hmmmmmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2011

K&S

Lukasmor skriver:

Hihi jeg er heller ikke god til motion overhovedet!! Og har aldrig været

Du kan se hvad jeg har svaret henh01

NØJ, jeg glæder mig da så allerede til min STORE-SYNDE-DAG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

lukasmor

Og kortsigtede mål kan være, på fredag skal have fundet en ny opskrift jeg skal lave.. og så fredag: nu skal jeg veje det her om en halv måned osv.. Intet langsigtet for så ryger motivationen

Anmeld

23. maj 2011

henh01

Lukasmor skriver:

Spiser sundt, sundt, sundt og så éen dag om ugen spiser jeg SÅ usundt at det ligefrem er klamt

Nogengange kan vægten gå i stå selvom du spiser sundt men når du så lige får det der afbræk på ugen hvor du spiser usundt, finder kroppen ud af at du har spist sundt resten af tiden og så sker der noget med vægten igen .. mystisk ik?

Jeg motionere ikke .. Det er der hverken energi eller overskud til for tiden men jeg spiser som sagt sundt (drikker dog pepsi max)

og du har kunne tabe dig så meget når du stadig har spist usundt 1 gang om ugen?? VILDT!

Jeg træner også så vil da klart prøve din version..

Hvad gjorde du når du blev lækkersulten på en sund dag?

Anmeld

23. maj 2011

lukasmor

K&S skriver:

NØJ, jeg glæder mig da så allerede til min STORE-SYNDE-DAG

Haha! Ja altså hvis du så bare er sund resten af tiden så skal der nok ske noget

Jeg er meget madglad og jeg nægter at sidde og spise en eller anden suppe, det er bare ikke mig!

jeg har altid troet at det ville være forfærdeligt at spise sund - ader badr! Men jeg finder opskrifter hvor jeg laver min egen sovs osv så jeg ikke føler jeg sidder og spiser noget tørt kød.. Jeg elsker det mad jeg spiser og så kommer syndedagen der hedder: PIZZA eller BURGER og man har glædet sig men faktisk bliver jeg hver gang overrasket over at lysten ikke er så meget til det mad mere

Anmeld

23. maj 2011

lukasmor

henh01 skriver:

og du har kunne tabe dig så meget når du stadig har spist usundt 1 gang om ugen?? VILDT!

Det er det samme som folk der træner gør.. De spiser sundt og går meget op i deres træning.. 1 gang om ugen tager de så på den lokale af samme grund for at rykke vægten Det har i hvert fald virket hos mig Men husk at det kun lige er for at minde kroppen om at man spiser sundt resten af tiden

Anmeld

23. maj 2011

lukasmor

henh01 skriver:

Jeg køber sukkerærter i stedet eller lign. og så er pepsi max'en også god til at tage noget af lækkersulten.. Ellers så tag et glas kakao hvis det er super slemt

Anmeld

23. maj 2011

millesofie

LÆS bogen > endelig slank, af Allan Carr <

jeg blev så inspireret (staves?) og den har virkelig hjulpet mig

den har vendt alting på hoved og ændret min opfattelse af mad, slik og drikkevare

prøv det , for hvad kan man tabe ved at læse en lille bog

held og lykke

Anmeld

23. maj 2011

Carina1977

henh01 skriver:

Ville prøve det der slankekur, det kan da ikke være rigtigt at jeg ikke engang kan holde til 8 timer uden slik og sodavand.. Hvad gør I andre????

Jeg drikker stadig sodavand, bare light som jeg altid har gjort. Det er så min første dag idag med kostomlægning, og jeg har endnu ikke fået lyst til sukker eller andet usundt....håber da det varer ved

Det handler vel også om at undgå sult-følelsen, for det kan helt klart få kroppen til at hungre efter det forbudte. Sidst jeg lagde kosten om, syntes jeg at de første 2 uger var slemme, derefter var der ingen problemer overhovedet.

Anmeld

24. maj 2011

henh01

Fisenberg skriver:

LÆS bogen > endelig slank, af Allan Carr <

jeg blev så inspireret (staves?) og den har virkelig hjulpet mig

den har vendt alting på hoved og ændret min opfattelse af mad, slik og drikkevare

prøv det , for hvad kan man tabe ved at læse en lille bog

held og lykke

hvor kan man skaffe den henne?

Anmeld

24. maj 2011

henh01

Overlevede aftenen uden slik og sodavand.... Weeee... Håber dagen i dag også forløber uden alt det sukker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.