Her sker godt nok ikke meget :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

SussieThyssen

LOOL jeg sad da godt nok lige og måbede...hehe!
Så skulle du prøve at være moderator herinde..så kan du snakke om at der sker noget.

Nå anyway..jeg tror du kører din opsætning af siden helt forkert.
Prøv at gøre den, der hedder "Forsiden" til din standart forside..så skal du bare se.
Emnerne skifter næsten hurtigere end du kan nå at følge med.
Og så kan du også vælge favoritkategorier og m.m.
Men..du skal også være villig til at følge med i mere end bare lige et eller to emner.
Og emner mangler der bestemt ikke.
Så hvis du lige giver det en prøveklud og bare lader "Forsiden" køre i nogle dage, som den du logger på og følger..så tror jeg du hurtigt vil opdage og blive fanget af, hvor mange spændende emner vi egentligt har herinde.
Give it a try

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

Millesbaby

Jeg kan godt se der sker generelt meget på siden her det med at der ikke sker så meget var mindet på ØG gruppen og det var jo også der jeg oprettede tråden.
Jeg vil gerne bruge forsiden men syntes bare det kunne være rart at man kunne vælge billederne fra for ja jeg bliver jaloux på alle de fine scannings billeder og de gravide maver. For jeg syntes det er snyd at de kan og jeg ikke kan.. Det er da bestemt ikke med min gode vilje at jeg har de føleser men de er der bare så nogen gange ville det være rart at kunne vælge selv om jeg ville se de billeder eller ej.

Syntes også at det er underligt at der bliver flyttet så meget rundt på tråde når de er oprettet "forkert" for det kunne jo være man lige nøjagtigt geren ville have nogle ideer/indput fra lige netop den målgruppe som man har valgt at oprette den enkelte tråd i ( gav det mening ?)

MVh Mille der håber det snart er mine billeder der skal på forsiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.