Afstemning om Århus-møde med flere datoer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilke dage kan du komme?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.363 visninger
27 svar
0 synes godt om
26. maj 2011

piadas

Nu fik jeg endelig taget mig sammen til at finde nogle flere datoer!

Den oprindelige tråd er her:

https://www.baby.dk/debat/109939pi1/1--kvartal-2011/aarhusmoede-i-juni-o.aspx

Så stem på så mange datoer som muligt!

Håber det lykkes at få både sjællændere og Chris med - og selvfølgelig alle os andre!

Forresten er der ikke ret mange onsdage med, for jeg mener mange har den som mødregruppe-dag?? Ellers må I lige sige til, så sætter jeg onsdagene på!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

PeruBaby

Nej, hvor skønt! Og TAK fordi du også tænkte på os.

Sofia og jeg har bestilt en tur hjem til DK d. 20/6 hvor vi er hos min mor (på Djævleøen) til at starte med, men derefter tager til Nordtyskland, hvor min far bor... og så skal vi retur ca. 10 dage efter. Så hvis vi skal ses, skal det nok være i forbindelse hermed, når jeg alligevel skal igennem det mørke Jylland. Har dog ikke helt styr på detaljerne endnu mht. vores rejse endnu, men har sat kryds i de datoer (1/7, 4/7, 11/7, 12/7), hvor jeg højst sandsynligt kunne få det til at passe ind, på den ene eller anden måde

Anmeld

26. maj 2011

AnneBJ

Jeg vil helst i juli, og helst et par dage inde i "2. uge"... vi holder dåb d. 3., så tænker vi lige skal have et par dage til at komme ovenpå i.

Anmeld

26. maj 2011

piadas

Det lyder jo til, at det helst skal være i juli! Lad os se, hvad de andre siger, når de kommer på!

Anmeld

26. maj 2011

Mettemus

Så har jeg stemt lidt hist og pist - håber der kommer masser af stemmer på lige nøjagtig de dage jeg kan

til jer!

Anmeld

27. maj 2011

Sofia

Jeg har også stemt

Anmeld

27. maj 2011

Marco2

Så har jeg også stemt 

Kan næsten alle dage undtagen onsdage da det er MG-dag. Og så ikke fra den 6. juli og frem for der starter SOMMERFERIE!!!  

AG

Anmeld

27. maj 2011

CA

Har også stemt! Og vi kan stort set de fleste dage så længe det ikke er onsdag eller om aftenen

Anmeld

30. maj 2011

AnneBJ

Det er alligevel vildt, at der er afgivet 51 stemmer?!!

Anmeld

30. maj 2011

Lene76

hehe 51 det er vildt....  jeg har ik stemt... men venter på hvilken dag det blir da jeg en masse planer med alle ungerne i ferien og den starter fredag i uge 25 så måske kan jeg og måske ik..... og det meste af juli er vi i sommerhus  bla bla bla....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.