Århus-møde i juni :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilke dage kan du komme?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.091 visninger
19 svar
0 synes godt om
21. maj 2011

piadas

Nå, tøser! Var der ikke noget med, at vi skulle have lavet endnu et Slabberas-møde? Jeg mener, vi snakkede om at lave et i juni sidst vi mødtes...

Jeg tænkte, vi kunne lige så godt lave en afstemming om hvilken dato, der er bedst, så vi kan få sat kryds i kalenderen, inden vi alle mulige andre aftaler!

Jeg har fundet nogle datoer, hvor jeg selv kan, ellers vidste jeg ikke lige, hvordan jeg skulle gøre det! Jeg ville jo ikke risikere, det blev en dag, hvor jeg ikke kan komme!

I første omgang kunne vi jo bestille bord på Slabberas, men hvis vi så kan se en uges tid før, at vejret bliver godt, kan vi vel altid afbestille og mødes i en eller anden park i stedet? Så kan vi jo bare uddelegere hvem der tager hvad med.

Jeg glæder mig allerede!

Ps. Sjællændere er selvfølgelig også mere end velkomne - bare husk ordbogen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

Lene76

Super godt Pia.... syntes osse vi snakkede om det. og go idé med en plan b hvis vejret ik er til at vi kan være i en park.

jeg har stemt på de par sidste dage da jeg tror jeg har mere end nok og se til den 1 uge, pga dåb den 12 og weekenden før ska vi til skallerup klit og fejre at min far blir 60  

Anmeld

21. maj 2011

AnneBJ

Jeg vil helst onsdag d. 15. eller torsdag d. 16. 

Torsdag d. 23. er udelukket pga. vaccination af lilleputten!

Anmeld

21. maj 2011

DK

Jeg kan ikke om onsdagen hvor vi har mdr.grp dag og babysalmesang! Tirsdag d 14 har jeg fødselsdag, men alle de andre dage kan jeg!Glææder mig til at de jer igen!

Anmeld

22. maj 2011

Sofia

Der er desværre ikke rigtig nogen af datoerne der passer mig.. suuk. Har MG om torsdagen og fødselsdag og dåb der skal planlægges i det tidsrum. Hmm, eller jo, den 14. juni kan jeg, men kan se den Kære Ditte har fødselsdag der, så der kan hun ikke.. Hmm, I må bare vælge en dato så ser jeg om jeg kan springe på!

Anmeld

22. maj 2011

Marco2

Er lige på vej ud at se et helt nyfødt føl og så skal jeg nok tjekke kalenderen.

Anmeld

22. maj 2011

karina pigen

piadas skriver:

Nå, tøser! Var der ikke noget med, at vi skulle have lavet endnu et Slabberas-møde? Jeg mener, vi snakkede om at lave et i juni sidst vi mødtes...

Jeg tænkte, vi kunne lige så godt lave en afstemming om hvilken dato, der er bedst, så vi kan få sat kryds i kalenderen, inden vi alle mulige andre aftaler!

Jeg har fundet nogle datoer, hvor jeg selv kan, ellers vidste jeg ikke lige, hvordan jeg skulle gøre det! Jeg ville jo ikke risikere, det blev en dag, hvor jeg ikke kan komme!

I første omgang kunne vi jo bestille bord på Slabberas, men hvis vi så kan se en uges tid før, at vejret bliver godt, kan vi vel altid afbestille og mødes i en eller anden park i stedet? Så kan vi jo bare uddelegere hvem der tager hvad med.

Jeg glæder mig allerede!

jeg tjekker lige om jeg kan finde billige billetter til nogen af de nævnte dage

Anmeld

22. maj 2011

karina pigen

piadas skriver:

Jeg glæder mig allerede!

der er desværre INGEN billige billetter at få de datoer der.. mulighed for at rykke det til juli ??

Anmeld

22. maj 2011

Mettemus

FEDT PIA!

Jeg kan som udgangspunkt tirsdag og onsdag - torsdag er MG-dag, men hvis det alligevel skulle blive en torsdag ser jeg om jeg ikke nok kan snige mig med alligevel...

Glæder mig under alle omstændigheder!

Tænker at mindeparken er VIDLT skøn, men der er godt nok et stykke vej derud fra banegården?

Anmeld

22. maj 2011

AnneBJ

Mettemus skriver:

Tænker at mindeparken er VIDLT skøn, men der er godt nok et stykke vej derud fra banegården?

det vil gøre det ret bøvlet for mig... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.