Afstemning om Århus-møde med flere datoer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

Lene76

hehe 51 det er vildt....  jeg har ik stemt... men venter på hvilken dag det blir da jeg en masse planer med alle ungerne i ferien og den starter fredag i uge 25 så måske kan jeg og måske ik..... og det meste af juli er vi i sommerhus  bla bla bla....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Sofia

AnneBJ skriver:

Det er alligevel vildt, at der er afgivet 51 stemmer?!!

tror du det kan være fordi, at når en person stemmer på fx 5 datoer, så blir det talt som 5 stemmer? selvom det jo kun er en person..

Anmeld

30. maj 2011

Diana...

Sofia skriver:

tror du det kan være fordi, at når en person stemmer på fx 5 datoer, så blir det talt som 5 stemmer? selvom det jo kun er en person..

Det tror jeg helt sikkert det er men er nu også sikker på der nogen der stemmer bare for at stemme. 

Anmeld

30. maj 2011

AnneBJ

Sofia skriver:

både og - for jeg har vist stemt på 8-10 stykker, og så er 51 stemmer jo lige pludselig ikk ret meget...

Anmeld

30. maj 2011

piadas

AnneBJ skriver:

Det er alligevel vildt, at der er afgivet 51 stemmer?!!

Jeg fandt ud af, at det er fordi, hvis nu jeg kan 6 dage, afgiver jeg 6 stemmer, så vi tæller altså for mere end 1 hver! Jeg undrede mig også, men jeg stemte først, så jeg kunne jo se det!

Anmeld

30. maj 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Jeg fandt ud af, at det er fordi, hvis nu jeg kan 6 dage, afgiver jeg 6 stemmer, så vi tæller altså for mere end 1 hver! Jeg undrede mig også, men jeg stemte først, så jeg kunne jo se det!

Anmeld

1. juni 2011

piadas

Hva' øøøh! Er vi ved at have stemt allesammen? Det ser jo til, at det ender med tirsdag d. 5. juli.

Anmeld

1. juni 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Hva' øøøh! Er vi ved at have stemt allesammen? Det ser jo til, at det ender med tirsdag d. 5. juli.

Jeg er på!!

Anmeld

2. juni 2011

Marco2

piadas skriver:

Super. Jeg er på.

Anmeld

5. juni 2011

piadas

Nu når der ingen indvendinger er kommet, synes jeg da bare, vi skal fastholde tirsdag d. 5. juli kl. 10.

Meeen skal jeg bestille plads på Slabberas eller hvad gør vi? Vi ved jo ikke, hvordan vejret er...? Mette, du skrev på et tidspunkt, at du ville lægge hovedet i blød, fik du gjort det eller er du stadig lige vidt?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.