Min alt for lille tvilling b :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

Kofoed.

Winnie skriver:

Ja det er klart at det også er nogle tanker som I gør jer, men når hun så er dertil fødslen, har I så muligheden for at begrave hende? Undskyld hvis jeg spørger for meget, men det var bare en af mine første tanker, om I fik den mulighed.

til jer

Det ved jeg ikke endnu og vi må/kan. Tror både det kommer an på præsten, men også hvordan hun har det til den tid. Jeg aner det ikke endnu, men glæder mig da til, at finde ud af det. Det der irretere mig er, at når man som enkle gravid miste så sent, for man netop disse muligheder, men ved ikke hvordan der bliver set på det, når der nu stadig kommer en.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Kofoed.

DK skriver:

Præcis det har en meget nær mig oplevet, endda med enæggede piger! Hun har idag den dejligste pige som intet fejler! Hun fødte ved kejsersnit da den døde lå "i vejen" for udgangen! Den døde pige blev ligesom mumificeret i maven og lignede lidt en lille fugleunge da hun fødte! Intet ulækkert! Hun døde i uge 21 også! Du er velkommen til at skrive en pb hvis du vil have flere detaljer som jeg ikke vil lægge ud her!Knus

Mine er så tveæggende, ved ikke hvilken forskel det gør i hendes endelige udseende. Fik de lov til at begrave hende eller ville de det ikke?

Anmeld

26. maj 2011

Kofoed.

Muffi<3 skriver:

HVOR ER DET DOG FORFÆRDELIGT   KED AF DET PÅ JERES VEJNE

Tak for forståelsen.

Anmeld

27. maj 2011

Becks

Kofoed33 skriver:

Tak for forståelsen.

Åh gud  Hvor gør det mig dog ondt! Verden er uretfærdig nogen gange

Stort kram til dig og din kæreste

Anmeld

27. maj 2011

Winnie

Kofoed33 skriver:

Det ved jeg ikke endnu og vi må/kan. Tror både det kommer an på præsten, men også hvordan hun har det til den tid. Jeg aner det ikke endnu, men glæder mig da til, at finde ud af det. Det der irretere mig er, at når man som enkle gravid miste så sent, for man netop disse muligheder, men ved ikke hvordan der bliver set på det, når der nu stadig kommer en.

Så skal I da også have de muligheder, "bare" fordi der var 2 er sognen der jo stadig. Jeg bliver helt harm ved tanken om at I måske ikke skulle få den mulighed. Jeg  for at der ikke bliver gjort forskel og at I for mulighed for at begrave hende.

Igen stort  til jer.

Anmeld

27. maj 2011

Maja_4000

Årh nej

Hvor er jeg ked af det på jeres vejne !

Anmeld

27. maj 2011

Kofoed.

MyDream skriver:

Åh gud  Hvor gør det mig dog ondt! Verden er uretfærdig nogen gange

Stort kram til dig og din kæreste

Mange tak.

Anmeld

27. maj 2011

Kofoed.

Winnie skriver:

Så skal I da også have de muligheder, "bare" fordi der var 2 er sognen der jo stadig. Jeg bliver helt harm ved tanken om at I måske ikke skulle få den mulighed. Jeg  for at der ikke bliver gjort forskel og at I for mulighed for at begrave hende.

Igen stort  til jer.

Mange tak. Det håber jeg heller ikke de gør.

Anmeld

27. maj 2011

Kofoed.

Maja_4000 skriver:

Årh nej

Hvor er jeg ked af det på jeres vejne !

Tak.

Anmeld

27. maj 2011

TbCp

Åhh sikke da en forfærdelig besked at få

Det må simpelthen være så svært både at skulle glæde sig over at den ene er fin og samtidig sørge over tabet af den anden

Det gør mig ondt.

Jeg gik til fødselsforberedelse med en pige som også ventede tvillinger, hvor den ene døde i maven på hende.

Nej hvor har jeg ondt af jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.