modesty skriver:
LOL for fanden da for en morsom tråd. Jamen altså, hvis du ikke synes der sker noget her, så find da nogle andre fora hvor der er gang i den, i stedet for at brokke dig. Vær lidt proaktiv. Det er da i hvert fald helt hen i vejret at du tror at du får mere gang i den ved at nedgøre siden du skriver på.
Jeg synes altså ikke hun brokker sig... ! men nærmere stiller et ønske om at folk også kan svare på trådene selvom der ikke lige er en sjov pointe i dem eller.. jah what do i know... sys faktisk lidt du angriber TS ved din kommentar.. det er ikke fint.. 
Personligt synes jeg heller der sker nær så meget her som andre steder, men synes siden virker rigtig god med nogle fine undergrupper.. er pt selv aktiv i Bryllup og ikke så meget i ØG da jeg bare venter på mens efter SA...
men synes vi allesammen kan gøre en indsats for at stedet forbliver et hyggeligt sted at være
Måske en af grundene til manglende aktivitet er at man ikke kender hinanden så godt??? sys det er lidt synd at præsentationstråde ikke også kan få lov at være i det forum man gerne vil være i, så folk har mulighed for at kende en smule til den person de skriver svar til 
Anmeld