Hvor længe var I på hospitalet efter fødslen ved 1. fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

LotteGabriella

Jeg var der 2 dage, da jeg begyndte at kede mig og bare ville hjem og starte den nye hverdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Frk Mig

Vi var i 4 dage .. vi blev forlænget med en dag da jeg ikke kunne amme rigtigt .. 

Anmeld

24. maj 2011

Maja_4000

Fik pks onsdag og kom hjem lørdag .. Så 4 dage

Anmeld

24. maj 2011

Isabella_mor

blev indlagt mandag, fødte tirsdag og kom hjem fredag.. så 5 dage.

fødte i januar 2011. på hvidovre.

Anmeld

24. maj 2011

AnneBJ

Fødte torsdag morgen og tog hjem søndag middag. Vi skulle indlægges pga. lillemands hjerterytme under fødslen, desuden fik han gulsot. Jeg kunne sagtens være taget hjem før!

Anmeld

24. maj 2011

LIZO

blev 1 døgn- ville gerne ha været hjemme med det samme.. men måtte ikke fordi de ville vente på at vi fik svar på liam blodtype. man kunne åbenbart ikke komme tilbage og få den sprøjte

liam er født om aften. og brugte hele næste dag oppe i hallen, hvor der kom en masse gæster. lå sammen med 2 hvor vi alligevel ikke kunne få ro. de havde begge mindst 4,.5 stykker på besøg hver. og vi blev enige om vi lige så godt kunne tage alle besøgene inden vi tog hjem..

ved 2 fødslen var vi hjemme 3 timer efter og nød det

Anmeld

24. maj 2011

Ina33

Da jeg fødte min datter i 2001, var det helt normalt at man blev på barselsgangen i 5 dage. Jeg hadede at være der, og tog hjem efter 3 dage.

Min søn blev født d. 24/12-2005, dengang var det også stadig normalt at man tog nogle dage på barselsgangen. Jeg ville dog hjem med det samme, og fik lov til at smutte efter 3 timer. Der var minimalt personale, og en læge det så vi slet ikke. Jordmoderen mente dog at vi SKULLE blive min. 4 timer, men pga. den lave personalebemanding fik vi lov til at tage hjem.

Anmeld

24. maj 2011

camsko88

vi var på sygehuset 9 dage da freja ikke trak vejret da hun blev født, og efter 1½ dag fik en infektion

Anmeld

24. maj 2011

2babygirls

heisamig skriver:

Prøver lige at lave en afstemning

Fødte en søndag 22:11 og tog hjem tirsdag kl 11.

Skejby er du max indlagt 48 timer, med mindre der er noget galt og du har behov for at blive.

Anmeld

24. maj 2011

Fru Nielsen

Fødte Onsdag aften, og jeg tog hjem fredag morgen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.