Afstemning om Århus-møde med flere datoer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Nu når der ingen indvendinger er kommet, synes jeg da bare, vi skal fastholde tirsdag d. 5. juli kl. 10.

Meeen skal jeg bestille plads på Slabberas eller hvad gør vi? Vi ved jo ikke, hvordan vejret er...? Mette, du skrev på et tidspunkt, at du ville lægge hovedet i blød, fik du gjort det eller er du stadig lige vidt?!

Jeg kigger mig omkring efter togbilletter! Måske skal du lave en ny tråd om, hvem der vil komme, og så kan vi snakke om hvad vi skal? For min skyld er det fnt med cafe, men jeg er også lidt hys i forhold til Felix og sol, fordi han stadig er så lillebitte...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Mettemus

piadas skriver:

Nu når der ingen indvendinger er kommet, synes jeg da bare, vi skal fastholde tirsdag d. 5. juli kl. 10.

Meeen skal jeg bestille plads på Slabberas eller hvad gør vi? Vi ved jo ikke, hvordan vejret er...? Mette, du skrev på et tidspunkt, at du ville lægge hovedet i blød, fik du gjort det eller er du stadig lige vidt?!

Jeg har lagt hovedet i blød i modermælk så længe, at det er gået helt i opløsning og derfor ikke kan fostre gode idéer! Der er masser af hyggelige parker, men de fleste ligger lidt langt væk fra banegården og Slabberas. De tætteste er rådhusparken eller det parkhalløh der hører til musikhuset, og de er ikke sådan meeeega hyggelige. Så tænker jeg også lidt på det praktiske i forhold til toiletfaciliteter und alles - det er der vist heller ikke til de parker?

Men fedt med d. 5. - vi er KLAR!!

Anmeld

1. juli 2011

piadas

PeruBaby skriver:

Nej, hvor skønt! Og TAK fordi du også tænkte på os.

Sofia og jeg har bestilt en tur hjem til DK d. 20/6 hvor vi er hos min mor (på Djævleøen) til at starte med, men derefter tager til Nordtyskland, hvor min far bor... og så skal vi retur ca. 10 dage efter. Så hvis vi skal ses, skal det nok være i forbindelse hermed, når jeg alligevel skal igennem det mørke Jylland. Har dog ikke helt styr på detaljerne endnu mht. vores rejse endnu, men har sat kryds i de datoer (1/7, 4/7, 11/7, 12/7), hvor jeg højst sandsynligt kunne få det til at passe ind, på den ene eller anden måde

Hej Christina!

Hvordan går det - har du drøntravlt, nu du er herhjemme i DK, eller har du fundet plads i kalenderen til os på tirsdag?!

Det kunne være fedt, hvis I kom!

Anmeld

4. juli 2011

PeruBaby

piadas skriver:

Hej Christina!

Hvordan går det - har du drøntravlt, nu du er herhjemme i DK, eller har du fundet plads i kalenderen til os på tirsdag?!

Det kunne være fedt, hvis I kom!

Desvaerre bliver det ikke til noget.

Min soester, der bor i München, kom til DK i sidste uge for at vaere sammen med Sofia vores mor og jeg - og nu er vi saa alle taget videre til min far, der bor i Nordtyskland... hvis moedet havde vaeret i weekenden eller i dag havde vi maaske kunne faa det til at passe, men min soester har kun ferie til paa fredag, saa hvis hun ogsaa gerne ville naa at se vores far, skulle vi til af faa lettet rumpen

Er lidt traet af det, for jeg ville vildt gerne have moedt jer IRL

Anmeld

4. juli 2011

piadas

PeruBaby skriver:

Min soester, der bor i München, kom til DK i sidste uge for at vaere sammen med Sofia vores mor og jeg - og nu er vi saa alle taget videre til min far, der bor i Nordtyskland... hvis moedet havde vaeret i weekenden eller i dag havde vi maaske kunne faa det til at passe, men min soester har kun ferie til paa fredag, saa hvis hun ogsaa gerne ville naa at se vores far, skulle vi til af faa lettet rumpen

Øv, hvor træls, men jeg kan godt forstå, du prioriterer familien, når du endelig er hjemme i Danmark.

Det må (forhåbentlig) blive en anden gang, så!

Anmeld

4. juli 2011

Sofia

PeruBaby skriver:

Ville også rigtig rigtig gerne have mødt jer! Men kan sagtens forstå du har vildt travlt når du endelig er hjemme. Vi må mødes når vi forhåbentlig en gang rejser til Peru

Anmeld

4. juli 2011

PeruBaby

Sofia skriver:

Ville også rigtig rigtig gerne have mødt jer! Men kan sagtens forstå du har vildt travlt når du endelig er hjemme. Vi må mødes når vi forhåbentlig en gang rejser til Peru

JAAAAA, I maa endeligt allesammen rigtig gerne komme til Peru og besoege os!!

Anmeld

4. juli 2011

PeruBaby

piadas skriver:

Øv, hvor træls, men jeg kan godt forstå, du prioriterer familien, når du endelig er hjemme i Danmark.

Det må (forhåbentlig) blive en anden gang, så!

Ja, jeg haaber ogsaa det kommer til at passe en anden gang - lidt surt det ikke kunne blive nu, hvor vi alle stadig har "smaa" bebser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.