Hvor længe var I på hospitalet efter fødslen ved 1. fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

Majeha

banaman89 skriver:

Jeg fødte fredag kl.18.22 - mistede alt for meget blod (havde en blodprocent på 4,5), men fik overtalt lægen om søndagen at jeg kunne tage hjem på orlov til om tirsdagen..

Anden fødsel var jeg klar efter 1½ time ..

Jeg mistede også en masse blod, så  måtte blive der 6 døgn, da jeg skulle have blod af to omgange... Kunne heller ikke gå uden støtte den første uge 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

chael

heisamig skriver:

Prøver lige at lave en afstemning

2 1/2 dag havde jeg på barselsgangen.

Det var super hyggeligt og noget jeg havde brug for. Kunne nok også godt have brugt 2 dage mere.

2. Gang, der fødte jeg kl 14 og tog hjem kl. 21 om aftenen.

*Camilla 21+6

Anmeld

24. maj 2011

Lou87

5 dage.. men de ville godt ha haft jeg blev der længere..
var også inde 2 dage efter til kontrol men fik heldigvis lov til og gå igen bagefter.

Anmeld

24. maj 2011

Aves.

Jeg var 3 dage...eller næsten 4 hvis man tæller den tid med hvor jeg blev sat i gang og ikke havde født...de ville gerne have beholdt mig længere, men jeg ville hjem og have ro...men det er også 14 år siden, meget har vidst ændret sig siden..

Anmeld

24. maj 2011

Tennamor

Vi tog hjem 27 timer efter fødslen

Anmeld

24. maj 2011

mortilflere

SussieThyssen skriver:

5 dage..men det var også i 1981, så der VAR man skam indlagt i 5 dage

Kærligst
Sussie

Det var man oxo i 1993 mne jeg var der nu pga styrtblødninger og Emil havde gulsol , lettere panikken da jeg på 8 dagen skulle starte i en uge med eksamer 6 timer om dagen LOL

Anmeld

24. maj 2011

Bshizzle

3 dage.. fødte Fredag aften og blev overført til patienthotel ( som lige skal siges at være PÆNT kedeligt..&nbsp.

Ved den næste ønsker jeg bare at komme hjem hurtigest muligt hvis der ik er noget galt og det med at amme gør som det skal..

Anmeld

24. maj 2011

Mira0911

Vi var 1 uge... Først Silkeborg sygehus og derefter overflyttet til Neo i Viborg, fordi de mente hun havde en infektion i maven, hvilket hun ikke havde... 

Anmeld

24. maj 2011

Kamulla

var der i 6 dage

Anmeld

24. maj 2011

Muffinmus

har stemt blankt da jeg var der 6 dage:-)

DEt hele endte jo i AKS, så skulle jo kigges på i tide og utide, of have fjernet clips, hvor såret så sprang op i den ene side og amningen kørte SLET ikke, fik den først op at køre efter 6 dage, hvor vi så kom hjem:-)

Anden gang tog jeg hjem efter 5,5 time.Og det var langt rarere, men kræver alt går godt jo:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.