Her sker godt nok ikke meget :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.657 visninger
21 svar
0 synes godt om
23. maj 2011

Millesbaby

Ja er ny herinde og fik siden anbefalet af en anden der bruger siden.

Men hold da op hvor sker der bare ikke ret meget på denne side

Syntes det er lidt synd for som sådan er siden jo fin og ja lidt forvirrende men man skal nok bare lige lære at bruge den..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Frøken J.

Millesbaby skriver:

Syntes det er lidt synd for som sådan er siden jo fin og ja lidt forvirrende men man skal nok bare lige lære at bruge den..

What, er du seriøs?  Der sker noget hele tiden! Der oprettes et væld af nye emner hver dag, og der er rigtig meget gang i den konstant. Men visse tidspunkter mere end andre. Der er mest gang i den om aften. Folk har jo også et liv med job og børn, der skal passes

Anmeld

23. maj 2011

Caroline86

det var da et lidt underligt indlæg!?

Du kan da bare oprette nogle debatter og så se om der sker lidt mere

jeg er ikke helt sikker på hvad du mener med at her ikke sker noget? Debatten er i gang alle døgnet 24 timer?

knus Caroline - altid travlt beskæftiget herinde

Anmeld

23. maj 2011

SD

Millesbaby skriver:

tror det er lige indtil du lærer de forskellige debatter at kende. Der sker altid meget og der er altid lynhurtige svar, når man skriver et indlæg

Anmeld

23. maj 2011

Holbæktrunten

Caroline86 skriver:

det var da et lidt underligt indlæg!?

Du kan da bare oprette nogle debatter og så se om der sker lidt mere

jeg er ikke helt sikker på hvad du mener med at her ikke sker noget? Debatten er i gang alle døgnet 24 timer?

knus Caroline - altid travlt beskæftiger herinde

Anmeld

23. maj 2011

Millesbaby

I ønsker graviditet sker der ikke ret meget. Jeg er ikke i behandling og ja ikke gravid så har jo ikke så meget at bruge de grupper til hvor der er gang i den. Og hvis man mener der er gang i den fordi nogle tråde kommer op på 20 svar så er edet jo ikke ensbetyende med at man kan lære noget af det for det kan jo bare være folk der skriver tillykke eller du må op på hesten igen

Anmeld

23. maj 2011

Caroline86

Millesbaby skriver:

I ønsker graviditet sker der ikke ret meget. Jeg er ikke i behandling og ja ikke gravid så har jo ikke så meget at bruge de grupper til hvor der er gang i den. Og hvis man mener der er gang i den fordi nogle tråde kommer op på 20 svar så er edet jo ikke ensbetyende med at man kan lære noget af det for det kan jo bare være folk der skriver tillykke eller du må op på hesten igen

der er da flere kategorier ud over barnløshedsgruppen og dem for os med børn!?

Hvad med ordet er frit?

Du kan da forsøge selv at oprette nogle debatter om forskellige emner og se om du kan lære noget af de svar der kommer!?

alt er relativt og vi har forskellige behov for action herinde (og tilsyneladende også forskellig opfattelse af det), men hvis man er utilfreds må man jo lige tage en tørn selv og få nogle brugbare debatter stablet på benene Jeg har godt nok aldrig hørt nogen brokke sig over at her ikke sker noget...

Hvordan definerer du at "der sker noget"? Kan godt være jeg helt misforstår hvad du mener?

knus

Anmeld

23. maj 2011

Millesbaby

Der er svaret på 7 tråde her i ØG i dag og mange af dem er fra i går. Ved godt kl ikke er så mange endnu og at folk har andre ting at lave end sidde herinde og læse/svare men syntes ikke det er det jeg vil kalde et aktivt forum.
Jo vist får man hurtigt svar på sine tråd hvis man ellers lave en fangende overskrift.

Anmeld

23. maj 2011

Kay

tror lidt det er fordi du ser "prøver at blive gravid" som forummet... det er bare en lille gren... jeg prøver os at blive gravid... en er aldrig inde kun i den gren... læser alt på forsiden... er aldrig kun inde i en gren

Anmeld

23. maj 2011

Millesbaby

Kay skriver:

tror lidt det er fordi du ser "prøver at blive gravid" som forummet... det er bare en lille gren... jeg prøver os at blive gravid... en er aldrig inde kun i den gren... læser alt på forsiden... er aldrig kun inde i en gren

Nu er jeg ikke så meget på forsiden for jeg bryder mig ikke så meget om at se scanningsbilleder og gravide maver hele tiden for for mig er det fustrerende at køre på 12+ mdr og der så ikke sker noget.
Ikke at jeg ikke syntes det er fint det er en mulighed at følge en manve men jeg behøver ikke have det sådan "in your face" hele tiden hvis du forstår ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.