Hvor længe var I på hospitalet efter fødslen ved 1. fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
heisamig skriver:

Prøver lige at lave en afstemning

Jeg har stemt blankt, for jeg var indlagt i hele 12 dage....

Min søn kom til ved akut kejsersnit d. 11 om aftenen og jeg kom først hjem ved middagstid d. 23

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

SussieThyssen

Wimmie skriver:

Hvor er du en heldig mor - børn fra 1981 er bare de bedste  

Jepp..og så er der ikke ret mange af dem, da det er et af de år med lavest fødselstal nogensinde

Anmeld

25. maj 2011

Sesse89

knap 22 timer

Anmeld

25. maj 2011

Wimmie

SussieThyssen skriver:

Jepp..og så er der ikke ret mange af dem, da det er et af de år med lavest fødselstal nogensinde

Nemlig - vi er en lillebitte årgang - og dermed ekstra dyrebare 

1982 er også en lille årgang - egl. sjovt når man tænker på at 1981 havde én af de hårdste vintre og én af de varmeste somre; det plejer ellers at være noget der får folk til at humpe som kaniner

Anmeld

25. maj 2011

Sees

Fødte tirsdag (26. maj 2009) kl. 09.24, og fredag (29. maj 2009) kl. 13.00 var jeg hjemme igen.
Ville gerne have været hjemme torsdag, men grundet en meget skrap og gammeldags sygeplejerske, mente hun at jeg skulle blive, da jeg jo var alene, og ung og og og og
Det fik mig til at bryde sammen, og heldigvis sagde sygeplejersken fredag morgen, at jeg jo ikke blev perfekt mor, af at blive hos dem længere, så hjem skulle jeg - YAY!

Anmeld

25. maj 2011

Halbschön

Fødte lørdag morgen kl 7.18.. På patienthotellet kl 11... Og så kom vi hjem tirsdag morgen.. Kunne sagtens være taget hjem før da amningen kørte perfekt fra start, men grundet hans høje fødselsvægt skulle der holdes øje med hans blodsukker...

Anmeld

25. maj 2011

Sof

Vi var der 4 dage da det endte i Akut Kejsersnit og min datter lige skulle have 1½ døg på neonatal.

Anmeld

25. maj 2011

Janni.

Vi var på sygehuset i 3 dage fordi silas havde for lavt blodsukker.  Men det fejler intet nu 

Anmeld

25. maj 2011

Minmio

Jeg fødte kl 22 og klokken 6 om morgenen tog vi hjem, dvs 8 timer efter fødsel. Dog sagde de at vi kunne blive i nogle dage hvis vi ville, men jeg var så udmattet og havde slet ikke sovet i et døgn, så jeg ville bare hjem, for jeg kunne slet ikke falde i søvn på hosp.

Anmeld

25. maj 2011

Mig med maven

Jeg var der i ca 1,5 time, og kom derefter på patient hotel i ca 10 timer, så daffede vi hjem...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.