Jeg havde 100% gjort som dig
Syntes faktisk at det er flot at du indrømmer at du har brug for hjælp, det skal du sørme ikke have det skidt over
self. skal manden passe sit job og i disse tider være glad for at han har et osv...
Men de få gange (3 tror Jeg) hvor jeg har kastet håndklædet i ringen og ringet efter min mand har jeg altså gjort det med meget god samvittighed
Jeg ved jo at jeg har kæmpet for at få det hele til at hænge sammen, jeg gav ikke bare op.. og jeg har da også dage hvor det hele er skod, men hvor jeg holder ud indtil manden kommer hjem, men igen, nogle gange er man altså bare så brugt at man har lyst til at tude
og så syntes jeg sgi at det er iorden at hidkalde min mand, og han er helt med på den, ingen vrøvl der overhovedet, heller ikke fra hans job... han lægger i forvejen MANGE timer der, så de ka bare flette næbbet..
(de har nu heller aldrig klaget)
vi er for sulan da et team, og er den ene nede, må den anden holde styr på tropperne og omvendt, vi har sammen valgt at være en familie og vi gav hinanden vores ja til at være sammen i medgang og modgang, og herhjemme gælder det også i hverdagen
Lotte Ø.
Anmeld