det der med at løbe???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2011

Kloster

Stumpen skriver:

Nu ved jeg jo at du har fulgt programmet og håber en dag jeg kan gøre dig succesen efter.. Men hvordanm holdte du styr på antal min du havde løbet/gået??

Jaeee..... Jeg løb jo et helt år, med mit digitale æggeur fra OBH i hånden  Jeps... Det er rigtigt.

Hvis jeg fx skal løbe ialt 20 min, satte jeg uret på 20 min og lod det tælle nedad. Jeg holdt så øje med, hvornår den fx stod på 15, hvor jeg så skulle løbe indtil det stod på 10 osv osv. Når jeg havde fuldført træningspasset, bibbede uret jo.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

Stumpen

Kloster skriver:

Jaeee..... Jeg løb jo et helt år, med mit digitale æggeur fra OBH i hånden  Jeps... Det er rigtigt.

Hvis jeg fx skal løbe ialt 20 min, satte jeg uret på 20 min og lod det tælle nedad. Jeg holdt så øje med, hvornår den fx stod på 15, hvor jeg så skulle løbe indtil det stod på 10 osv osv. Når jeg havde fuldført træningspasset, bibbede uret jo.

Kanon 

Anmeld

27. maj 2011

Meliora

De kloge hoveder fraråder at man løber hvis man vejer mere end 10-kilo for meget, da man kan lave seriøse skader på sine knæ... Crosstraining (skimaskinen) og cykling/spinning er MEGET bedre, og du forbrænder endda mere:-)

Anmeld

27. maj 2011

Kay

FruRafn skriver:

De kloge hoveder fraråder at man løber hvis man vejer mere end 10-kilo for meget, da man kan lave seriøse skader på sine knæ... Crosstraining (skimaskinen) og cykling/spinning er MEGET bedre, og du forbrænder endda mere:-)

ja... men... bliver skide dårlig af skimaskinen... bliver svimmel... min kordination kan slet ik følge med...

og ja kunne godt cykle... men har intet ondt eller ømhed haft efter løb... så... mon ik det går

Anmeld

27. maj 2011

Meliora

Kay skriver:

ja... men... bliver skide dårlig af skimaskinen... bliver svimmel... min kordination kan slet ik følge med...

og ja kunne godt cykle... men har intet ondt eller ømhed haft efter løb... så... mon ik det går

dejligt:-) Bare man finder noget der virker. Jeg går til 4 timers zumba, 1 times step og 1½ times skimaskine/cykling/hvad-man-nu-finder-på i fitnesscentret hver uge, plus at jeg cykler min. 12 nkm hver dag, og det giver virkelig noget. Har på 4½ måned tabt 15 kilo, fået sygt mange muskler og er kommet i markant bedre form:-)

Så det er bare om at komme i gang, og så gøre det til en fast rutine

Anmeld

27. maj 2011

Kay

FruRafn skriver:

dejligt:-) Bare man finder noget der virker. Jeg går til 4 timers zumba, 1 times step og 1½ times skimaskine/cykling/hvad-man-nu-finder-på i fitnesscentret hver uge, plus at jeg cykler min. 12 nkm hver dag, og det giver virkelig noget. Har på 4½ måned tabt 15 kilo, fået sygt mange muskler og er kommet i markant bedre form:-)

Så det er bare om at komme i gang, og så gøre det til en fast rutine

jeg har prøvet fitness center... og det gik fint nok de første par uger... men så faldt kæresten fra... og så faldt min motivitation... og så steg antallet af overpumpede overtatoverede fyre... men det er nok det der fælger med at bo på nørrebro...

har zumba på dvd... elskede det... men er flyttet sammen med kæresten og vores stue er simpelthend for lille...

men nu må vi se om det her løbe noget holder i længden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.