Hvor længe var I på hospitalet efter fødslen ved 1. fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2011

Mariajny

heisamig skriver:

Prøver lige at lave en afstemning

Jeg har stemt blankt, da jeg var indlagt i 3 dage, men min søn var i en måned, da han er født for tidlig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

heisamig

SKØNT med så mange svar - dejligt at høre! Jeg er meget nysgerrig på, hvordan andre gør det, da jeg selv satser på en ambulant fødsel. Det ser nu ikke ud til at være såå normalt igen ifølge vores lille afstemning her. Det der med at ligge dage på hospitalet håber jeg at undgå, hvis bare alt er normalt og amningen kommer fint igang. Jeg skal føde på Roskilde, og ved ikke om de har nogle specielle regler eller noget. Nogle der har tjek på det? Jeg vil meget gerne hjem, så min kæreste ikke skal forlade os og tage alene hjem og sove, men er med hele vejen. Kan slet ikke forestille mig hvordan det må være lige at være blevet forældre og så skulle skilles blot fordi det bliver sengetid. Og hvis man alligevel ligger på flersengsstuer, så er det da langt rarere at komme hjem i trygge og rolige omgivelser og nyde den første tid...

Håber det bliver sådan - nu må vi se. Men man har jo lov at være naiv og positiv

Anmeld

25. maj 2011

Mig med maven

heisamig skriver:

SKØNT med så mange svar - dejligt at høre! Jeg er meget nysgerrig på, hvordan andre gør det, da jeg selv satser på en ambulant fødsel. Det ser nu ikke ud til at være såå normalt igen ifølge vores lille afstemning her. Det der med at ligge dage på hospitalet håber jeg at undgå, hvis bare alt er normalt og amningen kommer fint igang. Jeg skal føde på Roskilde, og ved ikke om de har nogle specielle regler eller noget. Nogle der har tjek på det? Jeg vil meget gerne hjem, så min kæreste ikke skal forlade os og tage alene hjem og sove, men er med hele vejen. Kan slet ikke forestille mig hvordan det må være lige at være blevet forældre og så skulle skilles blot fordi det bliver sengetid. Og hvis man alligevel ligger på flersengsstuer, så er det da langt rarere at komme hjem i trygge og rolige omgivelser og nyde den første tid...

Håber det bliver sådan - nu må vi se. Men man har jo lov at være naiv og positiv

Hvis både du og baby har det godt, så er det jo i sidste ende dit valg.

Håber det bliver lige som du ønsker det!

Held og lykke!

Anmeld

25. maj 2011

Fabienne

12 timer.

Jeg ville hjem efter 4 timer og fik også grønt lys for det, men så kom kyllingen op i manden " hvad nu hvis, og kan vi nu magte det..." bla bla. Så jeg indvilligede i at blive der natten over og ikke et sekund mere.

Anmeld

25. maj 2011

M.O.A.R.

Har stemt 2 - 5 dage, men var der faktisk i 6 dage.

blev indlagt torsdag, fødte lørdag og kom hjem onsdag..

Anmeld

26. maj 2011

babyMark

Jeg var indlagt i 16 dage pga svangerskabsforgiftning, så har stemt blankt

Anmeld

26. maj 2011

mor til 2 skønne piger .

24 timer så ville jeg hjem

Anmeld

26. maj 2011

Moar2011

heisamig skriver:

Prøver lige at lave en afstemning

17dage fordi han blev føddt 33+3 så han røg på neo ..

Anmeld

26. maj 2011

Malthes mor

Med den første var vi der i 4 dage, ikke fordi der var noget i vejen, men fordi der var plads til os på barselsgangen. Så det var jo fantastisk, at vi havde den trygge base i så mange dage, inden vi skulle hjem og være forældre for allerførste gang.

Med nummer to havde vi en overnatning og så var det hjem til storebror

Anmeld

28. maj 2011

Fru.Ø

Ved første barn var vi der 4 dage,da jeg og sønnike havde fået feber under fødslen.

Ved andet barn tog vi hjem efter 3 timer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.