det der med at løbe???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

Kloster

Kay skriver:

oki... tæmkte jeg nok så skal jeg bare igang... en dag der er god og starte??

Du skal starte, så du har en dag imellem hver træningspas (løb).

Fx tirsdag, torsdag, lørdag.

Også skal du lytte til din krop. Gør det ondt, skal du stoppe. Men der er forskel på smerte  

Smerte pga man har ydet noget ell smerte pga skade og overbelastning.

Kan læse du nu er under 100 kg, så jeg går ud fra, du stadig er en frodig kvinde  Hvis det er rigtigt, skal du især lytte til dine knæ, ankler og hofter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Kay

Kloster skriver:

Du skal starte, så du har en dag imellem hver træningspas (løb).

Fx tirsdag, torsdag, lørdag.

Også skal du lytte til din krop. Gør det ondt, skal du stoppe. Men der er forskel på smerte  

Smerte pga man har ydet noget ell smerte pga skade og overbelastning.

Kan læse du nu er under 100 kg, så jeg går ud fra, du stadig er en frodig kvinde  Hvis det er rigtigt, skal du især lytte til dine knæ, ankler og hofter.

frodi er et pænt ord... og ja det er jeg... og hybermobil fra hofterne og ned... og har haft problemer med knæ'ene... men har kunne stå på ski i vinters uden problemer overhoved i mine knæ... så nu må vi se... ellers må jeg holde mig til svømning hvis kroppen siger fra...

tak for hjælpen... skal hjælpe min svoger og hans kæreste med at flytte sammen i dag... så tror det bliver i morgen jeg starter løb

Anmeld

24. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Kay skriver:

holda magle... jeg er i så dårlig form at jeg ik ville kunne gå ud og løbe ½ km... puhhh....

Jamen så start med den halve og så powerwalk noget af vejen 

Anmeld

24. maj 2011

Dinna88

Kay skriver:

ja... vægt tabet går der ud af... er under 100 kg. og det gør mig motiveret for at komme igang med motionen...

har prøvet fitness center... og zumba dvd... men det er sku for kedeligt alene!!! så nu tænker jeg hvis jeg nu havde noget god musik i ørene... om jeg så kunne løbe...

men hvordan kommer man igang med det?? altså jeg har sko og alt det... men kan jo ik løbe langt uden at blive forpustet... og ja... hvordan starter man op så der ik sker skader og alt det

vil gerne starte den gode vane nu hvor jeg er arbejdsløs... tænker at det så er lettere at implimentere i daglig dagen når jeg får job...

Hæhæ, jeg gider ikke læse hele tråden.

Men kloster er kommet med et godt program. Du skal desuden huske at strække ud inden du løber - meget vigtigt, så du forebygger skader, når nu du ikke er vant til at løbe  

Er dine løbesko tilpasset dine fødder, eller er det nogle du bare har været ude og købe uden hjælp? Løb er noget af det hårdeste du kan udsætte din krop for, så jeg vil anbefale dig at lave en løbetest i en sportsforretning. 

Og! Det man yder stiger med 10 % hvis man hører musik

Anmeld

24. maj 2011

Kay

Dinna88 skriver:

Hæhæ, jeg gider ikke læse hele tråden.

Men kloster er kommet med et godt program. Du skal desuden huske at strække ud inden du løber - meget vigtigt, så du forebygger skader, når nu du ikke er vant til at løbe  

Er dine løbesko tilpasset dine fødder, eller er det nogle du bare har været ude og købe uden hjælp? Løb er noget af det hårdeste du kan udsætte din krop for, så jeg vil anbefale dig at lave en løbetest i en sportsforretning. 

Og! Det man yder stiger med 10 % hvis man hører musik

det lydder som en større sag... kan man det i alle sports forretninger??

Anmeld

24. maj 2011

Rikkemor89

Kay skriver:

ja... vægt tabet går der ud af... er under 100 kg. og det gør mig motiveret for at komme igang med motionen...

har prøvet fitness center... og zumba dvd... men det er sku for kedeligt alene!!! så nu tænker jeg hvis jeg nu havde noget god musik i ørene... om jeg så kunne løbe...

men hvordan kommer man igang med det?? altså jeg har sko og alt det... men kan jo ik løbe langt uden at blive forpustet... og ja... hvordan starter man op så der ik sker skader og alt det

vil gerne starte den gode vane nu hvor jeg er arbejdsløs... tænker at det så er lettere at implimentere i daglig dagen når jeg får job...

Hej kunne se du har skrevet det med at løbe (: Jeg er selv i mega dårlig form og vejer altså 116.1kg.. Jeg fandt et begynder program på nette, synes du skal prøve det.. Det er inde på iform og det hedder kan komme til at løbe 5km mener jeg..

Anmeld

24. maj 2011

Kay

ThulinJust skriver:

Hej kunne se du har skrevet det med at løbe (: Jeg er selv i mega dårlig form og vejer altså 116.1kg.. Jeg fandt et begynder program på nette, synes du skal prøve det.. Det er inde på iform og det hedder kan komme til at løbe 5km mener jeg..

har kigget lidt inde på iform... og har fundet et jeg starter på i morgen... (hvis jeg får sparket mig selv ud af døren)

kan ik huske hvad det hedder... men tak

Anmeld

24. maj 2011

Rikkemor89

Kay skriver:

har kigget lidt inde på iform... og har fundet et jeg starter på i morgen... (hvis jeg får sparket mig selv ud af døren)

kan ik huske hvad det hedder... men tak

Held og lykke med det (: Jeg synes det var lidt hårdt, men er osse i mega dåræig form ;/

Anmeld

24. maj 2011

Malthes mor

motion-online.dk har et godt begynder program. Det virker. Begyndte selv at løbe efter det, og vil anbefale det. Det starter stille og roligt og i løbet af 16 uger kan du løbe 3 km.

Held og lykke med det

Anmeld

24. maj 2011

Kay

ThulinJust skriver:

Held og lykke med det (: Jeg synes det var lidt hårdt, men er osse i mega dåræig form ;/

er jeg bestemt også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.