faliterklæring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

Anonym trådstarter

112233 skriver:

Ville heller aldrig kalde manden hjem og har aldrig gjort det selvom verden var ved at gå under...

Og husk at jo mere stresset/irriteret du er jo mere mærker dit lille barn det og vil ikke som du vil.

Syntes at man må lade opgaver, arrangementer og så videre være lidt lige meget og så bare komme igennem dagen.
Ingen kan jo på forhånd vide man bliver syg, og derfor kan ting jo godt blive aflyst, selvom den store har brug for opmærksomhed...

netop derfor har jeg kaldt manden hjem Fordi mine børn kan mærke på mig at jeg er stresset og skidt tilpas

Hvad angår skolen så er det ikk enoget jeg kan vælge fra.. Den lille er kommet til og der er sket nok i den stores liv til at jeg ikke kan tilbyde at melde fra. Sikke en skuffelse det ville være for ham. Det vil jeg aldrig kunne få mig selv til at gøre - det er ligeså en forpligtigelse som forældre at tilgodese alle parters behov.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Hansen97

Anonym skriver:

netop derfor har jeg kaldt manden hjem Fordi mine børn kan mærke på mig at jeg er stresset og skidt tilpas

Hvad angår skolen så er det ikk enoget jeg kan vælge fra.. Den lille er kommet til og der er sket nok i den stores liv til at jeg ikke kan tilbyde at melde fra. Sikke en skuffelse det ville være for ham. Det vil jeg aldrig kunne få mig selv til at gøre - det er ligeså en forpligtigelse som forældre at tilgodese alle parters behov.

Altså jeg har været selv om natten fra dag 1 da manden har natarbejde. Jeg har en dreng der har haft night terror fra han var helt lille til han blev 7.5 år.. vi fik en pige da drengen var 4 år.. jeg har fra drengen var 4 mdr. til han blev 7.5 år ikke haft mere end MAX 10 nætter hvor jeg har prøvet at sove igennem... bagefter op på arbejde og så foresatte dagligdagen . Har aldrig meldt mig selv syg eller bedt manden om at blive hjemme fra arbejde...

Jeg ved hvordan det er...

Anmeld

26. maj 2011

Anonym trådstarter

112233 skriver:

Altså jeg har været selv om natten fra dag 1 da manden har natarbejde. Jeg har en dreng der har haft night terror fra han var helt lille til han blev 7.5 år.. vi fik en pige da drengen var 4 år.. jeg har fra drengen var 4 mdr. til han blev 7.5 år ikke haft mere end MAX 10 nætter hvor jeg har prøvet at sove igennem... bagefter op på arbejde og så foresatte dagligdagen . Har aldrig meldt mig selv syg eller bedt manden om at blive hjemme fra arbejde...

Jeg ved hvordan det er...

det er flot klaret..

Jeg er bare udkørt, sløj og øv. så jeg synes egentlig det er okay nu jeg tænker mig om Jeg er glad og taknemmelig for at min mand hjælper til herhjemme og ønsker at støtte mig de dage jeg er øv. Heldigvis sker det ikke særlig ofte - det er første gang.

Anmeld

26. maj 2011

musse1

Anonym skriver:

hej det lyder godt nok også som en hård omgang for dig når manden er ude at rejse

Jeg går højt op i at vi skal have sund mad hver dag .- kød grønt og tilbehør.. Men det er da hændt at vi har ringet efter en durum

Jeg kan ikke tillade mig at aflyse skole arrangementet - den store har brug for at mor er der selvom den lille er kommet til, så det SKAL jeg bare. Et lægebesøg aflyser man heller ikke bare når den store har brug for at komme afsted. Dagen idag kunne ikke være meget anderledes.. Jo maden - kunne have handlet ind til noget nemmere, men synes nu lasagnette er rimelig nemt, billigt og hurtigt mad og med en grøn salat der lige skal skæres til så er den færdig

øv du ik har fået sovet noget. fandt i ud af hvad i gjorde ? om du kunne få en veninde eller familie til hjælp, eller kom han hjem? er jo kun dig som kan mærke, hvad der er rigtigst for dig/jer og du skal bestemt ik gå og være ked af det, for nogle dage er rigtige hårde..

Anmeld

26. maj 2011

Anonym trådstarter

musse1 skriver:

øv du ik har fået sovet noget. fandt i ud af hvad i gjorde ? om du kunne få en veninde eller familie til hjælp, eller kom han hjem? er jo kun dig som kan mærke, hvad der er rigtigst for dig/jer og du skal bestemt ik gå og være ked af det, for nogle dage er rigtige hårde..

tak fordi du forstår. Manden kom hjem Han kan sagtens se problemet. Og nu har den lille fået feber.. Great..

Anmeld

26. maj 2011

musse1

Anonym skriver:

tak fordi du forstår. Manden kom hjem Han kan sagtens se problemet. Og nu har den lille fået feber.. Great..

jeg har selv 4 børn, hvor dne ældste er 6½ år, så ved skam godt hvad det vil sige. og mener alle mennekser er forskellige, og er svært at se ude fra, hvad der er behov for, er kun en selv som kan sige det..

dejligt han er kommet hjem, nu du havde behovet og rigtig god bedring med jer

Anmeld

26. maj 2011

lotte32

Jeg havde 100% gjort som dig

Syntes faktisk at det er flot at du indrømmer at du har brug for hjælp, det skal du sørme ikke have det skidt over

self. skal manden passe sit job og i disse tider være glad for at han har et osv... 

Men de få gange (3 tror Jeg) hvor jeg har kastet håndklædet i ringen og ringet efter min mand har jeg altså gjort det med meget god samvittighed 

Jeg ved jo at jeg har kæmpet for at få det hele til at hænge sammen, jeg gav ikke bare op.. og jeg har da også dage hvor det hele er skod, men hvor jeg holder ud indtil manden kommer hjem, men igen, nogle gange er man altså bare så brugt at man har lyst til at tude 

og så syntes jeg sgi at det er iorden at hidkalde min mand, og han er helt med på den, ingen vrøvl der overhovedet, heller ikke fra hans job... han lægger i forvejen MANGE timer der, så de ka bare flette næbbet.. (de har nu heller aldrig klaget)

vi er for sulan da et team, og er den ene nede, må den anden holde styr på tropperne og omvendt, vi har sammen valgt at være en familie og vi gav hinanden vores ja til at være sammen i medgang og modgang, og herhjemme gælder det også i hverdagen

Lotte Ø.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.