hmmmmmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

Vial

Jeg bliver simpelthen så deprimeret, hvis jeg ikke får mit sukker. Tankevækkende.

Så lige i Go morgen Danmark, at der starter et program i aften, hvor Bitz går bagom kostomlægning. Hvad sker der i hovederne på folk? Hvorfor er det så svært? Osv.

Det kunne være, at man skulle se det program.. sammen med en pose Haribo.

Vil rigtig rigtig gerne tabe mig også, men falder i gang på gang. Har slet ikke overskudet til det nu. Har lige været til lægen med stress!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

henh01

KaMa skriver:

Jeg bliver simpelthen så deprimeret, hvis jeg ikke får mit sukker. Tankevækkende.

Så lige i Go morgen Danmark, at der starter et program i aften, hvor Bitz går bagom kostomlægning. Hvad sker der i hovederne på folk? Hvorfor er det så svært? Osv.

Det kunne være, at man skulle se det program.. sammen med en pose Haribo.

Vil rigtig rigtig gerne tabe mig også, men falder i gang på gang. Har slet ikke overskudet til det nu. Har lige været til lægen med stress!!

overskuddet skal i den grad være der før man starter, men man må huske på at man får et større overskud jo sundere man spiser.. Måske det kunne være en ide hvis du spiste sundt - altså rigtig sundt i løbet af hele dagen og så fik din slik og sodanvand om aftenen? Måske du glemmer trængen en dag og så tager den ene dag den anden osv

Hvilken kanal kommer det program på og hvad tid?

Anmeld

24. maj 2011

Jakob'sMor

henh01 skriver:

Ville prøve det der slankekur, det kan da ikke være rigtigt at jeg ikke engang kan holde til 8 timer uden slik og sodavand.. Hvad gør I andre????

Det er sukkeret din krop er vant til at få - prøv at spis en masse frugt, rosiner stille den sukker lyst jeg får.

Husk på den første uge er den sværeste

Anmeld

24. maj 2011

henh01

Jakob'sMor skriver:

Det er sukkeret din krop er vant til at få - prøv at spis en masse frugt, rosiner stille den sukker lyst jeg får.

Husk på den første uge er den sværeste

vup vup så er der kun 6 dage tilbage i helvede

Anmeld

24. maj 2011

Vial

henh01 skriver:

overskuddet skal i den grad være der før man starter, men man må huske på at man får et større overskud jo sundere man spiser.. Måske det kunne være en ide hvis du spiste sundt - altså rigtig sundt i løbet af hele dagen og så fik din slik og sodanvand om aftenen? Måske du glemmer trængen en dag og så tager den ene dag den anden osv

Hvilken kanal kommer det program på og hvad tid?

Jeg spiser sundt hele dagen og GLÆDER mig til om aftenen, hvor jeg så æder chokolade eller slik. Min hverdag er MAX presset som enlig mor til tvillinger, som pt. udfordrer deres mor rigtig meget.

Håber og tror, at det ændrer sig, når de starter i dp om 1 uges tid.

Det er på tv2. Ved ikke, hvad tid. Nok kl. 20.

Anmeld

24. maj 2011

maria87

når du får lyst til mad og føler dig sulten, så drik ½ liter vand, og 2 glas Mælk... så er du ikke sulten mere, og så bliver dú megtet stolt over at du ik spiste noget...

Anmeld

24. maj 2011

henh01

KaMa skriver:

Jeg spiser sundt hele dagen og GLÆDER mig til om aftenen, hvor jeg så æder chokolade eller slik. Min hverdag er MAX presset som enlig mor til tvillinger, som pt. udfordrer deres mor rigtig meget.

Håber og tror, at det ændrer sig, når de starter i dp om 1 uges tid.

Det er på tv2. Ved ikke, hvad tid. Nok kl. 20.

kan sagtens forstå dig.. Man har brug for belønninger i løbet af dagen. Jeg gør det samme når min mand er på døgn arb.

men her er der tale om 20 kg jeg gerne vil tabe og derfor er jeg nødt til at komme i gang nu..

Anmeld

24. maj 2011

henh01

maria87 skriver:

når du får lyst til mad og føler dig sulten, så drik ½ liter vand, og 2 glas Mælk... så er du ikke sulten mere, og så bliver dú megtet stolt over at du ik spiste noget...

tak for tippet - det vil jeg prøve.. Glæder mig allerede til frokosten - er røv sulten.. Drikker lige noget vand

Anmeld

24. maj 2011

maria87

henh01 skriver:

tak for tippet - det vil jeg prøve.. Glæder mig allerede til frokosten - er røv sulten.. Drikker lige noget vand

det er nemlig en super go måde det med at drikke sig mæt... tro mig du blir så glad for det, for tit glemmer man jo at drikke det man skal om dagen, og man har både brug for vand og mælk hver dag

Anmeld

24. maj 2011

Carina1977

henh01 skriver:

Spiser du slet ikke mellemmåltider?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.