hmmmmmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

henh01

Carina1977 skriver:

Spiser du slet ikke mellemmåltider?

jo som udgangspunkt.... Førhen spiste jeg hele dagen lang og nu forsøger jeg at holde mig til 3 hovedmåltider og 3 små meget små mellemmåltider. Må holde mig selv i hanke ellers ender det som før..

Har spist 1 stk rugbrød med ost til morgen . drukket vand til.

Til frokost skal jeg have en kyll. filet og noget porer/gulerøds tærte

Aftensmaden spises hos de gamle - frikadeller med grøntsager (tager nok et stk tærte med hvis der er mere tilbage)

Af mellemmåltider kommer der vandmelon, saltede nødder og måske et æble eller nogle gajoler.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

henh01

maria87 skriver:

det er nemlig en super go måde det med at drikke sig mæt... tro mig du blir så glad for det, for tit glemmer man jo at drikke det man skal om dagen, og man har både brug for vand og mælk hver dag

Vi drikker altid mælk til aftensmaden så det bliver intet problem at få.

Anmeld

24. maj 2011

Vial

henh01 skriver:

kan sagtens forstå dig.. Man har brug for belønninger i løbet af dagen. Jeg gør det samme når min mand er på døgn arb.

men her er der tale om 20 kg jeg gerne vil tabe og derfor er jeg nødt til at komme i gang nu..

Jeg vil også gerne af med 20 kilo, så vil jeg blive rigtig smækker-lækker.

Vejer nu 90 kg og er 181 cm. Ville være så flot at veje 70 kg.

76 kg er dog også fint. Sådan har jeg tit vejet og har været godt tilfreds.

Anmeld

24. maj 2011

henh01

KaMa skriver:

Jeg vil også gerne af med 20 kilo, så vil jeg blive rigtig smækker-lækker.

Vejer nu 90 kg og er 181 cm. Ville være så flot at veje 70 kg.

76 kg er dog også fint. Sådan har jeg tit vejet og har været godt tilfreds.

når du er så høj behøver du da ikke tabe dig så meget.. Som tommelfinger regel kan man sige at en på 130 skal veje 30 kg og du på 181 bør veje 81 kg.. Så du har heldigvis ikke så lang vej

Anmeld

24. maj 2011

Carina1977

henh01 skriver:

jo som udgangspunkt.... Førhen spiste jeg hele dagen lang og nu forsøger jeg at holde mig til 3 hovedmåltider og 3 små meget små mellemmåltider. Må holde mig selv i hanke ellers ender det som før..

Har spist 1 stk rugbrød med ost til morgen . drukket vand til.

Til frokost skal jeg have en kyll. filet og noget porer/gulerøds tærte

Aftensmaden spises hos de gamle - frikadeller med grøntsager (tager nok et stk tærte med hvis der er mere tilbage)

Af mellemmåltider kommer der vandmelon, saltede nødder og måske et æble eller nogle gajoler.

Ok syntes bare det lød som om at du sprang mellemmåltiderne over

Her spiser jeg enten grøntsager, et stykke frugt eller knækbrød som mellemmåltid. Og det fungerer fint her

Lyder altså lækkert med den der tærte  jeg skal kun have kedeligt tørt rugbrød til middag med en ordentlig bunke grøntsager. det kan hurtigt blive alt for ensformigt, synes jeg.

Anmeld

24. maj 2011

Aves.

henh01 skriver:

Ville prøve det der slankekur, det kan da ikke være rigtigt at jeg ikke engang kan holde til 8 timer uden slik og sodavand.. Hvad gør I andre????

Gror nosser....og tager sig sammen...vilje og viljestyrke...

Knus Eva...som venter på de nosser gror ud her

Anmeld

24. maj 2011

henh01

Carina1977 skriver:

Ok syntes bare det lød som om at du sprang mellemmåltiderne over

Her spiser jeg enten grøntsager, et stykke frugt eller knækbrød som mellemmåltid. Og det fungerer fint her

Lyder altså lækkert med den der tærte  jeg skal kun have kedeligt tørt rugbrød til middag med en ordentlig bunke grøntsager. det kan hurtigt blive alt for ensformigt, synes jeg.

og det er det der altid bliver et problem for mig.. Det bliver for kedeligt.. Tærten og kyllingen er rester fra aftensmaden i går.. Den smager bare så godt og er så nem at lave

Tænker at jeg denne gang bliver nødt til at prioriterer mine indkøb så min mad bliver lækker, at jeg prøver noget nyt osv.

F.eks. smagte jeg kikærter som dip forleden - det smagte SÅ godt med gulerødsstave og agurke stave. mums mums 

Anmeld

24. maj 2011

henh01

Eva. skriver:

Gror nosser....og tager sig sammen...vilje og viljestyrke...

Knus Eva...som venter på de nosser gror ud her

mine er desværre meget små så.... Må finde styrken andre steder hvis jeg skal have en chance for at overleve uden sukker. haha

Anmeld

24. maj 2011

Carina1977

henh01 skriver:

og det er det der altid bliver et problem for mig.. Det bliver for kedeligt.. Tærten og kyllingen er rester fra aftensmaden i går.. Den smager bare så godt og er så nem at lave

Tænker at jeg denne gang bliver nødt til at prioriterer mine indkøb så min mad bliver lækker, at jeg prøver noget nyt osv.

F.eks. smagte jeg kikærter som dip forleden - det smagte SÅ godt med gulerødsstave og agurke stave. mums mums 

Når du engang får tid/har overskud, kan jeg så få dig til at skrive den opskrift på tærte herinde? Det lyder nemlig guf

Kunne være en udemærket ide til aftensmad en af dagene

Anmeld

24. maj 2011

Guldet

Jeg er osse gået igang.. til morgenmad får jeg gerne cheasy yougurt 0,1 %. med en halv banan og frisk fersken i ellers spiser jeg os yougurten med havrefras - fuldkorn. det gir en god mæthed.

ellers til morgen mad, hvis jeg ikke får yougurt, tager jeg 2 stykker grovknækbrød, med kyllinge pålæg og agurk på

Er det ikke kun højst 2-3 stykker frugt man må spise, når man skal tabe sig? fordi der er så meget frugtsukker i.

Har du en sund opskrift på tærte?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.