faliterklæring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

Valle81

Hejsa,

Jeg kender alt til følelsen, men her må jeg bide i det sure æble.

Et - så har vi ikke råd til at min mand skulle tage fra arbejde - og to - tænk hvis de endte med at fyre ham - nej den chance turde vi ikke tage.

Jeg bider i æblet tit - jeg har Asta på 7 år og hjemme har jeg Anton som i morgen bliver 14 mdr og så har jeg Arthur som er 1 mdr og 10 dage gammel. Og jeg lover dig for at sådanne dage som du beskriver dem har vi også en del af - og min mand er væk man til og med torsdag fra 0500 om morgenen og kommer hjem 1915 - hver anden uge kommer han først hjem 2130 da han er nede at hente hans søn og om søndagen er han væk i 6 timer for at aflevere ham. Så jeg ved lige hvordan du har det - men sådan er det:0)

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

dorthemus

Anonym skriver:

Åh det føles som en faliterklæring at måtte ringe min kæreste hjem fra arbejde... De er stik tosset på ham derude, men natten har bare været super hård, lillemanden har ikke sovet overhovedet og den store er også hjemme,  da h*n skal til lægen og senere skal jeg til noget arrangement på skolen. Min kæreste skulle have været på job til kl. 23 i aften og tanken om at skulle klare dagen alene med 2 børn, indkøb, aftensmad og alt andet som normalt fungerer nogenlunde selvom jeg er alene gør mig bare så ked af det i dag.. Har hovedpine, er svimmel og føler jeg skal kaste op fordi jeg er så træt.

Hvad havde I andre gjort i min situation??

Åh hvor jeg forstår dig! Jeg er alene med min datter på et år og hun sover så skrækkeligt om natten og vågner én gang i timen og kalder...er fuldkommen rundforvirret, sur og udmattet af det her

Anmeld

26. maj 2011

Anonym trådstarter

oerbaek skriver:

jeg har 3 børn og jeg skal også sørge for det meste selv den mindste på ca 2 mdr sover ikke så godt om natten, men jeg må indrømme at jeg aldrig kunne finde på at ringe efter min mand og bede ham om at komme hjem. jeg har også min store dreng hjemme i dag selvom jeg har migræne hovedpine, men det er der jo ikke noget at gøre ved jeg må bide det i mig indtil manden kommer hjem så må han overtage der... :=) 

problemet er at jeg ikke har nogen der kommer hjem og overtager. med lidt held ville han være hjemme kl. 23.30

Anmeld

26. maj 2011

oerbaek

Anonym skriver:

problemet er at jeg ikke har nogen der kommer hjem og overtager. med lidt held ville han være hjemme kl. 23.30

ja sådanne er det jo nogle gange jeg tror nu nok jeg ville bide den i mig alligevel.

Anmeld

26. maj 2011

Kaufie

Hvor stor er den store?

For i sådan situation havde jeg set stort på alle anbefalinger om hvor lidt/meget poderne må se TV/spille computer i løbet af en dag.

Jeg ville finde den film knægten synes er bedst, og så ellers indtage sofaen med den store mens den bette er ude at sove - på den måde kan du måske lige powernappe lidt. Senere ville jeg gå en tur til nærmeste legeplads med den lille i barnevognen og den store på cykel/rullebræt - så der sker lidt for den store mens den lille kan ligge og kigge på skyer/blade på træerne. Evt medbringe madpakker.

.....og så ville jeg ellers hælde kaffe indenbords.....masser af det....og så droppe alt om social interaktion med manden efter job - men gå på hovedet i seng såsnart ungerne er puttet i aften.

Anmeld

26. maj 2011

Anonym trådstarter

dorthemus skriver:

Åh hvor jeg forstår dig! Jeg er alene med min datter på et år og hun sover så skrækkeligt om natten og vågner én gang i timen og kalder...er fuldkommen rundforvirret, sur og udmattet af det her

til dig. Det er ultra hårdt. Var også alene med min den store til h*n var 4 år. derfor havde jeg også troet jeg ku lare det alene denne gang, med 2 er bare 1000 gange end 1

Håber du klare dig

Anmeld

26. maj 2011

kiwilouise

Kaufie skriver:

Hvor stor er den store?

For i sådan situation havde jeg set stort på alle anbefalinger om hvor lidt/meget poderne må se TV/spille computer i løbet af en dag.

Jeg ville finde den film knægten synes er bedst, og så ellers indtage sofaen med den store mens den bette er ude at sove - på den måde kan du måske lige powernappe lidt. Senere ville jeg gå en tur til nærmeste legeplads med den lille i barnevognen og den store på cykel/rullebræt - så der sker lidt for den store mens den lille kan ligge og kigge på skyer/blade på træerne. Evt medbringe madpakker.

.....og så ville jeg ellers hælde kaffe indenbords.....masser af det....og så droppe alt om social interaktion med manden efter job - men gå på hovedet i seng såsnart ungerne er puttet i aften.

Anmeld

26. maj 2011

Anonym trådstarter

Kaufie skriver:

Hvor stor er den store?

den store er 7.. og tv'et er tændt

Den lille sover ikke mere end 20 min af gangen så kan dårligt nå at svinge benene op inden jeg skal op igen. Skal jo også til lægen om lidt med den store og til arragement på skolen i eftermiddag.. Hvis jeg er heldig at den lille sover så er det mens vi er på skolen.

Anmeld

26. maj 2011

Anonym trådstarter

oerbaek skriver:

ja sådanne er det jo nogle gange jeg tror nu nok jeg ville bide den i mig alligevel.

også når det er sådan 3-4 gange om ugen og du denne ene gang bare er sååååå træt at du ikke kan fokusere - nærmest?

Anmeld

26. maj 2011

sarahb

Jeg er alt for stædig til at bede om hjælp og specielt hvis manden er på job og jeg ved de ville blive sure. Så havde jeg klemt ballerne sammen og kommet igennem dagen alligevel.
Jeg ville som arbejdsgiver også blive ret mærkelig over at en medarbejder skulle hjem fordi den anden part ikke har sovet nok til at kunne overskue dagen.. Men jeg er også meget hardcore og jeg mener jo at jeg i hvert tilfælde godt kan klare mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.