faliterklæring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.210 visninger
46 svar
0 synes godt om
26. maj 2011

Anonym trådstarter

Åh det føles som en faliterklæring at måtte ringe min kæreste hjem fra arbejde... De er stik tosset på ham derude, men natten har bare været super hård, lillemanden har ikke sovet overhovedet og den store er også hjemme,  da h*n skal til lægen og senere skal jeg til noget arrangement på skolen. Min kæreste skulle have været på job til kl. 23 i aften og tanken om at skulle klare dagen alene med 2 børn, indkøb, aftensmad og alt andet som normalt fungerer nogenlunde selvom jeg er alene gør mig bare så ked af det i dag.. Har hovedpine, er svimmel og føler jeg skal kaste op fordi jeg er så træt.

Hvad havde I andre gjort i min situation??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

2babygirls

Anonym skriver:

Åh det føles som en faliterklæring at måtte ringe min kæreste hjem fra arbejde... De er stik tosset på ham derude, men natten har bare været super hård, lillemanden har ikke sovet overhovedet og den store er også hjemme,  da h*n skal til lægen og senere skal jeg til noget arrangement på skolen. Min kæreste skulle have været på job til kl. 23 i aften og tanken om at skulle klare dagen alene med 2 børn, indkøb, aftensmad og alt andet som normalt fungerer nogenlunde selvom jeg er alene gør mig bare så ked af det i dag.. Har hovedpine, er svimmel og føler jeg skal kaste op fordi jeg er så træt.

Nu har jeg kun en lille fis på 7½ mdr, men havde helt sikkert også ringet til min mandse og spurgt om han ikke kom hjem. Han siger selv nej, hvis der ikke er luft ude på arbejdet til det. Og kan han hjælpe mig, gør han det. Da jeg var syg, tog han senere på job, og kom lidt tidligere hjem.

Anmeld

26. maj 2011

Jetjen

Anonym skriver:

Der er ingen familie eller venner der kan hjælpe?

Hvis ikke, havde jeg nok bidt den i mig. Specielt hvis de i forvejen er sure på ham. Er en lang dag, men det er kun en dag... Held og lykke med det

Anmeld

26. maj 2011

Anonym trådstarter

Tina&Martin skriver:

Nu har jeg kun en lille fis på 7½ mdr, men havde helt sikkert også ringet til min mandse og spurgt om han ikke kom hjem. Han siger selv nej, hvis der ikke er luft ude på arbejdet til det. Og kan han hjælpe mig, gør han det. Da jeg var syg, tog han senere på job, og kom lidt tidligere hjem.

lyder som en god mand du har dig  min kærestes arb kan ikke undvære ham, da de skal være 3 på vagt og når han køre på de kalde en ny ind.

Anmeld

26. maj 2011

Thalia

Altså jeg havde ikke ringet manden hjem fra arbejde, men jeg havde helt klart kontaktet venner eller familie for at få hjælp.

Og kunne de ikke hjælpe med det samme havde jeg stået det igennem selv.

Anmeld

26. maj 2011

Anonym trådstarter

Jetjen skriver:

Der er ingen familie eller venner der kan hjælpe?

Hvis ikke, havde jeg nok bidt den i mig. Specielt hvis de i forvejen er sure på ham. Er en lang dag, men det er kun en dag... Held og lykke med det

det er ikke kun 1 dag. i morgen er han på job i ´9 timer, lørdag i 10 timer og søndag til 22 igen. og så starter det forfra i næste uge.

Anmeld

26. maj 2011

2babygirls

Anonym skriver:

lyder som en god mand du har dig  min kærestes arb kan ikke undvære ham, da de skal være 3 på vagt og når han køre på de kalde en ny ind.

Han er også rigtig skøn. Han har hjemmearbejdsplads, så det kan godt ske at han kan være hjemme og hjælpe, men tit er montørerne jo ude i firmaet for lige at få en snak, og så er det jo bedst at sidde på pinden.

Anmeld

26. maj 2011

oerbaek

jeg har 3 børn og jeg skal også sørge for det meste selv den mindste på ca 2 mdr sover ikke så godt om natten, men jeg må indrømme at jeg aldrig kunne finde på at ringe efter min mand og bede ham om at komme hjem. jeg har også min store dreng hjemme i dag selvom jeg har migræne hovedpine, men det er der jo ikke noget at gøre ved jeg må bide det i mig indtil manden kommer hjem så må han overtage der... :=) 

Anmeld

26. maj 2011

Anonym trådstarter

Thalia skriver:

Altså jeg havde ikke ringet manden hjem fra arbejde, men jeg havde helt klart kontaktet venner eller familie for at få hjælp.

Og kunne de ikke hjælpe med det samme havde jeg stået det igennem selv.

Har ikke nogen der kan hjælpe i dag.plejer også at bide dem i mig men jeg er simpelthen så træt og kommer til uberettiget at skælde min store ud. det er ikke fair.

Anmeld

26. maj 2011

Jetjen

Anonym skriver:

det er ikke kun 1 dag. i morgen er han på job i ´9 timer, lørdag i 10 timer og søndag til 22 igen. og så starter det forfra i næste uge.

Er der ikke andre der kan hjælpe dig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.