Mumto3 skriver:
Det kom meget an på manden arbejde om jeg havde ringet efter ham eller ej.
Min mand rejser rigtig meget og derfor kan jeg ikke lige ringe efter ham.
Jeg kan huske engang vores yngste lige var født. Hun var omkring 5 mdr gammel, og min mand var ude og rejse, og jeg havde så de to 'store' på 2år og 4 år også. Så jeg var altså alene-mor til tre små børn, hvor den ældste var 4 år! -og så fik jeg influenza. Hold da op, der var jeg godt nok brugt!!!
Jeg skulle ned og handle, det skulle jeg jo, med 39 i feber og 3 små børn. Jeg holdt ulovligt lige uden for den eneste irma der havde åbent en søndag, og bingo, jeg fik en parkeringsbøde. Det var helt fair, for jeg holdt jo ulovligt, men jeg brød helt sammen og tude og tude og den stakkels p-vagt blev helt forskrækket og endte med at tage bøden tilbage igen.
I alene situationer handler det for mig om at gøre livet så nemt som muligt for mig selv. Lægge mig på sengen og sove med den lille, og så må de to 'store' lege selv. Lave super nem mad, havregrød til aftensmad fungere fint, eller bare kogt pasta uden noget til. Bruger tøjet mere end en dag, før jeg vasker det, ellers drunker jeg i vasketøj osv.
Så lægger jeg nogle helt faste rutiner, så alle ved hvad de skal. Vi har faktisk 'når-far-er-væk' -regler herhjemme, for ellers dur det slet ikke.
Jeg kender godt det med at være så træt at man er ved at brække sig, og SÅ har man det VIRKELIG skidt!!! og kan slet slet ikke overskue noget!!! Der er kun en vej frem, ind og sove, og så aflyse alt hvad der kan afllyses! Udskyd lægebesøget, aflys klassearrangement. der er ingen der får noget ud af at man presser sig selv så hårdt, at man knækker over i to dele!!!
hej det lyder godt nok også som en hård omgang for dig når manden er ude at rejse 
Jeg går højt op i at vi skal have sund mad hver dag .- kød grønt og tilbehør.. Men det er da hændt at vi har ringet efter en durum 
Jeg kan ikke tillade mig at aflyse skole arrangementet - den store har brug for at mor er der selvom den lille er kommet til, så det SKAL jeg bare. Et lægebesøg aflyser man heller ikke bare når den store har brug for at komme afsted. Dagen idag kunne ikke være meget anderledes.. Jo maden - kunne have handlet ind til noget nemmere, men synes nu lasagnette er rimelig nemt, billigt og hurtigt mad og med en grøn salat der lige skal skæres til så er den færdig