hmmmmmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

henh01

Carina1977 skriver:

Når du engang får tid/har overskud, kan jeg så få dig til at skrive den opskrift på tærte herinde? Det lyder nemlig guf

Kunne være en udemærket ide til aftensmad en af dagene

altså jeg køber en tærtedej - ligesom du kan få til pizza og som buddadej - smider den i et tærtefad. Kommer masser porer gerne 3 store i udskåret selvf. Derudover kommer jeg en 4-5 store gulerødder i, også skåret ud

Blander seks æg med mælk og krydderier og så i ovnen til den er færdig (til der ikke er noget flydende æg i) Jeg plejer at komme revet ost ovenpå, men det kan man jo sparer væk hvis man ikke ønsker kcal.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Vial

henh01 skriver:

når du er så høj behøver du da ikke tabe dig så meget.. Som tommelfinger regel kan man sige at en på 130 skal veje 30 kg og du på 181 bør veje 81 kg.. Så du har heldigvis ikke så lang vej

Man plejer da at sige, at man skal trække 110 fra sin højde, når man er kvinde og som mand 100 fra højden.

Lige som med bmi, er det kun vejledende. Som 17 årig vejede jeg 65 kilo og var skide flot. Den vægt kommer jeg aldrig ned på igen. MAn bliver bare tungere med årene. Kropsbygningen ændrer sig.

Anmeld

24. maj 2011

henh01

LAURAS MOR skriver:

Jeg er osse gået igang.. til morgenmad får jeg gerne cheasy yougurt 0,1 %. med en halv banan og frisk fersken i ellers spiser jeg os yougurten med havrefras - fuldkorn. det gir en god mæthed.

ellers til morgen mad, hvis jeg ikke får yougurt, tager jeg 2 stykker grovknækbrød, med kyllinge pålæg og agurk på

Er det ikke kun højst 2-3 stykker frugt man må spise, når man skal tabe sig? fordi der er så meget frugtsukker i.

Har du en sund opskrift på tærte?

Se svaret til Carina.. Man kan også komme kylling eller andet kød i og så har man et helt måltid i tærten.

Anmeld

24. maj 2011

henh01

KaMa skriver:

Man plejer da at sige, at man skal trække 110 fra sin højde, når man er kvinde og som mand 100 fra højden.

Lige som med bmi, er det kun vejledende. Som 17 årig vejede jeg 65 kilo og var skide flot. Den vægt kommer jeg aldrig ned på igen. MAn bliver bare tungere med årene. Kropsbygningen ændrer sig.

vidste ikke det var 110.. Hmmm det kommer jeg heller ALDRIG ned på.. Så skal jeg veje 56 kg - ad.. det ville ikke klæde mig.

Anmeld

24. maj 2011

Carina1977

henh01 skriver:

altså jeg køber en tærtedej - ligesom du kan få til pizza og som buddadej - smider den i et tærtefad. Kommer masser porer gerne 3 store i udskåret selvf. Derudover kommer jeg en 4-5 store gulerødder i, også skåret ud

Blander seks æg med mælk og krydderier og så i ovnen til den er færdig (til der ikke er noget flydende æg i) Jeg plejer at komme revet ost ovenpå, men det kan man jo sparer væk hvis man ikke ønsker kcal.

Åh ja det lyder jo nemt.....tak

Anmeld

24. maj 2011

Vial

henh01 skriver:

vidste ikke det var 110.. Hmmm det kommer jeg heller ALDRIG ned på.. Så skal jeg veje 56 kg - ad.. det ville ikke klæde mig.

Ja, men før i tiden - og da man var yngre var det en meget realistisk vægt. Tiderne ændrer sig. I hvert fald for min kropsbygning.  Tror ikke jeg ville kunne holde en vægt på 71 kg, men det ville da være dejligt.

Når jeg er så høj, så er det i forvejen ikke super let at finde tøj. Nu tyndere man så er, jo lettere.

Anmeld

24. maj 2011

henh01

KaMa skriver:

Ja, men før i tiden - og da man var yngre var det en meget realistisk vægt. Tiderne ændrer sig. I hvert fald for min kropsbygning.  Tror ikke jeg ville kunne holde en vægt på 71 kg, men det ville da være dejligt.

Når jeg er så høj, så er det i forvejen ikke super let at finde tøj. Nu tyndere man så er, jo lettere.

det er ikke nemt... Alt mit er for langt,men det kan jo lægges op..

Anmeld

24. maj 2011

Carina1977

KaMa skriver:

Det håber jeg da ikke man siger, for så skal jeg helt ned på 66 kilo  det vejede jeg for mange år siden, og tror aldrig jeg kommer derned igen....desværre.

Anmeld

24. maj 2011

henh01

Carina1977 skriver:

Det håber jeg da ikke man siger, for så skal jeg helt ned på 66 kilo  det vejede jeg for mange år siden, og tror aldrig jeg kommer derned igen....desværre.

jeg satser mine penge på at man bare vejer mere med årene

Anmeld

24. maj 2011

Carina1977

Jeg er så heldig, at når jeg køber bukser, så passer længden bare perfekt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.