Har jeg overhovedet ikke, eller der er et par sandheder jeg har fortiet...
Kære tøser, jeg vil gerne give min dybeste undskyldning i håb om i forstår.
Som i ved (og det er rigtig nok) bor jeg jo i eget hus sammen med min mand Kennet og Emma.
Vi købte huset for 2 år siden og har været gift i 1år.
Efter Emma kom til er ALT bare gået ned af bakke, langt ned...
Vi har som det første ikke haft sex siden hun kom til, han siger dog, det intet har med mig at gøre. Han GIDER bare ikke. Det gjorde mig rigtig ked af det i lang tid men nu er jeg faktisk ligeglad...
Vi har godt nok bøvlet med vores byggeri i et halvårstid nu, men det burde da ikke gøre, at vi heller ikke skal/kan snakke sammen!!! Det er som om vi kun er sammen for Emma`s skyld. Han har mange gange iløbet af de sidste par mdr været alle mulige andre steder, end hjemme, for at drikke øl til han segner... To gange i sidste uge var han hos vores lokale automekaniker og drikke, og da jeg gik i seng ved 22tiden var han ikke kommet hjem endnu. Hvis jeg skriver en sms svarer han ikke og hvis jeg ringer så tager han den enten ikke eller også siger han at han er på vej... (hvilket aldrig passede) De sidste 14 dage har han ikke sagt han elsker mig, som han nu altid her gjort når vi var gået i seng. Og så har jeg ikke fået et kys i mega lang tid siden..
Jeg kan kun sige så meget at jeg gider ikke mere, Så vil jeg skide på vi kun har været gift i et år, og at jeg aldrig skulle ha sagt JA til ham dengang...
Mit helt store problem er bare hvordan han nu vil tage min beslutning. Jeg har prøvet at snakke med ham et utal af gange uden han har ville snakke, men denne gang er jeg gået. Han har aldrig lagt hånd på mig eller Emma men han har to voldsdomme bag sig og har et voldsomt temprament. De gange han har været rigtig godt oppe og køre så har han kastet med ting og slået/sparket på andre ting. Jeg vil på ingen måde tage Emma fra ham, og jeg vil blive boende hernede så det er nemmere for ham at se sin datter.Jeg er lidt bange for hans reaktion. Men jeg kan virkelig ikke leve med en mand som ikke vil mig..
¨Jeg håber i vil tilgive min "tilbageholdenhed" for jeg ligger på mine grædende knæ.
Krams
Anmeld