det der med at løbe???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2011

Orkide86

Kloster skriver:

Hej er programmet, jeg vil anbefale:

http://iform.dk/traeningsplanner/traeningsprogram-loeb-5-km

Det er et rigtig godt begynderprogram og idet det går langsomt fremad, minimer du også skader og du får opbygget dine sener, lede og muskler i stedet for.

Den vil jeg springe igang med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Kay

Dinna88 skriver:

håhå! (Mangler desperat en smiley, bare en-eller-anden smiley!!) 

ja det kan være hårdt uden smilys

men det er faktisk rigtigt... optræder i min fritid

Anmeld

25. maj 2011

Dinna88

Kay skriver:

ja det kan være hårdt uden smilys

men det er faktisk rigtigt... optræder i min fritid

Jep, det er også ved at trække ud, det der med at blive plusmedlem... Det er virkelig lang tid siden jeg første gang sagde til min søster "Nu fikser vi det" - det er hende der har dankort
Det er sgu da fedt! Altså, med min fede humor, så ville jeg jo også kunne optræde. Men vil bare ikke vælte alle andre af pinden, i denne hårde tid, så jeg venter lige lidt tid.... 

Anmeld

25. maj 2011

Kay

Dinna88 skriver:

Jep, det er også ved at trække ud, det der med at blive plusmedlem... Det er virkelig lang tid siden jeg første gang sagde til min søster "Nu fikser vi det" - det er hende der har dankort
Det er sgu da fedt! Altså, med min fede humor, så ville jeg jo også kunne optræde. Men vil bare ikke vælte alle andre af pinden, i denne hårde tid, så jeg venter lige lidt tid.... 

god ide... går ik at alle andre bliver arbejds løse fordi du starter... vi har jo finans krise

Anmeld

25. maj 2011

Dinna88

Kay skriver:

god ide... går ik at alle andre bliver arbejds løse fordi du starter... vi har jo finans krise

Præciiiiiis! Ingen grund til at øge arbejdsløsheden, når jeg klarer mig fint nok på SU 

Anmeld

25. maj 2011

eElak

ja... vægt tabet går der ud af... er under 100 kg. og det gør mig motiveret for at komme igang med motionen...

har prøvet fitness center... og zumba dvd... men det er sku for kedeligt alene!!! så nu tænker jeg hvis jeg nu havde noget god musik i ørene... om jeg så kunne løbe...

men hvordan kommer man igang med det?? altså jeg har sko og alt det... men kan jo ik løbe langt uden at blive forpustet... og ja... hvordan starter man op så der ik sker skader og alt det

vil gerne starte den gode vane nu hvor jeg er arbejdsløs... tænker at det så er lettere at implimentere i daglig dagen når jeg får job...

Du starter med at sætte det ene ben foran det andet... og gør det hurtigere og hurtigere, så løber du..

Ej, sorry, plat humor herfra...

Jeg begynder nok også igen når jeg bliver arbejdsløs. Sidst jeg løb, fulgte jeg et løbeprogram, som startede med ca 1,5 km og ender med ca 5 km..

jeg linker lige... ;-)

Prøv at overvej dette.... :-)

og så tilmeld dig et løb om 3 måneders tid, og hav det som målsætning... :-)

EDIT: kloge mig havde ikke læst tråden igennem, og det lader til at folk allerede har brugt plat humor og samme links :-D

Anmeld

26. maj 2011

Kay

i Did it!!! jeg var ude... det gik godt... har ik ondt eller er øm... så skal jeg bare ud igen lørdag!!!

Anmeld

26. maj 2011

Stumpen

Kloster skriver:

Hej er programmet, jeg vil anbefale:

Det er et rigtig godt begynderprogram og idet det går langsomt fremad, minimer du også skader og du får opbygget dine sener, lede og muskler i stedet for.

Nu ved jeg jo at du har fulgt programmet og håber en dag jeg kan gøre dig succesen efter.. Men hvordanm holdte du styr på antal min du havde løbet/gået??

Anmeld

26. maj 2011

o1Mutte

Kay skriver:

i Did it!!! jeg var ude... det gik godt... har ik ondt eller er øm... så skal jeg bare ud igen lørdag!!!

Anmeld

26. maj 2011

Kay

Stumpen skriver:

Nu ved jeg jo at du har fulgt programmet og håber en dag jeg kan gøre dig succesen efter.. Men hvordanm holdte du styr på antal min du havde løbet/gået??

har et digital ur jeg brugte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.