Her sker godt nok ikke meget :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2011

B&J

Nu ved jeg ikke hvor længe du har været her men syntes da du skal give det en chance og hvis du ikke selv opretter noget jamen så er du jo heller ikke med til at give den en chance du kan jo altid slette dig selv igen

men velkommen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Lotus86

Hvad er det lige præcis du havde forventet??

Kan godt nok heller ikke helt genkende det du skriver.. Inden jeg blev gravid brugte jeg også meget tid i ØG-gruppen, og syntes da bestemt også der skete en masse derinde...

Men som flere siger, så må du jo bare selv komme igang med at oprette nogle debatter der kan skabe lidt mere 'gang i den'.

Anmeld

23. maj 2011

Millesbaby

Nu har jeg så oprettet 2 tråde som ingen har kommenteret på men der er blevet læst rigeligt. Men det er nok mine hormoner der løbe af med mig når jeg ikke rigtig syntes det giver inspiration til at lave flere tråde

Anmeld

23. maj 2011

B&J

Millesbaby skriver:

Nu har jeg så oprettet 2 tråde som ingen har kommenteret på men der er blevet læst rigeligt. Men det er nok mine hormoner der løbe af med mig når jeg ikke rigtig syntes det giver inspiration til at lave flere tråde

Jamen så lav en opper i dem fordi tit når man skriver kan du hurtigt og nemt forsvinde så lav en sjov bemærkning i nogle af dem

Anmeld

23. maj 2011

Kay

Millesbaby skriver:

Nu er jeg ikke så meget på forsiden for jeg bryder mig ikke så meget om at se scanningsbilleder og gravide maver hele tiden for for mig er det fustrerende at køre på 12+ mdr og der så ikke sker noget.
Ikke at jeg ikke syntes det er fint det er en mulighed at følge en manve men jeg behøver ikke have det sådan "in your face" hele tiden hvis du forstår ?

forstår fint at du ik har brug for at se sådan nogle ting... og ja så er det svært at gå via forsiden

Anmeld

23. maj 2011

modesty

LOL for fanden da for en morsom tråd. Jamen altså, hvis du ikke synes der sker noget her, så find da nogle andre fora hvor der er gang i den, i stedet for at brokke dig. Vær lidt proaktiv. Det er da i hvert fald helt hen i vejret at du tror at du får mere gang i den ved at nedgøre siden du skriver på.

Anmeld

23. maj 2011

Mira0911

Jeg synes godt nok der er knald på herinde on/off.... 

Anmeld

24. maj 2011

MissBee

Jeg er også i prøver at blive gravid kategorien, men jeg synes der er massere andet at tage sig til at end blive jaloux over fine maver.

Der er jo så mange muligheder for tråde og folk herinde er meget aktive, synes jeg

Men jeg forstår godt du kan blive lidt sur og tvær over ventetiden... de dage har jeg da også..

Anmeld

24. maj 2011

LuciaLiann

modesty skriver:

LOL for fanden da for en morsom tråd. Jamen altså, hvis du ikke synes der sker noget her, så find da nogle andre fora hvor der er gang i den, i stedet for at brokke dig. Vær lidt proaktiv. Det er da i hvert fald helt hen i vejret at du tror at du får mere gang i den ved at nedgøre siden du skriver på.

Jeg synes altså ikke hun brokker sig... ! men nærmere stiller et ønske om at folk også kan svare på trådene selvom der ikke lige er en sjov pointe i dem eller.. jah what do i know... sys faktisk lidt du angriber TS ved din kommentar.. det er ikke fint..

Personligt synes jeg heller der sker nær så meget her som andre steder, men synes siden virker rigtig god med nogle fine undergrupper.. er pt selv aktiv i Bryllup og ikke så meget i ØG da jeg bare venter på mens efter SA...

men synes vi allesammen kan gøre en indsats for at stedet forbliver et hyggeligt sted at være Måske en af grundene til manglende aktivitet er at man ikke kender hinanden så godt??? sys det er lidt synd at præsentationstråde ikke også kan få lov at være i det forum man gerne vil være i, så folk har mulighed for at kende en smule til den person de skriver svar til

Anmeld

24. maj 2011

Sanse

LuciaLiann skriver:

Jeg synes altså ikke hun brokker sig... ! men nærmere stiller et ønske om at folk også kan svare på trådene selvom der ikke lige er en sjov pointe i dem eller.. jah what do i know... sys faktisk lidt du angriber TS ved din kommentar.. det er ikke fint..

Personligt synes jeg heller der sker nær så meget her som andre steder, men synes siden virker rigtig god med nogle fine undergrupper.. er pt selv aktiv i Bryllup og ikke så meget i ØG da jeg bare venter på mens efter SA...

men synes vi allesammen kan gøre en indsats for at stedet forbliver et hyggeligt sted at være Måske en af grundene til manglende aktivitet er at man ikke kender hinanden så godt??? sys det er lidt synd at præsentationstråde ikke også kan få lov at være i det forum man gerne vil være i, så folk har mulighed for at kende en smule til den person de skriver svar til

Synes godt om 

Knuser Sanni.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.