak.

Anmeld

26. maj 2011

Kofoed.

ulleby skriver:

Hvor gør det mig ondt at læse

Er helt tom for ord - sender dig nogle varme tanker

fra mig

Mange tak.

Anmeld

26. maj 2011

susser83

Det gør mig meget ondt at høre, du skal have en kæmpe-af mig.

Knus Sus

Anmeld

26. maj 2011

Kofoed.

*A* skriver:

Hej,

Jeg blev rigtig ked af at læse dit indlæg  Da jeg selv har tvillinger ved jeg alt om hvordan det er at blive scannet og håbe at begge børn har det godt

Du har den største medfølelse herfra...

Mange tak. De bekrymringer man havde bliver pludselig gjort lidt til skamme. Men for f*nden, hvem havde lige regnet med, at den ene ville gå til efter 20+2?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.