Vis mig din Have

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

twinboys

mulle7430 skriver:

pæn have i har  skal nok ikke lægge billeder ind af vores endnu  hehe

Tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

norenberg

Mi skriver:

Ja, man siger jo at man planter træer for den næste generations skyld. Vi overtog heldigvis en rigtig stor gammel blodbøg

Men det er da rart med noget bevoksning, også for at tage lidt af vinden

uhh sådan en blodbøg er altså rigtig flot vi har kæmpe bøgetræer der deler vores grund i to..så de står lidt forkert placeret til at vi kan få noget glæde af dem...men nu nøjes vi med de 6 frugttræer vi har i forhaven....men lidt til at tage vinden var ikke dårligt...sidst der stormede her knækkede vores 12 m fiber flagstang...det kostede lige 3800 kr øv øv og så lige to dage inden barnedåben hvor flaget skulle op...

Anmeld

24. maj 2011

Mi

norenberg skriver:

uhh sådan en blodbøg er altså rigtig flot vi har kæmpe bøgetræer der deler vores grund i to..så de står lidt forkert placeret til at vi kan få noget glæde af dem...men nu nøjes vi med de 6 frugttræer vi har i forhaven....men lidt til at tage vinden var ikke dårligt...sidst der stormede her knækkede vores 12 m fiber flagstang...det kostede lige 3800 kr øv øv og så lige to dage inden barnedåben hvor flaget skulle op...

øv, der skal da også noget til før en fiberstang knækker

Jeg vil da også lige ligge lidt billeder ind af vores have, men skal lige have et nyt hukommelseskort til kameraet først

Anmeld

25. maj 2011

Dot D

quar20 skriver:

Arhh hvor ser dit drivhus godt ud søde Dot..

Kommer snart over og besøger dig igen Så nupper jeg en sodavand med hvis du gir et stykke kage  hahah...!!

Så tager jeg ungerne med og manden - så kan mænderne forhåbentlig tale mens vi kan tale og se på ungerne hygger

Du/I skal være velkomneOm der lige er kage, må vi så se

Anmeld

25. maj 2011

Dot D

Mi skriver:

Hvor er det da et godt billede med alle sæbeboblerne

Tak, har flere af den slags.... Kunne ikke lade kameraet stå, da ungerne fik deres "sæbeboblepistoler"

Anmeld

25. maj 2011

TbCp

DK skriver:

Vi overskuer slet ikke vores have! Men det bedste vi har fået gjort er at klippe vores kæmpe hæk så vi nu har en dejlig udsigt ud over bakkerne!

Vi leder pt med lys og lygte efter en havemand der kan komme et par timer om ugen og "holde nede"!

I får lige et par billeder taget for en uge siden! Liiiige inden vores have som vanligt vokser AMOK og ud over alle grænser!

Fantastisk udsigt!!!

Anmeld

25. maj 2011

Sofia

DK skriver:

Vi overskuer slet ikke vores have! Men det bedste vi har fået gjort er at klippe vores kæmpe hæk så vi nu har en dejlig udsigt ud over bakkerne!

Vi leder pt med lys og lygte efter en havemand der kan komme et par timer om ugen og "holde nede"!

I får lige et par billeder taget for en uge siden! Liiiige inden vores have som vanligt vokser AMOK og ud over alle grænser!

Hej Ditte, mine svigerforældre har en havemand, skal jeg prøve at få et telefonnummer??

Anmeld

25. maj 2011

DK

Sofia skriver:

Hej Ditte, mine svigerforældre har en havemand, skal jeg prøve at få et telefonnummer??

Ja tak! Det ville være skønt!! Kan du ikke prøve at høre hvad de giver for det også?

Anmeld

25. maj 2011

Brams

mulle7430 skriver:

bliver helt misundelig på jer 

Nej hvor er du sød, tak

Anmeld

5. juni 2011

Mi

Så fik jeg købt et nyt kamera og så skal i da også lige se min have. I får også lige havestuen med, for den fungere også som drivhus 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.